en dat is ze dan ook.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:33 schreef placebeau het volgende:
Lijkt wel op axelle red
ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:52 schreef ranja het volgende:
Ze zijn het niet eens met bepaalde beelden in een documantaire/tourfilm...
Kim is echt geen nietsnutquote:Kim Deal eiste dat enkele stukken uit de film geknipt zouden worden omdat het leek alsof ze een bierdrinkende en kettingrokende nietsnut was.
over wie gaat dit?quote:Neem een deel Arctic Monkeys, een deel Bloc Party, een deel Sonic Youth, een deel At The Drive-In en voeg daar flink wat typisch Britse branie bij en je begrijpt dathip én aanstormend is. Het kwartet uit Leeds houdt er ook een eigenwijze DIY-houding op na en brengt zijn muziek uit op 'Dance To The Radio' , het label van gitarist
. KindaMuzik bejubelt het debuut vol 'furieuze posthardcore en discopunk' en is live ook overtuigd van de 'Bloc Party-op-speed show' .
ah, iedereen kent z'n hypebandjesquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:01 schreef Z het volgende:
Forward Russia!?
Oja, jij was 'fan' is het niet? Ik heb ze zaterdag zien spelen en dat was een tamelijk verpletterend optreden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:18 schreef ranja het volgende:
Blues brother castro
die zijn hetquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:06 schreef DaisyDuke het volgende:
Is het The Victorian English Gentlemensclub, uit jouw topic?
Jawel hoor.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:31 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Hij speelt 'Loser' niet meer
Lijkt me een flinke verbeteringquote:
Geen big band, wel een grotere band...quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:33 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
met een big band?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:33 schreef knars het volgende:
[..]
Lijkt me een flinke verbetering![]()
Was overigens ook het eerste waar ik aan dacht, dus hierbij mijn nummer 2 antwoord: elke concertbezoeker krijgt geluidsopnamen van het concert mee?
met koor?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:34 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Geen big band, wel een grotere band...
Nee, geen koor. Het heeft iets met z'n begeleidingsband te maken.quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:34 schreef Mark het volgende:
Hij laat het publiek meedoen?
Warmer, maar nog niet helemaal correct.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:38 schreef schaap001 het volgende:
Z'n begeleidingsband bestaat uit allemaal mensen in Beck-poppen c.q. Beckfiguurtjespakken, zegmaar?
Ja, en wat doen die marionetten? Kortom, nog iets concreter graag...quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:40 schreef placebeau het volgende:
oja, dat heb ik gelezen. ze komen met marionetten.
muziek maken waarschijnlijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:40 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Ja, en wat doen die marionetten?
Vind het best zo.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:41 schreef placebeau het volgende:
[..]
muziek maken waarschijnlijk
elke muzikant had er een bij of zo...
Cool. Zal int vervolg grondiger lezenquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:43 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Vind het best zo.
Beck's begeleidingsband wordt als het ware gespiegeld door een poppenorkest, die alles letterlijk op de maat meespelen. Waardoor je als het ware 2 begeleidingsbands krijgt, een met mensen en een met poppen. Erg cool om te zien.
placebeau+1
nee, amerikaansquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:20 schreef SNArky het volgende:
Kings of Convenience?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |