Daar leek het wel op, maar ik ben nog niet overtuigd.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:36 schreef IrfieJ het volgende:
jet was dood volgens mij..
Maar wel leukquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:48 schreef Mr_Booze het volgende:
Die daydreams nightmares afl. was niet zo heel intressant.
Ahhhhahaha, wat leuk!quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar leek het wel op, maar ik ben nog niet overtuigd.
Je hebt 'm zover ik weet niet dood gezien.
Alleen Taph voelde dat hij loog wanneer hij zei tegen Katara dat hij in orde was.
Grappig filmpje dit trouwens:
http://www.veoh.com/videos/v11973519ZTSHM43?searchId=2867425220851880615&rank=8
"Tiny Zuko is so cute!" zegt Katara.![]()
Ja wanneer komt die online?quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:16 schreef Rumille het volgende:
Ik wil Day of the Black Sun part 1 and 2.
The Invasion begins!
Verwend? Was er net aan GEwend, moet ik nu weer afkicken..quote:Op zondag 4 november 2007 21:30 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
idd, maar we zijn wel verwend deze maand.
3 eps achterelkaar
Zutara kan zowiezo op dit moment niet omdat Zuko iets met Mai heeft walgelijke combi btw.quote:Op zondag 4 november 2007 22:33 schreef sanakthe het volgende:
Zo, dat is afwachten dus. Jammer!
Oja, Kataang all the way! Zutara sucks PUNT.
Als je even wacht tot ze klaar zijn met book 3 kan je in 1 keer doorquote:Op maandag 5 november 2007 16:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*begint nu met kijken van Book1*
Ben al begonnenquote:Op maandag 5 november 2007 22:16 schreef Ogala het volgende:
Als je even wacht tot ze klaar zijn met book 3 kan je in 1 keer door![]()
Ja nu kan je niet meer stoppenquote:Op maandag 5 november 2007 22:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ben al begonnenep 7 en 8 zijn net klaar
lol ben dus niet de enige als je naar beneden scrolled is er een chatvenster iedere keer als er een berichtje gestuurd wordt hoor je dat geluid (dacht even dat ik gek werd)quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:18 schreef hetzusjevan het volgende:
Aaah ik ben nog bij de puppetmaster maar ik ga bijkijken! *19 jaar is en nog steeds van tekenfilms houdt.
Edit: die site, wattch-avatar.com.. is die legaal? Die kende ik dus nog niet.. is een stuk makkelijker
. Maar wat is dat irritante getik op de achtergrond op die site?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |