Hij moet echt wat aan z'n haar doen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:40 schreef Ogala het volgende:
Zuko is wel een beetje emo aan het worden![]()
[ afbeelding ]
Ik gebruik nieuwsgroepen, lekker snel. Joox werkt goed met populaire series zoals Prison Break, ik heb de series liever zelf in bewaring dan kan ik ze altijd terugkijken als ik wil.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Waar vinden jullie die afleveringen trouwens?
joox.net gebruik ik veel, maar die is lang niet compleet.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:04 schreef Votz het volgende:
[..]
Ik gebruik nieuwsgroepen, lekker snel. Joox werkt goed met populaire series zoals Prison Break, ik heb de series liever zelf in bewaring dan kan ik ze altijd terugkijken als ik wil.
Ik vond The Beach een mindere aflevering.
Het was wel heel grappig.. En het is wat afwisseling dan de hele tijd de jongen met de pijlen en zijn gevolgje.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:23 schreef Rumille het volgende:
[..]
Was beetje teveel Azula, Zuko, Ty Lee en Mai en te weinig 'The gAang; .
Eens. Ik vond hem ook een beetje saai.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:04 schreef Votz het volgende:
Ik vond The Beach een mindere aflevering.
Neequote:Op maandag 22 oktober 2007 08:46 schreef Rumille het volgende:
Aaaahw, was toch schattig.
Wanneer gaan Aang en Katara eigenlijk zoenen?
Hij: je bent zo mooi als je dat zegt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:43 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Ik vond vooral Azula erg grappig dat ze niet normaal met jongens om kan gaan
De clou, volgens mij, is dat hij he zelf ook helemaal niet meer snapt waar hij mee bezig is.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik snap sowieso niet helemaal wat hij nu aan het doen is. Het is toch achterlijk dat na alles wat de vuurnatie hem aan heeft gedaan, hij toch z'n oom verraadt en Azula (die hem probeerde te vermoorden!) ging helpen. Helemaal nadat hij echt veranderd leek en Katara misschien wel zijn litteken kon herstellen. Alles om zijn eer terug te krijgen bij die rot vader? Bovendien leek hij niet echt gelukkig, weer thuis. En door zijn beslissing, zal het aard koningkrijk moeten leiden. En wat is er ook alweer precies met zijn moeder gebeurd? Vieze psycho egoïst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |