Ik geloof je meteenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
HaiAchja, ze zijn heuuuuuuul streng deze keer
![]()
Over wie hadden we het ook alweerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:20 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Leuke tv opleveren??? Ik kijk juist al geen bb meer door hem.. pfffffffff wat een mongool zeg.. komt geen normaal verhaal uit zijn mond..
FF terug lezenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Over wie hadden we het ook alweer
Gewoon zeggen "Zolang BB ewrop is MOET je dat volgen EN regelmatig op fok een verslag posten" (en dat met eenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:42 schreef Isabeau het volgende:
Kut. Ik moet een nieuwe collega inwerken vannacht. Dat hadden ze me wel eens mogen zeggen, nu kan ik geen BB kijken
Kutterdekut. (hij is nu naar de wc)
Oeioeioei... dat was au...quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Click here to watch Roel slaat zijn hand aan barrels op de muur
Nee ik vond het maar saai..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:24 schreef Sassefras het volgende:
goedemorgen allemaal!
Ik heb de live-uitzending gemist gisteren. Ik weet wel dat egbert mocht blijven. Is het interessant genoeg om nog te kijken?
hmm... dat motiveert niet echt om te gaan kijken tamaartje!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:39 schreef Tamaartje het volgende:
Nee ik vond het maar saai..
Ook goedemorgen vanaf deze kant![]()
Eris niet veel gesproken met de oudersquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:21 schreef Sassefras het volgende:
[..]
hmm... dat motiveert niet echt om te gaan kijken tamaartje!
de families van de bewoners ook niet de moeite waard? niet een moeder zoals roel's?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:51 schreef ThaSandman het volgende:
Nee die had toch zo'n soort spierziekte en daarom moest ze alcohol drinken.
Zou kunnen, maar we doen het lekker niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:50 schreef Isabeau het volgende:
We zouden heel eventueel hier verder kunnen kletsen![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar we doen het lekker niet.
Haha.
Kut, nu heb ik ook al een post in dit topic gezet.
Ik vind het wel een beetje een slap begin dit jaar... vorig jaar hadden we toch al veel meer mee gemaakt? of lijkt dat alleen maar zo?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:36 schreef Isabeau het volgende:
Dat hopen we allemaal, Sassefras, dat hopen we allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |