Jaaaaaaaaa ik lig er al helemaal klaar voorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 07:52 schreef Sassefras het volgende:
Goedemorgen deze morgen!
joehoe de weekopdracht komt vandaag!![]()
volgens mij is ze daarin niet de enige!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:14 schreef Tamaartje het volgende:
En Milica zal wel weer gek worden van haar moeder
Wat ik begreep is dat ze individueel beloond gaan worden... en dan krijg je afgunstquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:44 schreef scanman01 het volgende:
Hoe zit het nou met die weekopdracht?
Ze strijden tegen elkaar?? Maar hoe wordt dan bepaald op ze weer op rantsoen moeten of niet?![]()
![]()
![]()
Als BB een feest wil, geven ze hem wel een hintquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:53 schreef scanman01 het volgende:
Het blijkt nu dat ze een feest krijgen als Tijn zijn extra's weigert of deelt met de anderen.
Dat gaat dus nooit gebeuren, dus slaat weer nergens op van BB.
Nee, geen hints aubquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als BB een feest wil, geven ze hem wel een hint
Ze houden ze zo strak om een hoerenfeest te voorkomen ben ik bangquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, geen hints aubDie hints komen me de strot uit. Drank, muziek, hoerenfeesten........dat moet er gebeuren
![]()
![]()
Hier was toch de Off Topic BS?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze houden ze zo strak om een hoerenfeest te voorkomen ben ik bang
n_n, lekker dingquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:25 schreef nomen_nescio het volgende:
Ja hoi.
Hummie, Hoeruhfeesten willen we! Geen bewoners op noodrantsoen zetten, snapt ze het nou nog niet???quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, geen hints aubDie hints komen me de strot uit. Drank, muziek, hoerenfeesten........dat moet er gebeuren
![]()
![]()
Morwenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
n_n, lekker ding![]()
![]()
![]()
Kutstreams, kutbewoners, kutBB
Weeeeer geen drank die tent in, leuk hoor
Weer een gaaaaaaaaaapweek
![]()
Ja hoi en waar moet ik dan posten? COS? FB? SC? SV? Ik snap het niet meer hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:52 schreef DaMook het volgende:
HoiIsabeau krik het SC gehalte in de SC eens op dan
Delete de SC elders en zorg dat ze hier komen
1 topic kan ik wel volgen
Meerdere wordt al lastiger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |