Inderdaad.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:25 schreef AntonDingeman het volgende:
Raymond lijkt op Rainman.
Het Tom Cruise karakter (Michael? Charlie) zei altijd Rainman tegen Raymond.
*jaloers is* draadjesvlees..hmmmmmmmmquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
En nou eerst even eten. Draadjesvlees mmmmmmmm.
Hoi Soempiequote:Op zondag 27 augustus 2006 19:40 schreef Soempie het volgende:
Hee Dart. Hoe vond je de meet? Waar blijven de foto's? En het uitgebreide verslag
Hoi BBquote:
Doegiesquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:46 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Hoi BB![]()
Doe jou ook nog wel verslag![]()
Maarre..ik ben er weer vandoor. Later vanavond ben ik er weer. Tot straks
Je hebt 3 keuzes per programma (Ned 1, 2, 3), dus probeer gewoon wat.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:37 schreef dolle_hond het volgende:
geen idee
quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:46 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Hoi BB![]()
Doe jou ook nog wel verslag![]()
Maarre..ik ben er weer vandoor. Later vanavond ben ik er weer. Tot straks
DWDD had je al goed.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:03 schreef Soempie het volgende:
De Wereld Draait Door NL3
- Tegenlicht NL2 < die is goed
- Spoorloos NL1
- Spuiten & Slikken NL3
- Het Elfde Uur NL2 < die is goed
- Mooi Weer De Leeuw NL1
- Afslag UMC NL3
Die is dan voor iemand anders. Geen zin meerquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:05 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
DWDD had je al goed.
Verder heb je in deze gok nog 1 fout.
In deze heb je ook nog 1 fout.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:05 schreef Soempie het volgende:
De Wereld Draait Door NL3
- Tegenlicht NL2 < die is goed
- Spoorloos NL2
- Spuiten & Slikken NL3
- Het Elfde Uur NL2 < die is goed
- Mooi Weer De Leeuw NL1
- Afslag UMC NL1
quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:07 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
In deze heb je ook nog 1 fout.
quote:
Met Wilke Durandquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:18 schreef BwennieBren het volgende:
Grey's Atonomy, ER en Medisch Centrum West
samen komen we er welquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:20 schreef BwennieBren het volgende:
Anatomy dus
Het enige echte juiste antwoord is gegeven door onze Biermonnic aka Enge Clown.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:19 schreef Nembrionic het volgende:
Scrubs, ER en MCW
Was het zo duidelijk? Ik heb het nog wel zo subtiel weggepaint.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:19 schreef fotoloog het volgende:
MCW sowieso
Kijk, dat dacht ik ookquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het enige echte juiste antwoord is gegeven door onze Biermonnic aka Enge Clown.
Nem +1
Je blijft wel bezig he?quote:
Tampie?quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:35 schreef wyccie het volgende:
Zit ze niet ook in Thirteen Ghosts?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:36 schreef BwennieBren het volgende:
Volgens mij zit je in t verkeerde subforum Wyc
Ik pies in me broek hierquote:
Ja, da's gemeen!quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:38 schreef BwennieBren het volgende:
Ik pies in me broek hier, maar ik wist in welk subforum je moest zijn
dolle_hond +1quote:
Ik heb wel enige punten gehaald ja. Maar niet schrikbarend veel vanwege de Citroen DS-jes en Andrew Loyd Webberquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:42 schreef Soempie het volgende:
Hee Nem heb je gister nog punten gehaald en Asmo de stuipen op het lijf gejaagd?
't Was niet persoonlijk bedoeld...quote:
hij komt wel s op tv, maar is van iets anders bekenderquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:52 schreef geenaam het volgende:
Zit 'ie niet in dat programma op nl 3, geloof ik, met Hans Teeuwen en nog zo'n figuur?
Ja dat is 'm volgens mij... tvpquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:00 schreef geenaam het volgende:
Gummbah?
ook als je "eigenschappen" van de geluidsfile veranderd?quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:17 schreef geenaam het volgende:
Homdeck + 1
Wilde eerst een nummer van haar hier neerzetten alleen kon je, wanneer je Windows Media Player hebt, gewoon het album aan de rechterkant zien met haar naam erop
quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:38 schreef wyccie het volgende:
Tokaytown!
Yep.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:18 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
ook als je "eigenschappen" van de geluidsfile veranderd?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:23 schreef wyccie het volgende:
Lees je alle topics terug? Ik doe dat bij AKQ nooit, het gaat veel te hard.
Nee klopt, ik had het eigenlijk opgezocht en doe nu net of het een gok is zodat jullie denken dat ik het uit mijn hoofd doequote:
Sure...quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:31 schreef geenaam het volgende:
[..]
Nee, klopt ik had het eigenlijk opgezocht en doe nu net of het een gok is zodat jullie denken dat ik het uit mijn hoofd doe![]()
Ben opeens wel blij dat ik hier die muziek niet kan luisterenquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:35 schreef lienelien het volgende:
kabouter plop- kwebbel is een schat?
Ik geef mijn muziekvragen altijd een naam van een tekenfilmfiguur / kinderserie.. Dat je het even weet voor de volgende keer.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:38 schreef wyccie het volgende:
Oh het was een afleidingsmanoeuvre? Ik heb de download geabort.
Ja, en Schaap verandert de properties altijd in "Mekker - BLAAAAAAT" En ik ben al bij nummertje 43.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:41 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik geef mijn muziekvragen altijd een naam van een tekenfilmfiguur / kinderserie.. Dat je het even weet voor de volgende keer.
quote:
Eddie van Halen?quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:48 schreef BwennieBren het volgende:
Geen Zappa, geen Henson.
Hint: Gitaris (Keyboard ook btw) van een zeer bekende Amerikaanse band.
quote:
en uiteraard photobucket.com gebruiken, dan wel een andere foto-plaats sitequote:Op zondag 27 augustus 2006 22:07 schreef geenaam het volgende:
Welkom dan Modus!Lees de OP even door. Belangrijk is dat je niks mag opzoeken en je moet natuurlijk even naar Grauzone met Eisbär luisteren..
Veel quizplezier..
Ik was toen 9 maanden oud dus ik heb het niet meegekregen..quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:12 schreef Berkery het volgende:
Wie is dit?
Geboren: 26 januari 1918
Overleden: 25 december 1989
Nicolae Ceaucescuquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:12 schreef Berkery het volgende:
Wie is dit?
Geboren: 26 januari 1918
Overleden: 25 december 1989
quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:16 schreef Berkery het volgende:
[..]
Je moet toch wat, als je niet kan googelen?
Het stomme is dat ik deze vraag gisterochtend had opgeschreven om te stellen op de meet. Maar vergat het briefjequote:Op zondag 27 augustus 2006 22:17 schreef Berkery het volgende:
[..]![]()
Hints niet meer nodig
dartfanaat + 1
Komt er ook niet meer op.quote:
Nee, niet de reality. Daar weet ik de naam van de hoofdinspecteur niet vanquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:32 schreef BwennieBren het volgende:Ohh, tekenserie, ik dacht dat je die politie reality serie bedoelde
ja en ik dacht al er komen daar zoveel boeven in voor waarvan ik de naam niet weetquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:33 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Nee, niet de reality. Daar weet ik de naam van de hoofdinspecteur niet van
quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:40 schreef BwennieBren het volgende:
Sammy Davis Jr.
Die Baretta toch, altijd een peuk in zijn mond, maar nooit aangestokenquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:41 schreef doeka het volgende:
[..]
Wat een wereldnummer is dat! Draai 'm vaak in de auto.
BwennieBren +1
quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:47 schreef Neleos het volgende:
In Search Of The Holy Grail?
Was je laat thuis??quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:47 schreef Neleos het volgende:
In Search Of The Holy Grail?
Ik ben bij Marco blijven slapen, lekker slapen op de vloer. Vanochtend was ik zo rond half 2 thuis.quote:
Kijk ze en tot laterquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:52 schreef BwennieBren het volgende:
Ik ga een film kijken luitjes, nog veel plezier en voor later een welterusten
Life Goes on. De jongen heete Corky. Acteur was Chris Burkequote:Op zondag 27 augustus 2006 22:56 schreef geenaam het volgende:
Misschien niet het topic om te vragen maar nu ik hier toch ben. Hoe heet die Amerikaanse serie met die gehandicapte jongen / man? Is heel bekend.. Ik kan er niet op komen.
Life goes on?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:56 schreef geenaam het volgende:
Misschien niet het topic om te vragen maar nu ik hier toch ben. Hoe heet die Amerikaanse serie met die gehandicapte jongen / man? Is heel bekend.. Ik kan er niet op komen.
Jaaa Dankjequote:Op zondag 27 augustus 2006 22:58 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Life Goes on. De jongen heete Corky. Acteur was Chris Burke
Graag gedaanquote:
Mijn nachttrein vertrek een half uur later dan de bedoeling was. Die bleek uiteindelijk ook nog eens niet verder te rijden dan Schiphol alwaar een bus was ingezet als vervangend vervoer.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:53 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ben bij Marco blijven slapen, lekker slapen op de vloer. Vanochtend was ik zo rond half 2 thuis.
Jij dan?
Is iets met "range" maar verder kom ik nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:55 schreef Zap het volgende:
Waarvan is RADAR een acroniem?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
Djiezus. Ben ik blij dat ik m'n auto nog terugvond.... Ik lag om 7:30 alweer een paar uur te ronken..
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn nachttrein vertrek een half uur later dan de bedoeling was. Die bleek uiteindelijk ook nog eens niet verder te rijden dan Schiphol alwaar een bus was ingezet als vervangend vervoer.
Deze bus zou via Delft naar Rotterdam rijden.
Uiteindelijk bleek de chauffeur de opdracht te hebben gekregen ook nog "even" langs Den Haag te rijden alwaar hij niet helemaal de weg naar het station wist
Er zaten 2 mensen in de bus die naar Hoek van Holland moesten (via Rotterdam dus). Een Turk en een vrouw met een hond.
Helemaal in de stress want de boot naar Engeland moest gehaald worden. Dat ging dus absoluut niet lukken
En maar zeiken en zeuren tegen de busschauffeur die er ook niets aan kon doen. Uiteindelijk was ik om 7:00, 7:30 thuis.
Ik was wel een beetje gaar dus dat was ook geen echte optiequote:Op zondag 27 augustus 2006 23:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
That sucks. Dan had je beter door kunnen gaan en "gewoon" de eerste trein pakken.
Dat is ook zo. Stanley en ik lagen gewoon op de vloer, dan is een bus misschien wel comfortabeler.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik was wel een beetje gaar dus dat was ook geen echte optie
Ik vond het prima zo. Zoals ik al zei: ik heb in de bus lekker stukken kunnen slapen.
't was een "echte" toerbus...dus vrij goede stoelenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:06 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Stanley en ik lagen gewoon op de vloer, dan is een bus misschien wel comfortabeler.
waarom lagen jullie op een vloer dan?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:06 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Stanley en ik lagen gewoon op de vloer, dan is een bus misschien wel comfortabeler.
Echte mannen doen dat soort dingenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
waarom lagen jullie op een vloer dan?![]()
We beginnen ze wel heel goed te kennen nu..quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
Omdat we bij iemand bleven slapen die alleen 1 matras voor zichzelf hadquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hmm, ja. Laat ik maar een nieuwe vraag stellen, anders moet ik dit nog woord voor woord weg gaan "hinten".quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:16 schreef geenaam het volgende:
Zap, misschien is een hintje handig?
dartfanaat+1quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:20 schreef dartfanaat het volgende:
John Major
sociaalquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:12 schreef Neleos het volgende:
[..]
Omdat we bij iemand bleven slapen die alleen 1 matras voor zichzelf hadMaar ik was al blij dat ik ergens kon slapen hoor
![]()
Nee, bedoelde ik niet. Was in de war. Heb het inmiddels aangepast.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:28 schreef doeka het volgende:
dubbel en dwars
Doeka +1quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:30 schreef doeka het volgende:
Oh wacht; zak en as?
Tot morgen!quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:31 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Doeka +1
Welterusten allemaal en tot morgen
Die moest vandaag naar Amsterdam. Daar zal 'ie nog wel zijn denk ikquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:36 schreef wyccie het volgende:
Waar is Asmo eigenlijk? Hebben jullie hem afgeslacht?
We moesten wel, anders komt er nooit iemand anders op de eerste plaats.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:36 schreef wyccie het volgende:
Waar is Asmo eigenlijk? Hebben jullie hem afgeslacht?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:39 schreef Berkery het volgende:
Pieter Bouwman?
Vanmiddag was 'ie nog helemaal levend, hoor.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:41 schreef Neleos het volgende:
[..]
We moesten wel, anders komt er nooit iemand anders op de eerste plaats.![]()
Oe, dan heeft ie geluk, volgende meet gaat ie eraan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
Vanmiddag was 'ie nog helemaal levend, hoor.
Liegedier.
is dat geen darter?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:49 schreef Neleos het volgende:
Ronald Scholten?
Roland Sm....quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:52 schreef AntonDingeman het volgende:
Roland Smit?
Roland Sm.enkquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:53 schreef Neleos het volgende:
Roland Smienk?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:55 schreef AntonDingeman het volgende:
Roland Smeenk?
Trustenquote:
Bijna net zo knap als ik met die omroepvraagquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:57 schreef doeka het volgende:
Dat je dat zo weet; knap!
![]()
AntonDingeman +1
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:57 schreef doeka het volgende:
Dat je dat zo weet
[..]
Dat je dat zo weet; knap!
![]()
AntonDingeman +1
Grapjurkquote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:01 schreef wyccie het volgende:
Oh, dat wist ik helemaal niet!
Dat je een vrouw bent. Normaal zie ik dat altijd in het profiel. Maar bij jou heb ik blijkbaar gewoon gedacht dat je een man was.quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat je een vrouw bent. Normaal zie ik dat altijd in het profiel. Maar bij jou heb ik blijkbaar gewoon gedacht dat je een man was.
Oh dat had ik al helemaal niet gedacht. Ik dacht dat je nog student was.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:05 schreef doeka het volgende:
Vrouw, samenwonend met man, dochter van 12, zoon van 6.
aangenaamquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:05 schreef doeka het volgende:
[..]
Vrouw, samenwonend met man, dochter van 12, zoon van 6.
Met knoflooksaus. Hele speciale knoflooksaus. Als jij eten dit, jij gaat stinken vreselijk uit jouw mond...quote:
Wat zal je het warm gehad hebben in juli; of was je je jas al kwijt?quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:12 schreef Supersheep het volgende:
[..]
aangenaam
Schaap, samenwonend met heel veel anderen in een weiland met een luxe elektriciteits-omheining, 14 wollige dochters, 11 wollige zonen. Ook nog een schaapvarken uit een buitenechtelijke relatie, maar daar praat ik liever niet over.
Uiteraard.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ahjah..kijk!
Zeg Daf? Heb jij die versie van Amsterdam van gisteren online staan?
Met jou praat ik niet meerquote:
Met jou praat ik ook niet meer nadat ik 'Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!' heb gezegd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Met knoflooksaus. Hele speciale knoflooksaus. Als jij eten dit, jij gaat stinken vreselijk uit jouw mond...
Nee, die heb ik nog steeds aan. Ben in de sloot gesprongen en binnen een paar minuten had m'n wollerige laagje al het water opgezogen. Beetje zwaar, maar wel lekker verkoelend. Ben nu nog aan het uitlekken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:15 schreef doeka het volgende:
[..]
Wat zal je het warm gehad hebben in juli; of was je je jas al kwijt?
Het spijt me van je familie die je vanavond verloren hebt. Volgende keer zal ik de restjes ook op eten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:12 schreef Supersheep het volgende:
[..]
aangenaam
Schaap, samenwonend met heel veel anderen in een weiland met een luxe elektriciteits-omheining, 14 wollige dochters, 11 wollige zonen. Ook nog een schaapvarken uit een buitenechtelijke relatie, maar daar praat ik liever niet over.
Hoeveel kiezen heeft een schaap?quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:02 schreef AntonDingeman het volgende:
iemand anders mag een vraag doen, ik ga slapen
Sjit. Die weet ik namelijk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:32 schreef doeka het volgende:
edit: te laat
Komt nog wel een keer terug.quote:
Nee, hij heeft er wel een aantalquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:33 schreef doeka het volgende:
Geen?
ok, behoorlijk wat meer danquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:34 schreef doeka het volgende:
4?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |