Vorig jaar begon idd veel spectaculairder (Rob die er al direct uitlag, geheime opdrachten etc).quote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:44 schreef Sassefras het volgende:
Ik vind het wel een beetje een slap begin dit jaar... vorig jaar hadden we toch al veel meer mee gemaakt? of lijkt dat alleen maar zo?
Vorig jaar had je dat hele gedoe met Naat en Ralf al achter de rug, en dat Rob in het huisje moest. Niet dat dat nou zo leuk was, maar er gebeurde tenminste wat.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:44 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje een slap begin dit jaar... vorig jaar hadden we toch al veel meer mee gemaakt? of lijkt dat alleen maar zo?
Oeh relaxquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:12 schreef charmed_angel het volgende:
Hier staat het eten op.. we eten bloemkool en aardappelen
Net een gezichtsbehandeling gehad... en dat was heeeeeeerlijk mega ontspannend.... over 6 weekjes weer
Dat ze die dan maar snel gebruiken om naar buiten te wandelen. Einde BBquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:50 schreef elitegamer het volgende:
hhmmm. ik zat es te denken zou het niet kunnen dat 1 van die 3 sleutels die ze gekregen hebben voor de slaapkamers. dat die op de buitendeur past.
Nope, lekker roddelen buiten net als bij BB5quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:15 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Dat ze die dan maar snel gebruiken om naar buiten te wandelen. Einde BB![]()
Echt niet, zware sanctie erop. Degenen die naar buiten wandelen, spullen pakken en exitquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope, lekker roddelen buiten net als bij BB5![]()
Yep, is saaiquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:24 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Echt niet, zware sanctie erop. Degenen die naar buiten wandelen, spullen pakken en exit![]()
Ik ben BB moe. Nu al. Veels te saai daar![]()
Lees jij je mail eens trouwens![]()
Luister je nou naar mij?quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:24 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Echt niet, zware sanctie erop. Degenen die naar buiten wandelen, spullen pakken en exit![]()
Ik ben BB moe. Nu al. Veels te saai daar![]()
Lees jij je mail eens trouwens![]()
Make mequote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:42 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Neem jij eens heel snel je woorden terug
![]()
Denk het ook wel, alleen waaaaaaaaaaanneerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:42 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Gedulddddd lieve mensen, geduld! Het is een leuk en explosief stelletje bij elkaar dus komt echt wel goed met deze BB
![]()
Geduld is een schone zaakquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Denk het ook wel, alleen waaaaaaaaaaanneer![]()
Hell Yeah! Er gaan zeker een paar bommetjes ontploffen daar in huis.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:42 schreef SuperMOM het volgende:
Gedulddddd lieve mensen, geduld! Het is een leuk en explosief stelletje bij elkaar dus komt echt wel goed met deze BB
![]()
het is wel te hopen als je nu al kijkt dat de ene groep de keuken op gaat eisenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Hell Yeah! Er gaan zeker een paar bommetjes ontploffen daar in huis.![]()
Jaaaaaaaaa ik lig er al helemaal klaar voorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 07:52 schreef Sassefras het volgende:
Goedemorgen deze morgen!
joehoe de weekopdracht komt vandaag!![]()
volgens mij is ze daarin niet de enige!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:14 schreef Tamaartje het volgende:
En Milica zal wel weer gek worden van haar moeder
Wat ik begreep is dat ze individueel beloond gaan worden... en dan krijg je afgunstquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:44 schreef scanman01 het volgende:
Hoe zit het nou met die weekopdracht?
Ze strijden tegen elkaar?? Maar hoe wordt dan bepaald op ze weer op rantsoen moeten of niet?![]()
![]()
![]()
Als BB een feest wil, geven ze hem wel een hintquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:53 schreef scanman01 het volgende:
Het blijkt nu dat ze een feest krijgen als Tijn zijn extra's weigert of deelt met de anderen.
Dat gaat dus nooit gebeuren, dus slaat weer nergens op van BB.
Nee, geen hints aubquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als BB een feest wil, geven ze hem wel een hint
Ze houden ze zo strak om een hoerenfeest te voorkomen ben ik bangquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, geen hints aubDie hints komen me de strot uit. Drank, muziek, hoerenfeesten........dat moet er gebeuren
![]()
![]()
Hier was toch de Off Topic BS?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze houden ze zo strak om een hoerenfeest te voorkomen ben ik bang
n_n, lekker dingquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:25 schreef nomen_nescio het volgende:
Ja hoi.
Hummie, Hoeruhfeesten willen we! Geen bewoners op noodrantsoen zetten, snapt ze het nou nog niet???quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, geen hints aubDie hints komen me de strot uit. Drank, muziek, hoerenfeesten........dat moet er gebeuren
![]()
![]()
Morwenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
n_n, lekker ding![]()
![]()
![]()
Kutstreams, kutbewoners, kutBB
Weeeeer geen drank die tent in, leuk hoor
Weer een gaaaaaaaaaapweek
![]()
Ja hoi en waar moet ik dan posten? COS? FB? SC? SV? Ik snap het niet meer hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:52 schreef DaMook het volgende:
HoiIsabeau krik het SC gehalte in de SC eens op dan
Delete de SC elders en zorg dat ze hier komen
1 topic kan ik wel volgen
Meerdere wordt al lastiger
De SC dusquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:55 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja hoi en waar moet ik dan posten? COS? FB? SC? SV? Ik snap het niet meer hoor
super gezellig johquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:53 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hummie, Hoeruhfeesten willen we! Geen bewoners op noodrantsoen zetten, snapt ze het nou nog niet???![]()
enne ja hoi hoe is het hier, beetje gezellig?
Thanksquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
De SC dus. Vorig jaar was cos nog onderdeel van SC en FB en SV ook wel een beetje
(Al was SV toen ook al redelijk apart , maar werd die regelmatig gecrosspost in de SC
)
Helaas is het forum dit jaar helemaal verspreid en is de SC dus bijna doodquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:13 schreef Stereotomy het volgende:
Heeft er iemand die vragen die de bewoners moesten maken ook proberen te maken in 9 minuten? Ik ben net thuis en heb de vragen nog niet gezien, maar die zijn wel beschikbaar bij Talpa. Ik denk dat ik zo even 9 minuten eraan ga besteden. Vind puzzels altijd wel leuk.
-edit- Oh lama, alleen de eerste 4 vragen zijn gegeven, wat flauw
en ja, ze lukken erg makkelijk ruim binnen de 9 minuten. Het waren ook maar deze 4 vragen die binnen de 9 minuten beantwoord moesten wordenquote:de vragen:
Draai de knop in dezelfde richting als het onderste tandwiel.
Je hebt 9 flessen limonade elke fles bestaat uit 200 ml siroop
1 glas bestaat uit 20 ml siroop en wordt verder aangevuld met water. na een feestje is er nog 280ml over, hoeveel glazen limonade heb je gevuld? Eindig 4x met de knop op dit getal.
Draai de knop 3 maal in dezelfde richting als je een fles opendraait
De hoeveelste dag van september werden de aanslagen in amerika gepleegd?
draai in tegenovergestelde richting van code 2:
Los de volgende rekensom op (5+9+13-3+17-1) x 2 +54 delen door 2. Eindig 2x met de knop op dit getal.
draai de knop in dezelfde richting als het ondertse tandwiel, hoeveel dagen heeft de maand augustus?
Eindig 1 maal met de knop op dit getal
Oh echtquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:16 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
[..]
en ja, ze lukken erg makkelijk ruim binnen de 9 minuten. Het waren ook maar deze 4 vragen die binnen de 9 minuten beantwoord moesten worden
http://www.talpa.tv/web/s(...)383/typeofpage=47019quote:Kijk of jij slimmer bent en kraak de kluis!
Vraag 1: Je hebt negen flessen limonade. Elke fles bestaat uit 200ml siroop. Één glas bestaat uit 200ml siroop, de rest wordt aangevuld met water. Na een feestje houd je in totaal 280ml over. Hoeveel glazen limonade hab je in totaal gevuld?
Vergeet het zuurstofgebrek en het IQ nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:27 schreef Stereotomy het volgende:
Maar, ik geef toe, de vragen zijn inderdaad kut gesteld en als je onder stress werkt dan zijn ze behoorlijk kut te lezen
Lieverd, wij hadden die kluis samen allang open gekregenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vergeet het zuurstofgebrek en het IQ niet![]()
Daar waren wel al uit heh, Sherlockquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lieverd, wij hadden die kluis samen allang open gekregen
Ik lees nu ook bij de commentaren van Talpa dat Rik+Tijn 75 hadden geantwoord als eersteen Marcia+Egbert 9 op 9/11
en dat de kluis toch open ging. 75 vs 76 en 9 vs 11 zit niet zoveel verschil in, dus misschien was de kluis gewoon niet van hoogwaardige kwaliteit.
De 9 had ze zelf al gecorrigeerd hoor.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lieverd, wij hadden die kluis samen allang open gekregen
Ik lees nu ook bij de commentaren van Talpa dat Rik+Tijn 75 hadden geantwoord als eersteen Marcia+Egbert 9 op 9/11
en dat de kluis toch open ging. 75 vs 76 en 9 vs 11 zit niet zoveel verschil in, dus misschien was de kluis gewoon niet van hoogwaardige kwaliteit.
Ik zou ze aanklagen en het huis uitgaanquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:44 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
De 9 had ze zelf al gecorrigeerd hoor.
Maar verder klopte er geen hol van die kutkluis. Talpakan gewoon niks fatsoenlijks regelen.
Ik klaag ze aan en ga het huis wel in danquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zou ze aanklagen en het huis uitgaan![]()
![]()
Ik stem VOORquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:52 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ik klaag ze aan en ga het huis wel in dan![]()
Dat snap ik, dan kan ik jou tenslotte ook niet meer pestenquote:
Oquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:01 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Dat snap ik, dan kan ik jou tenslotte ook niet meer pesten![]()
Geen goed planquote:
Bezwaren?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:12 schreef PC eend het volgende:
Wat blijft dit topic opeens hoog staan
Ga jij gewoon eens slapen of lurkenquote:
Ik ga wel slapen, morgen mijn laatste werkdag bij mijn zomerbaantje in Amsterdam. Had er zo naar mijn zin, vandaag lekker uit eten gegaan op kosten van de zaak Tapas, Fonduequote:Op vrijdag 1 september 2006 02:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ga jij gewoon eens slapen of lurken![]()
![]()
Nee, maar ik zou het graag overde tieten van Sabrina willen hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |