waaromquote:Op zondag 27 augustus 2006 04:21 schreef Shirley het volgende:
Etienne is een arrogante racist en een snuiverd!
Misschien een spuit 11 reactie, maar alleen om die redenen moet dat gastje eruit!
Daarom hoeft ie er toch niet uit... kan nog 'leuke' tv opleverenquote:Op zondag 27 augustus 2006 04:37 schreef Shirley het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/016463.html
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/images/GroteBroer.jpg
Het feit dat ie snuift, geeft ie zelf toe op zn CU2 pagina.
Nee, maar ik vind hem gewoon niet leuk. Ik hou niet van mensen die popi jopi doen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 04:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daarom hoeft ie er toch niet uit... kan nog 'leuke' tv opleveren
Al eens gehoord van internetcafe'squote:Op zondag 27 augustus 2006 11:02 schreef ruby het volgende:
Hiya.
Het worden zware tijden mensen, ik ben namelijk twee weken niet op het forum (vakantie dus). Ja ja, ik weet het...het wordt stil en saai.
Maar wees gerust, I'll be back!
Veel BB-plezier de komende weken..![]()
Enneh...lief zijn voor elkaar he.![]()
Heb je in ieder geval iets te lezen als je je verveelt op vakantie.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:39 schreef ruby het volgende:
Ja, uiteraard.
Maar ik zal er niet dagelijks urenlang hangen in ieder geval. Af en toe ff checken en that's it.
En weer 10 topiques met gezeik en SC...quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:46 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval iets te lezen als je je verveelt op vakantie.![]()
Nee dan moet je de nachtelijke topics overslaan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:53 schreef JufJoop het volgende:
[..]
En weer 10 topiques met gezeik en SC...![]()
Whehe.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:46 schreef ThaSandman het volgende:
Heb je in ieder geval iets te lezen als je je verveelt op vakantie.![]()
Als je maar niet zegt dat je het op de streams gezien hebtquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:58 schreef skiczukie het volgende:
Kan ik hier even melden dat Egbert een mongool is? 'Dat is waar, dat is 100 procent waar.'
Streams kijken? Doe even normaal zeg.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:32 schreef PH52 het volgende:
[..]
Als je maar niet zegt dat je het op de streams gezien hebt![]()
Zelden zo'n labiele huillie gezien, die neemt alles zo f*kng serieus, die loopt al een week trillend als een juffershondje door dat huis.
OMGquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:50 schreef ThaSandman het volgende:
Wat een kutdag. Het regent dat het giet hier en de buren hebben een soort van karaokefeestje. Nu zou het fijn zijn als dat binnenskamers gebeurde, maar ze hebben een hele geluidsinstallatie zodat wij mee kunnen genieten NOT.
Dat was vanmiddagquote:
Is al een apart topic voor hem nu.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:28 schreef Shirley het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan blijf ik even hangen.
Oh. is ie nu slapen?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is al een apart topic voor hem nu.En toen ging ie slapen.
NSFW, zetten we daar dan bij.quote:
Ik zit hier toch niet volkomen te kuttenquote:
Het is een gangbare afko hoor, niet voorbehouden aan VK.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zit hier toch niet volkomen te kutten
Click here to watch Roel slaat zijn hand aan barrels op de muurquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:30 schreef Jappie het volgende:
Bestaat er nog ergens een filmpje van het moment dat Roel zijn hand aan barrels slaat op de muur
Misschien moet je het hier even vragenquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zijn er nu al fakes van Egbert als Locke van Lost? die 2 lijken echt teveel op elkaar
Haiquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:16 schreef DaMook het volgende:
OiIs wel rustig hier in de sc dit jaar zeg
.
Leuke tv opleveren??? Ik kijk juist al geen bb meer door hem.. pfffffffff wat een mongool zeg.. komt geen normaal verhaal uit zijn mond..quote:Op zondag 27 augustus 2006 04:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daarom hoeft ie er toch niet uit... kan nog 'leuke' tv opleveren
Ik geloof je meteenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
HaiAchja, ze zijn heuuuuuuul streng deze keer
![]()
Over wie hadden we het ook alweerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:20 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Leuke tv opleveren??? Ik kijk juist al geen bb meer door hem.. pfffffffff wat een mongool zeg.. komt geen normaal verhaal uit zijn mond..
FF terug lezenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Over wie hadden we het ook alweer
Gewoon zeggen "Zolang BB ewrop is MOET je dat volgen EN regelmatig op fok een verslag posten" (en dat met eenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:42 schreef Isabeau het volgende:
Kut. Ik moet een nieuwe collega inwerken vannacht. Dat hadden ze me wel eens mogen zeggen, nu kan ik geen BB kijken
Kutterdekut. (hij is nu naar de wc)
Oeioeioei... dat was au...quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Click here to watch Roel slaat zijn hand aan barrels op de muur
Nee ik vond het maar saai..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:24 schreef Sassefras het volgende:
goedemorgen allemaal!
Ik heb de live-uitzending gemist gisteren. Ik weet wel dat egbert mocht blijven. Is het interessant genoeg om nog te kijken?
hmm... dat motiveert niet echt om te gaan kijken tamaartje!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:39 schreef Tamaartje het volgende:
Nee ik vond het maar saai..
Ook goedemorgen vanaf deze kant![]()
Eris niet veel gesproken met de oudersquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:21 schreef Sassefras het volgende:
[..]
hmm... dat motiveert niet echt om te gaan kijken tamaartje!
de families van de bewoners ook niet de moeite waard? niet een moeder zoals roel's?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:51 schreef ThaSandman het volgende:
Nee die had toch zo'n soort spierziekte en daarom moest ze alcohol drinken.
Zou kunnen, maar we doen het lekker niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:50 schreef Isabeau het volgende:
We zouden heel eventueel hier verder kunnen kletsen![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar we doen het lekker niet.
Haha.
Kut, nu heb ik ook al een post in dit topic gezet.
Ik vind het wel een beetje een slap begin dit jaar... vorig jaar hadden we toch al veel meer mee gemaakt? of lijkt dat alleen maar zo?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:36 schreef Isabeau het volgende:
Dat hopen we allemaal, Sassefras, dat hopen we allemaal
Vorig jaar begon idd veel spectaculairder (Rob die er al direct uitlag, geheime opdrachten etc).quote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:44 schreef Sassefras het volgende:
Ik vind het wel een beetje een slap begin dit jaar... vorig jaar hadden we toch al veel meer mee gemaakt? of lijkt dat alleen maar zo?
Vorig jaar had je dat hele gedoe met Naat en Ralf al achter de rug, en dat Rob in het huisje moest. Niet dat dat nou zo leuk was, maar er gebeurde tenminste wat.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:44 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje een slap begin dit jaar... vorig jaar hadden we toch al veel meer mee gemaakt? of lijkt dat alleen maar zo?
Oeh relaxquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:12 schreef charmed_angel het volgende:
Hier staat het eten op.. we eten bloemkool en aardappelen
Net een gezichtsbehandeling gehad... en dat was heeeeeeerlijk mega ontspannend.... over 6 weekjes weer
Dat ze die dan maar snel gebruiken om naar buiten te wandelen. Einde BBquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:50 schreef elitegamer het volgende:
hhmmm. ik zat es te denken zou het niet kunnen dat 1 van die 3 sleutels die ze gekregen hebben voor de slaapkamers. dat die op de buitendeur past.
Nope, lekker roddelen buiten net als bij BB5quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:15 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Dat ze die dan maar snel gebruiken om naar buiten te wandelen. Einde BB![]()
Echt niet, zware sanctie erop. Degenen die naar buiten wandelen, spullen pakken en exitquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope, lekker roddelen buiten net als bij BB5![]()
Yep, is saaiquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:24 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Echt niet, zware sanctie erop. Degenen die naar buiten wandelen, spullen pakken en exit![]()
Ik ben BB moe. Nu al. Veels te saai daar![]()
Lees jij je mail eens trouwens![]()
Luister je nou naar mij?quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:24 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Echt niet, zware sanctie erop. Degenen die naar buiten wandelen, spullen pakken en exit![]()
Ik ben BB moe. Nu al. Veels te saai daar![]()
Lees jij je mail eens trouwens![]()
Make mequote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:42 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Neem jij eens heel snel je woorden terug
![]()
Denk het ook wel, alleen waaaaaaaaaaanneerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:42 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Gedulddddd lieve mensen, geduld! Het is een leuk en explosief stelletje bij elkaar dus komt echt wel goed met deze BB
![]()
Geduld is een schone zaakquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Denk het ook wel, alleen waaaaaaaaaaanneer![]()
Hell Yeah! Er gaan zeker een paar bommetjes ontploffen daar in huis.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:42 schreef SuperMOM het volgende:
Gedulddddd lieve mensen, geduld! Het is een leuk en explosief stelletje bij elkaar dus komt echt wel goed met deze BB
![]()
het is wel te hopen als je nu al kijkt dat de ene groep de keuken op gaat eisenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Hell Yeah! Er gaan zeker een paar bommetjes ontploffen daar in huis.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |