Yep, is saaiquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:24 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Echt niet, zware sanctie erop. Degenen die naar buiten wandelen, spullen pakken en exit![]()
Ik ben BB moe. Nu al. Veels te saai daar![]()
Lees jij je mail eens trouwens![]()
Luister je nou naar mij?quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:24 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Echt niet, zware sanctie erop. Degenen die naar buiten wandelen, spullen pakken en exit![]()
Ik ben BB moe. Nu al. Veels te saai daar![]()
Lees jij je mail eens trouwens![]()
Make mequote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:42 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Neem jij eens heel snel je woorden terug
![]()
Denk het ook wel, alleen waaaaaaaaaaanneerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:42 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Gedulddddd lieve mensen, geduld! Het is een leuk en explosief stelletje bij elkaar dus komt echt wel goed met deze BB
![]()
Geduld is een schone zaakquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Denk het ook wel, alleen waaaaaaaaaaanneer![]()
Hell Yeah! Er gaan zeker een paar bommetjes ontploffen daar in huis.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:42 schreef SuperMOM het volgende:
Gedulddddd lieve mensen, geduld! Het is een leuk en explosief stelletje bij elkaar dus komt echt wel goed met deze BB
![]()
het is wel te hopen als je nu al kijkt dat de ene groep de keuken op gaat eisenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Hell Yeah! Er gaan zeker een paar bommetjes ontploffen daar in huis.![]()
Jaaaaaaaaa ik lig er al helemaal klaar voorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 07:52 schreef Sassefras het volgende:
Goedemorgen deze morgen!
joehoe de weekopdracht komt vandaag!![]()
volgens mij is ze daarin niet de enige!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:14 schreef Tamaartje het volgende:
En Milica zal wel weer gek worden van haar moeder
Wat ik begreep is dat ze individueel beloond gaan worden... en dan krijg je afgunstquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:44 schreef scanman01 het volgende:
Hoe zit het nou met die weekopdracht?
Ze strijden tegen elkaar?? Maar hoe wordt dan bepaald op ze weer op rantsoen moeten of niet?![]()
![]()
![]()
Als BB een feest wil, geven ze hem wel een hintquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:53 schreef scanman01 het volgende:
Het blijkt nu dat ze een feest krijgen als Tijn zijn extra's weigert of deelt met de anderen.
Dat gaat dus nooit gebeuren, dus slaat weer nergens op van BB.
Nee, geen hints aubquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als BB een feest wil, geven ze hem wel een hint
Ze houden ze zo strak om een hoerenfeest te voorkomen ben ik bangquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, geen hints aubDie hints komen me de strot uit. Drank, muziek, hoerenfeesten........dat moet er gebeuren
![]()
![]()
Hier was toch de Off Topic BS?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze houden ze zo strak om een hoerenfeest te voorkomen ben ik bang
n_n, lekker dingquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:25 schreef nomen_nescio het volgende:
Ja hoi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |