quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Depeche Mode - Enjoy The Silence
Jazeker! SKANQUA+1quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:03 schreef Skanqua het volgende:
Franz Ferdinand?
Inderdaad... nou de naam nog...quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:13 schreef jerver73 het volgende:
tsja die vent in de balkan beats op lowlands van gogol bordello..
euhm... ik heb besloten dat ik dit goed genoeg vind.. misschien is de hele naam wel wat te moeilijk + ik wil slapen... 't was trouwens DJ Eugene Hutz...quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:13 schreef jerver73 het volgende:
tsja die vent in de balkan beats op lowlands van gogol bordello..
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:33 schreef ranja het volgende:
ah, meneer Black zonder achternaam (of voornaam) zelf?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:36 schreef ranja het volgende:
typisch iemand waarvan ik geen idee had hoe die er uit ziet
Dus toch, was ook het eerste dat in me opkwam. Verder geen ideequote:Op maandag 28 augustus 2006 08:31 schreef dolle_hond het volgende:
grap over anorexia records voor zich houdt
Dacht ik ook, maar misschien had ze d'r haar geverfd...quote:
die ken ik niet eensquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:38 schreef bukgeit het volgende:
Black Dice?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:42 schreef jerver73 het volgende:
Dank! ... ook maar even een F5 er dan
Alexander & Sebastian Schwarz kennen we beter als?
en dat is ze dan ook.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:33 schreef placebeau het volgende:
Lijkt wel op axelle red
ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:52 schreef ranja het volgende:
Ze zijn het niet eens met bepaalde beelden in een documantaire/tourfilm...
Kim is echt geen nietsnutquote:Kim Deal eiste dat enkele stukken uit de film geknipt zouden worden omdat het leek alsof ze een bierdrinkende en kettingrokende nietsnut was.
over wie gaat dit?quote:Neem een deel Arctic Monkeys, een deel Bloc Party, een deel Sonic Youth, een deel At The Drive-In en voeg daar flink wat typisch Britse branie bij en je begrijpt dathip én aanstormend is. Het kwartet uit Leeds houdt er ook een eigenwijze DIY-houding op na en brengt zijn muziek uit op 'Dance To The Radio' , het label van gitarist
. KindaMuzik bejubelt het debuut vol 'furieuze posthardcore en discopunk' en is live ook overtuigd van de 'Bloc Party-op-speed show' .
ah, iedereen kent z'n hypebandjesquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:01 schreef Z het volgende:
Forward Russia!?
Oja, jij was 'fan' is het niet? Ik heb ze zaterdag zien spelen en dat was een tamelijk verpletterend optreden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:18 schreef ranja het volgende:
Blues brother castro
die zijn hetquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:06 schreef DaisyDuke het volgende:
Is het The Victorian English Gentlemensclub, uit jouw topic?
Jawel hoor.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:31 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Hij speelt 'Loser' niet meer
Lijkt me een flinke verbeteringquote:
Geen big band, wel een grotere band...quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:33 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
met een big band?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:33 schreef knars het volgende:
[..]
Lijkt me een flinke verbetering![]()
Was overigens ook het eerste waar ik aan dacht, dus hierbij mijn nummer 2 antwoord: elke concertbezoeker krijgt geluidsopnamen van het concert mee?
met koor?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:34 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Geen big band, wel een grotere band...
Nee, geen koor. Het heeft iets met z'n begeleidingsband te maken.quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:34 schreef Mark het volgende:
Hij laat het publiek meedoen?
Warmer, maar nog niet helemaal correct.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:38 schreef schaap001 het volgende:
Z'n begeleidingsband bestaat uit allemaal mensen in Beck-poppen c.q. Beckfiguurtjespakken, zegmaar?
Ja, en wat doen die marionetten? Kortom, nog iets concreter graag...quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:40 schreef placebeau het volgende:
oja, dat heb ik gelezen. ze komen met marionetten.
muziek maken waarschijnlijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:40 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Ja, en wat doen die marionetten?
Vind het best zo.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:41 schreef placebeau het volgende:
[..]
muziek maken waarschijnlijk
elke muzikant had er een bij of zo...
Cool. Zal int vervolg grondiger lezenquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:43 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Vind het best zo.
Beck's begeleidingsband wordt als het ware gespiegeld door een poppenorkest, die alles letterlijk op de maat meespelen. Waardoor je als het ware 2 begeleidingsbands krijgt, een met mensen en een met poppen. Erg cool om te zien.
placebeau+1
nee, amerikaansquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:20 schreef SNArky het volgende:
Kings of Convenience?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |