waaromquote:Op zondag 27 augustus 2006 04:21 schreef Shirley het volgende:
Etienne is een arrogante racist en een snuiverd!
Misschien een spuit 11 reactie, maar alleen om die redenen moet dat gastje eruit!
Daarom hoeft ie er toch niet uit... kan nog 'leuke' tv opleverenquote:Op zondag 27 augustus 2006 04:37 schreef Shirley het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/016463.html
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/images/GroteBroer.jpg
Het feit dat ie snuift, geeft ie zelf toe op zn CU2 pagina.
Nee, maar ik vind hem gewoon niet leuk. Ik hou niet van mensen die popi jopi doen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 04:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daarom hoeft ie er toch niet uit... kan nog 'leuke' tv opleveren
Al eens gehoord van internetcafe'squote:Op zondag 27 augustus 2006 11:02 schreef ruby het volgende:
Hiya.
Het worden zware tijden mensen, ik ben namelijk twee weken niet op het forum (vakantie dus). Ja ja, ik weet het...het wordt stil en saai.
Maar wees gerust, I'll be back!
Veel BB-plezier de komende weken..![]()
Enneh...lief zijn voor elkaar he.![]()
Heb je in ieder geval iets te lezen als je je verveelt op vakantie.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:39 schreef ruby het volgende:
Ja, uiteraard.
Maar ik zal er niet dagelijks urenlang hangen in ieder geval. Af en toe ff checken en that's it.
En weer 10 topiques met gezeik en SC...quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:46 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval iets te lezen als je je verveelt op vakantie.![]()
Nee dan moet je de nachtelijke topics overslaan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:53 schreef JufJoop het volgende:
[..]
En weer 10 topiques met gezeik en SC...![]()
Whehe.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:46 schreef ThaSandman het volgende:
Heb je in ieder geval iets te lezen als je je verveelt op vakantie.![]()
Als je maar niet zegt dat je het op de streams gezien hebtquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:58 schreef skiczukie het volgende:
Kan ik hier even melden dat Egbert een mongool is? 'Dat is waar, dat is 100 procent waar.'
Streams kijken? Doe even normaal zeg.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:32 schreef PH52 het volgende:
[..]
Als je maar niet zegt dat je het op de streams gezien hebt![]()
Zelden zo'n labiele huillie gezien, die neemt alles zo f*kng serieus, die loopt al een week trillend als een juffershondje door dat huis.
OMGquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:50 schreef ThaSandman het volgende:
Wat een kutdag. Het regent dat het giet hier en de buren hebben een soort van karaokefeestje. Nu zou het fijn zijn als dat binnenskamers gebeurde, maar ze hebben een hele geluidsinstallatie zodat wij mee kunnen genieten NOT.
Dat was vanmiddagquote:
Is al een apart topic voor hem nu.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:28 schreef Shirley het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan blijf ik even hangen.
Oh. is ie nu slapen?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is al een apart topic voor hem nu.En toen ging ie slapen.
NSFW, zetten we daar dan bij.quote:
Ik zit hier toch niet volkomen te kuttenquote:
Het is een gangbare afko hoor, niet voorbehouden aan VK.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zit hier toch niet volkomen te kutten
Click here to watch Roel slaat zijn hand aan barrels op de muurquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:30 schreef Jappie het volgende:
Bestaat er nog ergens een filmpje van het moment dat Roel zijn hand aan barrels slaat op de muur
Misschien moet je het hier even vragenquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zijn er nu al fakes van Egbert als Locke van Lost? die 2 lijken echt teveel op elkaar
Haiquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:16 schreef DaMook het volgende:
OiIs wel rustig hier in de sc dit jaar zeg
.
Leuke tv opleveren??? Ik kijk juist al geen bb meer door hem.. pfffffffff wat een mongool zeg.. komt geen normaal verhaal uit zijn mond..quote:Op zondag 27 augustus 2006 04:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daarom hoeft ie er toch niet uit... kan nog 'leuke' tv opleveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |