ow elke dag?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:56 schreef L4mpje het volgende:
Ik heb vandaag toevallig een aflevering gezien, vond het eigenlijk wel vetTot mijn blijdschap zelfs een topic op fok
Maar weet iemand welke aflevering vandaag op Nickelodeon was? Het komt trouwens iedere dag!
Maandag t/m vrijdag: om 15.55 uur
Zaterdag & zondag: om 9.50 uur
kan ookquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:12 schreef Vegnagun het volgende:
Ik vind er maar weinig aan van deze serie.
btw ik zie net dat het een aflevering is die ik erop heb gezet XDquote:Op zondag 3 september 2006 21:49 schreef Xyber het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-6777788806664090850&q=avatar+duration%3Along
quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:09 schreef Biancavia het volgende:
Ik vind het grappig, er zit van die hele stomme humor in.
Nou ik vind Sokka altijd heel grappig met zijn sarcastische karakter.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:14 schreef KaMo het volgende:
[..]
van die soms totaal niet grappige dingen
![]()
Waardoor het dus juist weer leuk wordt!quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:14 schreef KaMo het volgende:
[..]
van die soms totaal niet grappige dingen
![]()
welke?quote:Op zondag 17 september 2006 14:58 schreef PsyCha het volgende:
ik zie elke keer dezelfde aflevering voorbij komen.
In het voorstukje komt dat ook altijd voor mischien is het dat.. maar het is waar de NL Nickelodeon komt maar tot eind boek 1. Seizoen 2 dat al vergevorderd is in Amerika is al verder.quote:Op zondag 17 september 2006 15:13 schreef PsyCha het volgende:
[..]
volgens mij is dat de eerste aflevering, wanneer ze die ene uit het ijs halen.
Ik ben nu bezig met season 2quote:Op donderdag 28 september 2006 15:09 schreef Fujifilm het volgende:
ik heb ze nu allemaal gezien op www.theavatarportal.com
ik vind echt vette tekenfilm
ja daar heb ik veel op gezocht maar ik geloof dat het niet bestaad maar dat ze het zo noemen ipv seasonquote:Op zaterdag 30 september 2006 12:00 schreef MarsX het volgende:
Ik hoorde dat het gebaseerd is op een boek, wie is de schrijver wat is de titel (het liefst in het engels, niet in het japans (dat is niet meer zo goed als het is geweest))
Is ook zo vorige week was de nieuwste afl. in Amerika. Appa is vermist in Ba Sing Se en je weet nu wat er met hem is gebeurt. Vandaag zou er weer een nieuwe afl. weer online komen.quote:Zo, even een schop. Net de eerste drie afleveringen gekeken en moet zeggen, tis een puike serie. Eindelijk weer een serie die een beetje het gevoel geeft van Grote Avonturen, iets wat ik erg mis in huidige tekenfilms (helemaal die op tv te zien zijn). Dus menschen die twijfelen, zwengel die verbinding aan en gaat allen downloaden. Of koop de dvds. Of whatever, als je het maar gaat kijken.
appa is echt te vet, wie wilt er nou geen vliegende reuzebizon hebben die luisterd naar een onhoorbaar fluitjequote:Op zondag 22 oktober 2006 12:40 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Is ook zo vorige week was de nieuwste afl. in Amerika. Appa is vermist in Ba Sing Se en je weet nu wat er met hem is gebeurt. Vandaag zou er weer een nieuwe afl. weer online komen.![]()
In die afl. gaat Appa nadat hij ontsnapt aan de vuurmeesteressen en het circus gaat hij naar Ba Sing Se naar Aangh/Ohm op zoek nadat de Guroe hem heeft geholpen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
appa is echt te vet, wie wilt er nou geen vliegende reuzebizon hebben die luisterd naar een onhoorbaar fluitje
ja ik heb het gezien jaquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:55 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
In die afl. gaat Appa nadat hij ontsnapt aan de vuurmeesteressen en het circus gaat hij naar Ba Sing Se naar Aangh/Ohm op zoek nadat de Guroe hem heeft geholpen.
In Ba Sing Se word Appa door een man in de val gelokt door een fluitje dat lijkt op de fluit van Ohm/Aangh. En door een of andere aard trucje draait de grond onder hem om en blijft er alleen een pootafdruk van Appa staan. Maar hij is weg...
Ja, het zal op zaterdag ongeveer op internet verschijnen en als je amerikaanse nickelodeon aan kunt al op vrijdag.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:44 schreef kanovinnie het volgende:
nog 2/3 dagen niet waar?
neequote:Op woensdag 1 november 2006 21:17 schreef eer-ik het volgende:
ik dacht dat het ging over iemand z'n avatar op de nickelodeon site
we hebben deze toch?quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:21 schreef PhalanX het volgende:
dit is zo kut weet je, ik had eeeeeuwen geleden een Avatar topic aangemaakt, maar nu kan ik 'em niet meer vinden!
link?quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:29 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik heb 'Earth King' geziengeweldige episode alleen het eindigt met een onheilspellende teaser.
![]()
[YouTube] Amerikaans versiequote:
quote:Op zondag 19 november 2006 17:12 schreef kanovinnie het volgende:
hij was weer verdomt spannend!
elke aflevering denk ik weer, dit is waarschijnlijk een opvulepisode zonder actie, maar elke keer is er weer een vet gevecht, deze keer met de dei li.
en het einde is aardig vaag ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Mr_Booze op 19-11-2006 17:44:09 ]This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
quote:
1 2 | voor degenedie het nog niet gezien hebben. |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
quote:Op zondag 19 november 2006 17:44 schreef kanovinnie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
quote:Op zondag 19 november 2006 17:58 schreef Mr_Booze het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kan niet wachten op de volgende episode!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Het gaat ook door.. Boek III Vuur komt begin volgend jaar. En nu seizoen finale in december.quote:
Finale van season II?quote:Op zondag 19 november 2006 21:36 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Het gaat ook door.. Boek III Vuur komt begin volgend jaar. En nu seizoen finale in december.![]()
En als het goed is worden de nieuwe Nederlandse afl. van boek II Aarde na de finale in USA hier in NL uitgezonden.![]()
Ja je hebt drie seizoenen..quote:
jammergenoeg hgeen airquote:Op maandag 20 november 2006 17:37 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Ja je hebt drie seizoenen..
Boek I Water
Boek II Aarde (Dit is het tweede seizoen daar zijn ze bijna bij de laatste afl. van het boek (seizoenfinale))
Boek III Vuur
![]()
Kan ook niet het lucht koningrijk is vele delen onbewoond/onherbergzaam en ligt niet op het pad van de Avatar.quote:
Heb ik ook helemaal kinderachtig ik vind het eerder een soort volwassen tekenserie hoewel er tieners in voorkomen als hoofdpersonages.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:35 schreef sanakthe het volgende:
't Is echt een gruwelijke serie, zo'n goed verhaal, mooi getekend, goede muziek, en humor in 1. Kan er geen genoeg van krijgen hehehe..
ja zo sarcastischquote:Op woensdag 22 november 2006 13:57 schreef sanakthe het volgende:
Wat is die Toph toch een gruwelijke character ;D
Zijn jullie blind ofzo.. episode 18 staat hierboven met YouTube link erbij (op deze pagina)quote:Op woensdag 22 november 2006 21:23 schreef sanakthe het volgende:
Wanneer komt Episode 18 van Seizoen 2?
Thank youquote:
Volgende week vrijdag wordt de nieuw Guroe afl. uitgezonden!quote:Op zondag 26 november 2006 20:52 schreef kanovinnie het volgende:
yay! zouden de nieuwe aflevering uitlekken? i hope so
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:26 schreef PhalanX het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
wat een fokking goede seizoens afsluiting was dat!link?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
Het seizoensfinale bestaat uit twee afl. netzoals de vorige keer bij boek water maar de afl. heten apart 1. Guru en 2. Crossroads of Destiny.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:02 schreef sanakthe het volgende:
OKe, ik begrjp dat The Guru de laatste Episode is van Seizoen 2? Je hebt toch 2 Guru afleveringen?
quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:26 schreef PhalanX het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
wat een fokking goede seizoens afsluiting was dat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 82% gewijzigd door sanakthe op 02-12-2006 18:11:04 ]
noooquote:Op maandag 4 december 2006 19:15 schreef IrfieJ het volgende:
Oeh wat een vet eind van seizoen 2 ... nu nog 3 maanden wachten![]()
![]()
Er is alleen een titel gelekt het was de 4e episode ofzo. Maar er is ook een officiele datum 19 maart als ik me niet vergis dan beginnen de eerste afleveringen weer.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:37 schreef kanovinnie het volgende:
wanneer komtie uit dan?
Dacht het wel.. zullen binnekort wel persconferenties worden gehouden net zoals bij boek aarde. Daarin lichten de makers in of de karakters nieuwe kapsels krijgen en nieuwe plekken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:06 schreef sanakthe het volgende:
19 maart is er weer een nieuwe online toch?
Engels gesproken is Avatar veeeeeeel leuker.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:08 schreef Mr_Booze het volgende:
De Nederlandse versie van Avatar boek aarde is op Nickeloadeon begonnen.![]()
idd, veel leukere stemmen. en die grappen zijn veel leuker.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:15 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Engels gesproken is Avatar veeeeeeel leuker.
Niet, is Engels oorspronkelijkquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:14 schreef Qunix het volgende:
Hoe heet deze serie in het Japans?
Nieuwe kapsels en kleding krijgen ze sowieso.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:21 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Dacht het wel.. zullen binnekort wel persconferenties worden gehouden net zoals bij boek aarde. Daarin lichten de makers in of de karakters nieuwe kapsels krijgen en nieuwe plekken.![]()
Nou Sokka blijft constant in dezelfde stijl vanaf het begin al.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:11 schreef Chanty87 het volgende:
Ik wacht nog altijd op een datum voor seizoen 3...
[..]
Nieuwe kapsels en kleding krijgen ze sowieso.![]()
quote:The characters will all have new hairstyles for this season. This is similar to Katara's and Sokka's sleeveless attire and Zuko's and Iroh's cut-off top-knots of the second season in terms of long-lasting character design changes and continuity.
Thanksquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:32 schreef Chanty87 het volgende:
...
http://www.tv.com/avatar-(...)/801265/summary.html
[..]
Avatar is idd leuker in 't Engels dan in het Nederlands.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:15 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Engels gesproken is Avatar veeeeeeel leuker.
Bij mij is het wat afgezwakt omdat seizoen 3 lang op zich laat wachten.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik keek soms op Nick naar Avatar. Ik heb even seizoen 1 box gedownload en ik ben zwaar verslaafd
aaaavaataar!
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:11 schreef Chanty87 het volgende:
Ergens tussen juli - september...
De site theavatarportal.com word niet echt vaak meer geupdated.quote:
21 september dus. Can someone say finally?quote:Mark It Down On Your Calendar!
Jul 14, 2007 at 02:32 PM
I am happy to be able to tell you today that I have a pretty good idea of when season 3 will air.
Now in recent weeks info has come out, including the release date for the Book 3, Volume 1 DVD, that has made fans speculate as to when season 3 will air. Well I have pretty solid confirmation on an airdate for season 3 (90-freaking percent).
It's 90% confirmed like I said, which are pretty good odds. I was also allowed to release it so I am doing so. I wish I could have had it earlier. Anyway, the date will be formally announced at Comic Con. (begint op 26 juli)
So start spreading the word!!
Last Updated ( Jul 14, 2007 at 02:37 PM )
die is er nog niet... maar alle afleveringen staan bij joox.net onder anime en dan avatar..quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:42 schreef Electro-Worm het volgende:
Blijft vetHeeft iemand link naar episode 41?
Natuurlijk niet als je de nieuwe dvd cover post hierboven bekijkt zie je wanneer we weer nieuwe info hebben en wanneer de eerste episode verwerachten.quote:
Mischien dat dit wat troost bied vandaag is de Comicon Conventie en word er veel dingen geshowd aan het publiek die over het nieuwe seizoen gaan zal binnekort een YouTube filmpje verschijnen denk ik zo.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:17 schreef Ogala het volgende:
Jeetje september pas...
Godverquote:Op zondag 29 juli 2007 11:16 schreef Mr_Booze het volgende:
UPDATE!
De comiccon conventie is dus geweest hier is al een teaser wat er gaat komen binnekort meer filmpjes!
Avatar: The Last Airbender - Season 3 Promo
bron?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:49 schreef Chanty87 het volgende:
Announcement done by dongbufeng.net:
"Breaking News: Season 3 of Avatar will not be the last the crew is making. It will be the last featuring Aang and the Gaang though. There will be another story arc after Season 3 set in the Avatar World either in the past or future. More on this later. "
quote:Op zondag 29 juli 2007 23:54 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
bron?
btw erg vette preview... wel een beetje weinig toph en de nieuw outfits zijn vet
quote:
laat maar komen die afleveringenquote:Op zondag 29 juli 2007 11:16 schreef Mr_Booze het volgende:
UPDATE!
De comiccon conventie is dus geweest hier is al een teaser wat er gaat komen binnekort meer filmpjes!
Avatar: The Last Airbender - Season 3 Promo
Dat was de jongere avatar Roku. Sokka komt in de trailer voor als vechter heeft nieuwe uitrusting aan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:54 schreef Ogala het volgende:
[..]
laat maar komen die afleveringen![]()
![]()
![]()
Die laatste gast die de 4 elements alle windrichtingen opstuurde was dat niet de firelord?
en waar is soka, het ziet er allemaal te serieus uit
Ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Waarom is het niet 21 september.
Zuko's guilt-trip t.o.v. Iroh is wat me 't meeste bijstaat uit die trailer. Geen idee waarom.
En wie is die gast op 't einde met de 4 elements? Jongere Rooku?
It's here!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:51 schreef Chanty87 het volgende:
Hi-res versie komt zeer binnenkort.
Trailer? heb je die nog niet gezien? Staat op youtube waarschijnlijk netzoals de nieuwe afl. zoek gewoon op: the avatar the awakeningquote:Op zondag 23 september 2007 18:25 schreef sanakthe het volgende:
trailer doet 't niet!
Yup, het heeft nu lang genoeg geduurd.quote:Op zondag 23 september 2007 21:48 schreef sanakthe het volgende:
O jezus, ik zie net op avatartheportal.com dat er al een 1e aflevering is hahaha!
Episode was leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html
quote:
quote:Op zondag 23 september 2007 22:05 schreef Votz het volgende:
[..]
Yup, het heeft nu lang genoeg geduurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
TurboNick is een soort van Uitzendinggemist voor Nickelodeon in Amerika. Alleen mensen met een Amerikaans IP adres kunnen sommige afleveringen/fimpjes bekijken, zoals ook the Headband. Aangezien mensen die niet in Amerika wonen het ook willen zien, heeft iemand the Headband in Flash formaat op eerder genoemde site geplaatst.quote:
Nice!!quote:Op donderdag 27 september 2007 14:24 schreef Chanty87 het volgende:
http://www.kataangforever.net/video/scrubber.swf?video=302
The HeadbandStaat al op TurboNick, maar dat kunnen alleen Amerikanen bekijken maar dit is een flash versie
![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:06 schreef Ogala het volgende:
Leuke episode weer, vind de bewegingen in avatar altijd zo ontzettend cool, vooral bij dat zwaardvechten!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:46 schreef IrfieJ het volgende:
[..]overgenomen van echte marshallarts martial arts takken net als het benden..
euh jah dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:11 schreef Chanty87 het volgende:
[..]Even gefixt.
Geinige aflevering, Iroh ineens muscleman!
Coolquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:46 schreef IrfieJ het volgende:
[..]overgenomen van echte marshallarts takken net als het benden..
Hij moet echt wat aan z'n haar doen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:40 schreef Ogala het volgende:
Zuko is wel een beetje emo aan het worden![]()
[ afbeelding ]
Ik gebruik nieuwsgroepen, lekker snel. Joox werkt goed met populaire series zoals Prison Break, ik heb de series liever zelf in bewaring dan kan ik ze altijd terugkijken als ik wil.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Waar vinden jullie die afleveringen trouwens?
joox.net gebruik ik veel, maar die is lang niet compleet.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:04 schreef Votz het volgende:
[..]
Ik gebruik nieuwsgroepen, lekker snel. Joox werkt goed met populaire series zoals Prison Break, ik heb de series liever zelf in bewaring dan kan ik ze altijd terugkijken als ik wil.
Ik vond The Beach een mindere aflevering.
Het was wel heel grappig.. En het is wat afwisseling dan de hele tijd de jongen met de pijlen en zijn gevolgje.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:23 schreef Rumille het volgende:
[..]
Was beetje teveel Azula, Zuko, Ty Lee en Mai en te weinig 'The gAang; .
Eens. Ik vond hem ook een beetje saai.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:04 schreef Votz het volgende:
Ik vond The Beach een mindere aflevering.
Neequote:Op maandag 22 oktober 2007 08:46 schreef Rumille het volgende:
Aaaahw, was toch schattig.
Wanneer gaan Aang en Katara eigenlijk zoenen?
Hij: je bent zo mooi als je dat zegt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:43 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Ik vond vooral Azula erg grappig dat ze niet normaal met jongens om kan gaan
De clou, volgens mij, is dat hij he zelf ook helemaal niet meer snapt waar hij mee bezig is.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik snap sowieso niet helemaal wat hij nu aan het doen is. Het is toch achterlijk dat na alles wat de vuurnatie hem aan heeft gedaan, hij toch z'n oom verraadt en Azula (die hem probeerde te vermoorden!) ging helpen. Helemaal nadat hij echt veranderd leek en Katara misschien wel zijn litteken kon herstellen. Alles om zijn eer terug te krijgen bij die rot vader? Bovendien leek hij niet echt gelukkig, weer thuis. En door zijn beslissing, zal het aard koningkrijk moeten leiden. En wat is er ook alweer precies met zijn moeder gebeurd? Vieze psycho egoïst.
Ik vondt het een grappige aflevering zo'n soort aflevering met een beetje ongein hebbe ze ook bij naruto NEE ik bedoel niet de fillersquote:Op woensdag 24 oktober 2007 07:49 schreef Lod het volgende:
[..]
De clou, volgens mij, is dat hij he zelf ook helemaal niet meer snapt waar hij mee bezig is.
Vond The Beach maar een rare aflevering. Alsof ze zelf ook niet precies wisten wat ze ermee aanmoesten en toen maar, met een dikke joint, wat hebben lopen tekenen.
Die man die zwaardtraining gaf was toch lid van de White Lotus groep?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:03 schreef KjellB het volgende:
www.watch-avatar.com is wel een goeie site om afleveringen te kijken/downloaden. Je kan al tot en met aflevering 8 van seizoen 3 kijken
Ik vind het wel erg gaaf dat Iroh zo gespierd is. Maar ze lieten in de preview van die aflevering ook dat White Lotus stukje zien, maar waarom? Er is nog niks mee gedaan volgens mij...
The Avatar and the Fire Lord is ook een gave aflevering. Toch leuk om te zien hoe het allemaal begonnen is.
in aflevering 9quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:46 schreef Rumille het volgende:
Aaaahw, was toch schattig.
Wanneer gaan Aang en Katara eigenlijk zoenen?
UK.quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:32 schreef RSH11 het volgende:
Welke zender heeft al die nieuwste afleveringen al uitgezonden trouwens? Nickelodeon zit pas bij aflv 6.
Ik kan nog maar vinden t/m The avatar and the Firelord (306)quote:
Niet opa, maar great grandfather. (overgrootvader dus?)quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Wel tof dat de opa van Zuko avatar Roku was!
quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:59 schreef Chanty87 het volgende:
^ Stond in de laatste Avatar magazine.
Yep, in Amerika.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:08 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
Is er een heeel magazine over avatar!!![]()
Het is verschrikkelijk cheesy iddquote:Op donderdag 1 november 2007 15:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Trouwens, sinds wanneer hebben Mai en Zuko nou eigenlijk iets?
Was dat al in boek één? Want ik herinner me dat niet. Ik erger me dood aan hun als stelletje..
quote:Op donderdag 1 november 2007 15:35 schreef Rumille het volgende:
Opeens in boek 3. Vind ik niet erg, minder kans op Zutara
onder de grond, of naakt in het bos...quote:Op donderdag 1 november 2007 17:06 schreef Chanty87 het volgende:
Waar is Suki nou eigenlijk?
Wat stom..quote:Op donderdag 1 november 2007 15:35 schreef Rumille het volgende:
Opeens in boek 3. Vind ik niet erg, minder kans op Zutara
Was niet eens echt..quote:
Daar leek het wel op, maar ik ben nog niet overtuigd.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:36 schreef IrfieJ het volgende:
jet was dood volgens mij..
Maar wel leukquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:48 schreef Mr_Booze het volgende:
Die daydreams nightmares afl. was niet zo heel intressant.
Ahhhhahaha, wat leuk!quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar leek het wel op, maar ik ben nog niet overtuigd.
Je hebt 'm zover ik weet niet dood gezien.
Alleen Taph voelde dat hij loog wanneer hij zei tegen Katara dat hij in orde was.
Grappig filmpje dit trouwens:
http://www.veoh.com/videos/v11973519ZTSHM43?searchId=2867425220851880615&rank=8
"Tiny Zuko is so cute!" zegt Katara.![]()
Ja wanneer komt die online?quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:16 schreef Rumille het volgende:
Ik wil Day of the Black Sun part 1 and 2.
The Invasion begins!
Verwend? Was er net aan GEwend, moet ik nu weer afkicken..quote:Op zondag 4 november 2007 21:30 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
idd, maar we zijn wel verwend deze maand.
3 eps achterelkaar
Zutara kan zowiezo op dit moment niet omdat Zuko iets met Mai heeft walgelijke combi btw.quote:Op zondag 4 november 2007 22:33 schreef sanakthe het volgende:
Zo, dat is afwachten dus. Jammer!
Oja, Kataang all the way! Zutara sucks PUNT.
Als je even wacht tot ze klaar zijn met book 3 kan je in 1 keer doorquote:Op maandag 5 november 2007 16:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*begint nu met kijken van Book1*
Ben al begonnenquote:Op maandag 5 november 2007 22:16 schreef Ogala het volgende:
Als je even wacht tot ze klaar zijn met book 3 kan je in 1 keer door![]()
Ja nu kan je niet meer stoppenquote:Op maandag 5 november 2007 22:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ben al begonnenep 7 en 8 zijn net klaar
lol ben dus niet de enige als je naar beneden scrolled is er een chatvenster iedere keer als er een berichtje gestuurd wordt hoor je dat geluid (dacht even dat ik gek werd)quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:18 schreef hetzusjevan het volgende:
Aaah ik ben nog bij de puppetmaster maar ik ga bijkijken! *19 jaar is en nog steeds van tekenfilms houdt.
Edit: die site, wattch-avatar.com.. is die legaal? Die kende ik dus nog niet.. is een stuk makkelijker
. Maar wat is dat irritante getik op de achtergrond op die site?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |