hij komt wel s op tv, maar is van iets anders bekenderquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:52 schreef geenaam het volgende:
Zit 'ie niet in dat programma op nl 3, geloof ik, met Hans Teeuwen en nog zo'n figuur?
Ja dat is 'm volgens mij... tvpquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:00 schreef geenaam het volgende:
Gummbah?
ook als je "eigenschappen" van de geluidsfile veranderd?quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:17 schreef geenaam het volgende:
Homdeck + 1
Wilde eerst een nummer van haar hier neerzetten alleen kon je, wanneer je Windows Media Player hebt, gewoon het album aan de rechterkant zien met haar naam erop
quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:38 schreef wyccie het volgende:
Tokaytown!
Yep.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:18 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
ook als je "eigenschappen" van de geluidsfile veranderd?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:23 schreef wyccie het volgende:
Lees je alle topics terug? Ik doe dat bij AKQ nooit, het gaat veel te hard.
Nee klopt, ik had het eigenlijk opgezocht en doe nu net of het een gok is zodat jullie denken dat ik het uit mijn hoofd doequote:
Sure...quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:31 schreef geenaam het volgende:
[..]
Nee, klopt ik had het eigenlijk opgezocht en doe nu net of het een gok is zodat jullie denken dat ik het uit mijn hoofd doe![]()
Ben opeens wel blij dat ik hier die muziek niet kan luisterenquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:35 schreef lienelien het volgende:
kabouter plop- kwebbel is een schat?
Ik geef mijn muziekvragen altijd een naam van een tekenfilmfiguur / kinderserie.. Dat je het even weet voor de volgende keer.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:38 schreef wyccie het volgende:
Oh het was een afleidingsmanoeuvre? Ik heb de download geabort.
Ja, en Schaap verandert de properties altijd in "Mekker - BLAAAAAAT" En ik ben al bij nummertje 43.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:41 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik geef mijn muziekvragen altijd een naam van een tekenfilmfiguur / kinderserie.. Dat je het even weet voor de volgende keer.
quote:
Eddie van Halen?quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:48 schreef BwennieBren het volgende:
Geen Zappa, geen Henson.
Hint: Gitaris (Keyboard ook btw) van een zeer bekende Amerikaanse band.
quote:
en uiteraard photobucket.com gebruiken, dan wel een andere foto-plaats sitequote:Op zondag 27 augustus 2006 22:07 schreef geenaam het volgende:
Welkom dan Modus!Lees de OP even door. Belangrijk is dat je niks mag opzoeken en je moet natuurlijk even naar Grauzone met Eisbär luisteren..
Veel quizplezier..
Ik was toen 9 maanden oud dus ik heb het niet meegekregen..quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:12 schreef Berkery het volgende:
Wie is dit?
Geboren: 26 januari 1918
Overleden: 25 december 1989
Nicolae Ceaucescuquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:12 schreef Berkery het volgende:
Wie is dit?
Geboren: 26 januari 1918
Overleden: 25 december 1989
quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:16 schreef Berkery het volgende:
[..]
Je moet toch wat, als je niet kan googelen?
Het stomme is dat ik deze vraag gisterochtend had opgeschreven om te stellen op de meet. Maar vergat het briefjequote:Op zondag 27 augustus 2006 22:17 schreef Berkery het volgende:
[..]![]()
Hints niet meer nodig
dartfanaat + 1
Komt er ook niet meer op.quote:
Nee, niet de reality. Daar weet ik de naam van de hoofdinspecteur niet vanquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:32 schreef BwennieBren het volgende:Ohh, tekenserie, ik dacht dat je die politie reality serie bedoelde
ja en ik dacht al er komen daar zoveel boeven in voor waarvan ik de naam niet weetquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:33 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Nee, niet de reality. Daar weet ik de naam van de hoofdinspecteur niet van
quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:40 schreef BwennieBren het volgende:
Sammy Davis Jr.
Die Baretta toch, altijd een peuk in zijn mond, maar nooit aangestokenquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:41 schreef doeka het volgende:
[..]
Wat een wereldnummer is dat! Draai 'm vaak in de auto.
BwennieBren +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |