Ik vondt het een grappige aflevering zo'n soort aflevering met een beetje ongein hebbe ze ook bij naruto NEE ik bedoel niet de fillersquote:Op woensdag 24 oktober 2007 07:49 schreef Lod het volgende:
[..]
De clou, volgens mij, is dat hij he zelf ook helemaal niet meer snapt waar hij mee bezig is.
Vond The Beach maar een rare aflevering. Alsof ze zelf ook niet precies wisten wat ze ermee aanmoesten en toen maar, met een dikke joint, wat hebben lopen tekenen.
Die man die zwaardtraining gaf was toch lid van de White Lotus groep?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:03 schreef KjellB het volgende:
www.watch-avatar.com is wel een goeie site om afleveringen te kijken/downloaden. Je kan al tot en met aflevering 8 van seizoen 3 kijken
Ik vind het wel erg gaaf dat Iroh zo gespierd is. Maar ze lieten in de preview van die aflevering ook dat White Lotus stukje zien, maar waarom? Er is nog niks mee gedaan volgens mij...
The Avatar and the Fire Lord is ook een gave aflevering. Toch leuk om te zien hoe het allemaal begonnen is.
in aflevering 9quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:46 schreef Rumille het volgende:
Aaaahw, was toch schattig.
Wanneer gaan Aang en Katara eigenlijk zoenen?
UK.quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:32 schreef RSH11 het volgende:
Welke zender heeft al die nieuwste afleveringen al uitgezonden trouwens? Nickelodeon zit pas bij aflv 6.
Ik kan nog maar vinden t/m The avatar and the Firelord (306)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |