abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54134800
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 22:21 schreef Ogala het volgende:
[ afbeelding ]

pi_54134889
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 07:49 schreef Lod het volgende:

[..]

De clou, volgens mij, is dat hij he zelf ook helemaal niet meer snapt waar hij mee bezig is.
Vond The Beach maar een rare aflevering. Alsof ze zelf ook niet precies wisten wat ze ermee aanmoesten en toen maar, met een dikke joint, wat hebben lopen tekenen.
Ik vondt het een grappige aflevering zo'n soort aflevering met een beetje ongein hebbe ze ook bij naruto NEE ik bedoel niet de fillers .
Op het laatst kreeg je ook weer wat meer informatie over team Zuko, opzich aardig maar ik vond de humor .

Owja en IROH!!!! .
Ik ben benieuwd wat hij gaat doen, ik verwacht niet dat hij zelf gaat ontsnappen. Misschien zou het hem wel lukken maar het lijkt me geen slimme zet hij staat er dan helemaal alleen voor. Of zal hij naar zijn White Lotus-buddies gaan?
pi_54137380
Iroh is slim bezig inderdaad.
En ik ben nu helemaal bij en eigenlijk denk ik ook wel dat Zuko zelf niet meer snapt waar hij mee bezig is en vooral heel erg in de war is. Dat is denk ik ook de enige verklaring voor zijn keuzes. Ook omdat hij in The Beach aan geeft dat hij constant boos is op zichzelf en het verschil tussen goed en kwaad niet meer denkt te weten. Hij heeft alles wat hij altijd al had gewild, maar het valt 'm toch tegen. \

Ik vraag me eigenlijk ook af hoe het precies is afgelopen met de Kyoshi warriors en Jet.

Ik lees ergens dat de voice actor van Iroh nu iemand anders is??

[ Bericht 9% gewijzigd door -Strawberry- op 24-10-2007 16:47:35 ]
pi_54189586
www.watch-avatar.com is wel een goeie site om afleveringen te kijken/downloaden. Je kan al tot en met aflevering 8 van seizoen 3 kijken

Ik vind het wel erg gaaf dat Iroh zo gespierd is. Maar ze lieten in de preview van die aflevering ook dat White Lotus stukje zien, maar waarom? Er is nog niks mee gedaan volgens mij...
The Avatar and the Fire Lord is ook een gave aflevering. Toch leuk om te zien hoe het allemaal begonnen is.
pi_54190301
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 21:03 schreef KjellB het volgende:
www.watch-avatar.com is wel een goeie site om afleveringen te kijken/downloaden. Je kan al tot en met aflevering 8 van seizoen 3 kijken

Ik vind het wel erg gaaf dat Iroh zo gespierd is. Maar ze lieten in de preview van die aflevering ook dat White Lotus stukje zien, maar waarom? Er is nog niks mee gedaan volgens mij...
The Avatar and the Fire Lord is ook een gave aflevering. Toch leuk om te zien hoe het allemaal begonnen is.
Die man die zwaardtraining gaf was toch lid van de White Lotus groep?
pi_54190963
Wie zei hier ook alweer dat Roku en the fire lord eerst vrienden waren en toen vijanden werden en dat het nu aan Aang (avatar na Roku) en Zuko (familie van the fire lord, duh) is om dit weer recht te zetten. Dus dat het waarschijnlijk eindigt met dat die twee vrienden worden. Zoiets.
Want ik zie dat echt wel gebeuren. Still a long way to go, though. Ben benieuwd.
In elk geval was "The avatar and the fire lord" een goeie aflevering. Hoe het allemaal begon..
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 22:08:25 #247
13250 Lod
Sapere aude!
pi_54190998
Hij gaf toch iemand van de groep een Lotus speelstuk mee? In seizoen 1 werd getoond dat iedereen met zo'n steen tot dezelfde club behoort en elkaar zal helpen. Aangezien Iroh ook zo'n steen heeft (en tegen de oorlog is) verwacht ik nog wel een samenwerkingsverband daar.
GNU Terry Pratchett
pi_54192512
Ze waren alle 3 geweldig.
Heb nu alle 48 afleveringen gedownload. KjellB onwijs bedankt voor de link .
Dat blood-benden is best wel handig eigenlijk... wel een zwarte vorm van waterbenden, maar stel je eens voor wat je ermee kan doen... Ook vaag dat Aang zo makkelijk te controleren te was, hij is wel de Avatar.
pi_54194952
Wohoooo 3 afleveringen, awesome!!

lol @ appa's voice
pi_54198223
Appa's voice? Wat is daarmee dan?
pi_54198515
"Weeeell, scientifically speaking there's no way to prove that..."
"-- Oh Sokka, just hold hands!"

pi_54207271
Samurai momo en appa
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
pi_54207622
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 20:11 schreef IrfieJ het volgende:
Samurai momo en appa

Huh? Waar?
pi_54208346
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 20:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Huh? Waar?
aflevering 309
pi_54208405
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 08:46 schreef Rumille het volgende:
Aaaahw, was toch schattig .

Wanneer gaan Aang en Katara eigenlijk zoenen?
in aflevering 9
pi_54218253
Welke zender heeft al die nieuwste afleveringen al uitgezonden trouwens? Nickelodeon zit pas bij aflv 6.
pi_54218635
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 10:32 schreef RSH11 het volgende:
Welke zender heeft al die nieuwste afleveringen al uitgezonden trouwens? Nickelodeon zit pas bij aflv 6.
UK.

http://www.watch-avatar.com
pi_54220536
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 20:49 schreef IrfieJ het volgende:

[..]

aflevering 309
Ik kan nog maar vinden t/m The avatar and the Firelord (306)
Waar haal jij de rest vandaan dan?

Edit: Lamaar, staat hierboven dus.
pi_54222161
Sparkie Sparkie BOEM-MAN
  zondag 28 oktober 2007 @ 15:25:28 #260
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_54224049
ga nu episode 8 kijken, en daarna meteen 9

Combuuuuuuustion maaan whehe.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')