quote:Op zondag 10 september 2006 21:48 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
12. Got Ma Nuts from a Hippie
Met de kanttekening erbij dat Creepin' up the backstairs alleen in de akoestische versie op het album staat, wat best jammer is. Heb het album nu een paar keer gehoord, heeft z'n sterke en zwakke punten - maar klinkt wel okay. Nog geen echte mening over, in ieder geval.quote:Op zondag 10 september 2006 21:48 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Jawel: Costello Music is het album.
[afbeelding]
1. Henrietta
2. Flathead
3. Cuntry Boys & City Girls
4. Whistle for the choir
5. Chelsea dagger
6. For the girl
7. Doginabag
8. Creepin up the backstairs
9. Vince the loveable stoner
10. Everybody Knows You Cried Last Night
11. Baby Fratelli
12. Got Ma Nuts from a Hippie
13. Ole Black 'n Blue Eyes
Klinkt hoopgevend.quote:Op maandag 11 september 2006 12:44 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Een aantal daarvan waren echt slecht - van die Green Day-achtige gedrochten, compleet met Billy Joe Armstrong-achtige zang.![]()
helaas wel ja, het komt me kompleet m'n strot uit.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:13 schreef Breuls het volgende:
Chelsea Dagger is dagelijks op BBC Radio 1, leuke plaat, goed voor een feestje.
nee helaas dat ie elke dag langskomt op de BBCquote:Op zondag 17 september 2006 13:14 schreef Breuls het volgende:
Helaas dat-ie goed is voor een feestje?
Nee, andersom, ik vind Fratellis op Supergrass lijken en dan met name I should coco.quote:Op zondag 5 november 2006 15:54 schreef JeroenV het volgende:
Vind je Supergrass hierop lijken?
Het is maar waar je prioriteiten liggen hè.quote:Op zondag 19 november 2006 15:17 schreef JeroenV het volgende:
Ja, een tentamen missen die je maar 1 keer kan herkansen. Great
Ze komen ook 27 januari, in Doornroosje in Nijmegen. Er zijn nog kaarten.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:11 schreef Breuls het volgende:
Okay, het is dus uitverkocht. Weer te lang gewacht.
Ik heb net mijn tickets in ieder geval besteld.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:38 schreef Rasing het volgende:
[..]
Ze komen ook 27 januari, in Doornroosje in Nijmegen. Er zijn nog kaarten.
Ik ookquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:44 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb net mijn tickets in ieder geval besteld.
Iddquote:Op zondag 5 november 2006 15:57 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, andersom, ik vind Fratellis op Supergrass lijken en dan met name I should coco.
Maar ook wel weer een vleugje Libertines, Hot Hot Heat en nog wat leuke dingen.
Jezus zit me niet mee. Dan kan die gozer waarmee ik altijd ga niet...quote:Op donderdag 14 december 2006 22:17 schreef JeroenV het volgende:
Jaaaaaa. De 23e staan ze in het Patronaat. Daar MOET ik heen!![]()
Heb hem ook en dat hoor ik er inderdaad heel erg in terug.quote:Op zondag 5 november 2006 15:52 schreef belsen het volgende:
De CD is op zijn minst aardig, ja. Het doet mij voornamelijk denken aan Supergrass.
Heb ik dit gezegd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:11 schreef Zyggie het volgende:
Die stem, wordt dat wederom hip. Ik vind het lelijk namelijk.
Eens, mits niet te vaak.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:14 schreef -skippybal- het volgende:
Ik deze plaat vandaag tweedehands kunnen bemachtigen voor een leuke prijs van iemand die het niks vond en heb 'm nu één keer geluisterd.
Ik vind het echt zo'n plaat die perfect is om zaterdag op te zetten met wat bier voor je na de kroeg gaat![]()
Volgens mij is dat bij veel goede cd's.quote:Op zondag 17 december 2006 13:55 schreef Zyggie het volgende:
Eens, mits niet te vaak.
Hm, ik vind het eigenlijk best anders dan The Zutons. Leuker en minder gepolijst.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:37 schreef methodmich het volgende:
Heb hem ook en dat hoor ik er inderdaad heel erg in terug.
Net als, iets recenter, The Zutons.
Dat is toch dat Green Day-achtige gedrocht? Dat is inderdaad niet echt iets om vrolijk van te worden, nee. Maar volgens mij is dat een redelijk vroege demo, niet echt een indicatie van waar ze nu staan.quote:Op zondag 17 december 2006 22:46 schreef Anne_Weetjewel het volgende:
Ik word geloof ik de 27e meegesleurd naar Doornroosje (ondanks dat ik niet mee hoef), maar of ik er zo gelukkig van word is 2; Hebben jullie Billy wel s gehoord? Das niet echt dat je zegt "tof"! Maar goed, Chelsea Dagger is wel relay. Ben benieuwd wat t gaat worden!
gut, volgens mij ga ik ook met jou meequote:Op zondag 17 december 2006 22:46 schreef Anne_Weetjewel het volgende:
Ik word geloof ik de 27e meegesleurd naar Doornroosje (ondanks dat ik niet mee hoef), maar of ik er zo gelukkig van word is 2; Hebben jullie Billy wel s gehoord? Das niet echt dat je zegt "tof"! Maar goed, Chelsea Dagger is wel relay. Ben benieuwd wat t gaat worden!
Oiquote:Op zondag 17 december 2006 22:46 schreef Anne_Weetjewel het volgende:
Ik word geloof ik de 27e meegesleurd naar Doornroosje (ondanks dat ik niet mee hoef), maar of ik er zo gelukkig van word is 2; Hebben jullie Billy wel s gehoord? Das niet echt dat je zegt "tof"! Maar goed, Chelsea Dagger is wel relax. Ben benieuwd wat t gaat worden!
Een nummer als Whistle For The Choir had zo op Who Killed The Zutons? gekund echter.quote:Op zondag 17 december 2006 18:23 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Hm, ik vind het eigenlijk best anders dan The Zutons. Leuker en minder gepolijst.![]()
Sorry, wáár gaan we naartoe?quote:Op maandag 18 december 2006 16:39 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
OiJe gaat gezellig mee. Punt. Van tevoren gezellig bij Jacq eten en erna gezellig stappen in het o zo geweldige uitgaansleven van Nijmegen.
The Fratellis vallen gewoon toevallig daartussen.
![]()
Nog niet gezien, zal eens op youtube kijkenquote:En Billy ken ik niet, ik ben en blijf voor Everybody Knows You Cried Last Night.![]()
Hebben jullie de clip van Chelsea Dagger al gezien? Die komt verdacht vaak op MTV langs!
Nou, om de hele boel maar eens ff GOED te relativeren moet je Billy gewoon ff horen. Dan word je wat kritischer! Daar worden we immers voor opgeleid, alhoewel dat idd ook niet echt duidelijk isquote:Op maandag 18 december 2006 16:39 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
OiJe gaat gezellig mee. Punt. Van tevoren gezellig bij Jacq eten en erna gezellig stappen in het o zo geweldige uitgaansleven van Nijmegen.
The Fratellis vallen gewoon toevallig daartussen.
![]()
En Billy ken ik niet, ik ben en blijf voor Everybody Knows You Cried Last Night.![]()
Hebben jullie de clip van Chelsea Dagger al gezien? Die komt verdacht vaak op MTV langs!
Hetgeen waarvan ik ofschoon geen verstand heb echter.quote:Op maandag 18 december 2006 19:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Een nummer als Whistle For The Choir had zo op Who Killed The Zutons? gekund echter.
Naar Nijmegen, de plaats die jij hebt verloochend, ja. (Terecht danwel onterecht)quote:
Ja maar er stond 'o zo geweldig'quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:17 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Naar Nijmegen, de plaats die jij hebt verloochend, ja. (Terecht danwel onterecht)
cy·nisch (bn.)quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:29 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
sar·cas·me (het ~)
1 bittere, bijtende spot
Vince The Lonable Stonerquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:30 schreef Maisnon het volgende:
Chelsea Dagger klinkt vet
En Kasabian ken ik ook pas sinds kort, maar ehm, welke nummers MOET ik geluisterd hebben naar jullie mening?
Hetzelfde doen ze met Chelsea Dagger bij 3FM Serious Request.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:14 schreef JeroenV het volgende:
Ik begin nu te twijfelen of dit toch de beste cd van het jaar is voor mij, ik blijf hem maar draaien.
Volgens mij is het de jongen uit Lola van The Kinks anno 2006.quote:Op zondag 24 december 2006 18:56 schreef JeroenV het volgende:
Waar gaat Chelsea daggar eigenlijk over?
Heb zoveel zin in het concert![]()
Nee man, is een cool liedjequote:Op zondag 24 december 2006 19:00 schreef StrayDog het volgende:
Chelsea Dagger is wel een irritant kutnummer, voor de rest ken ik nog niks van ze.
Ja Chelsea Dagger wordt nu wel even heeeeel erg gehyped, ik hoop niet dat ze daardoor een one day fly hier worden :Squote:
't Is nu ook al een stadionnummer.. Heerenveen-supporters zetten een aantal keer het 'tadada tadada' in..quote:Op dinsdag 26 december 2006 04:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja Chelsea Dagger wordt nu wel even heeeeel erg gehyped, ik hoop niet dat ze daardoor een one day fly hier worden :S
Was het niet gewoon een FF nummer wat ze na probeerden te doen?quote:Op donderdag 28 december 2006 14:20 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
't Is nu ook al een stadionnummer.. Heerenveen-supporters zetten een aantal keer het 'tadada tadada' in..![]()
En irritante fratboys hebben het nummer ook ondekt voor hun ongure skihutpraktijken. Beetje jammer altijd als zoiets gebeurt, maar ach - het album wordt er niet minder op.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:20 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
't Is nu ook al een stadionnummer.. Heerenveen-supporters zetten een aantal keer het 'tadada tadada' in..![]()
Dat was het bij Celtic (Schotland, waar ze vandaan komen dus) ook al. Opzich jammer dat het hier nu zo'n hype wordt. Maar Seven nation army tijdens het Wk vond ik ergens ook wel leukquote:Op donderdag 28 december 2006 14:20 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
quote:
Ah wil je je kaartje niet afstaan? Voor een goed doel?quote:Op zondag 7 januari 2007 19:38 schreef Skanqua het volgende:
Tussen neus en lippen door, heb 't album al een poosje binnen en ik ga ze ook zien in Doornroosje...
Oehh... ff denken...quote:Op zondag 7 januari 2007 19:46 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ah wil je je kaartje niet afstaan? Voor een goed doel?![]()
![]()
Naar... naar.... naar.... The Rifles?quote:Op zondag 7 januari 2007 19:53 schreef Skanqua het volgende:
Oehh... ff denken...
Najah... Ik ga ook al naar The Rifles, The Killers en Damien Rice...
Maar toch...nee!
Piemel, ga je ook al naar Damien Rice?!quote:Op zondag 7 januari 2007 19:53 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Oehh... ff denken...
Najah... Ik ga ook al naar The Rifles, The Killers en Damien Rice...
Maar toch...nee!
Jaloersquote:Op maandag 8 januari 2007 19:52 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Piemel, ga je ook al naar Damien Rice?!![]()
Schuld van 3FM. Gelukkig was ik de hype voor.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:35 schreef dikkekaas het volgende:
Blegh ik vind het echt jammer dat het uitverkocht is. Kende ze eerst nog niet, was een beetje de agenda van Doornroosje aan het checken, wat van gedownload, bleek ik heel tof te vinden, mja nu is het uitverkocht helaasch
En TMF, en MTVquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:15 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Schuld van 3FM. Gelukkig was ik de hype voor.
Tis idd errug fijn dat Chelsea Dagger nu minstens 5x per dag voorbij komt, zodat het er nog even goed ingewreven wordt dat ik dus GEEN KAARTJE heb voor Doornroosje...quote:
Hoezo gemeen eigenlijk; we kunnen nog steeds gaan..maar ja, JIJ moet zo nodig naar BERT VISSER..Meisje, meisje, meisje!!quote:Op zondag 7 januari 2007 19:58 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Naar... naar.... naar.... The Rifles?![]()
Gemeen hoor.![]()
Hij heet Bert Visscher, HOOR.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:39 schreef Anne_Weetjewel het volgende:
Hoezo gemeen eigenlijk; we kunnen nog steeds gaan..maar ja, JIJ moet zo nodig naar BERT VISSER..Meisje, meisje, meisje!!![]()
Heb een kerstkaartje gekregen... daar was ik nogal gelukkig mee!quote:Op maandag 8 januari 2007 19:52 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Piemel, ga je ook al naar Damien Rice?!![]()
Bedoel jij 013quote:Op maandag 8 januari 2007 19:58 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jaloers![]()
Wel jammer dat 'ie in de grootste blokkendoos vn het zuiden staat. 0,0 uitstraling..
Wat is dat toch met brabant? De Effenaar is ook al zo'n deprimerend geheel.
Grijp je kans, zou ik zeggen!quote:Op zondag 14 januari 2007 16:31 schreef Dupje het volgende:
100???????????
Woww ik zou er bijna over na gaan denken m ook te verkopen
Zelfs de Melkweg heeft meer uitstraling ed.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bedoel jij 013
Want dat vind ik toch een van de beste zalen van het land hoor
Dan is het goed dat smaken verschillen, heb al verschillende legendarische concerten meegemaakt in 013quote:Op zondag 14 januari 2007 18:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
Zelfs de Melkweg heeft meer uitstraling ed.![]()
sfeer doet ook wat. Ik denk dat Damien Rice toch wel beter tot z'n recht komt in Paradisoquote:Op zondag 14 januari 2007 19:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan is het goed dat smaken verschillen, heb al verschillende legendarische concerten meegemaakt in 013![]()
We zijn ermee bezigquote:Op zondag 14 januari 2007 18:24 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Grijp je kans, zou ik zeggen!
http://www.marktplaats.nl(...)%252B064BQ%253D%253D
Hmm, de advertentie van die knakker die 75 euro voor een kaartje overhad is ondertussen verwijderd. Heb je nog contact met hem kunnen leggen?quote:
Serieus?quote:Op maandag 15 januari 2007 11:43 schreef DonStefano het volgende:
Ik weet niet hoe 't kan; maar op de site van Doornroosje zijn weer kaartjes te koop voor de Fratellis....
Lekker lullig als je net 100 euro aan zo'n kaartje hebt uitgegeven!![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 12:46 schreef DonStefano het volgende:
Nja, nu wel weer ja; ik zie het. M'n broertje heeft net echter gewoon 'n kaartje kunnen kopen via de site; raar
Hmm, ik de 2 keer dat ik er ben geweest wel..quote:Op maandag 15 januari 2007 14:48 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik heb nog nooit m'n collegekaart hoeven laten zien..
Op zich helpt het ook wel als je iemand kent die kassa moet draaien. Ik neem eigenlijk nooit mijn collegepas mee, maar over het algemeen kom ik dan toch wel binnen zonder bijbetaling. 1 keertje is het me overkomen dat ik een paar euro moet bijbetalen, maar ach - zo erg is dat nu ook weer niet.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hmm, ik de 2 keer dat ik er ben geweest wel..
Nee, die collegekaart kon ik enkel voor geen andere doeleinden meer gebruiken. De HAN geeft namelijk collegekaarten uit die je gehele studieperiode geldig zijnquote:Op maandag 15 januari 2007 15:35 schreef Lieke_K het volgende:
Zou wel erg gemeen zijn als je het kaartje niet zou krijgen omdat je porte-monnaie gestolen is en je daarom geen pasje meer hebt (dat dat pasje sowieso al verlopen is, zou ik er niet bij zeggen), vooral omdat het waar is.
Zal ik ook nog effe wrijven?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:22 schreef Breuls het volgende:
Leuk, gisteren bij de Melkweg deelden ze promokaarten van the Fratellis uit. Wrijf het er maar lekker in dat ik geen kaartje heb.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:41 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Zal ik ook nog effe wrijven?
Hé Breuls, pssst, je hebt geen kaartje!![]()
Ja.quote:Maar jij was dus bij The Automatic en daar had ik geen kaartje voorWas het leuk??
Volledige artikel hier: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/32819183quote:Het gaat harder dan hard met The Fratellis. Was het begin vorig jaar nog Arctic Monkeys, sinds het album van de Schotten uitkwam en meteen naar plek twee in de Engelse album charts schoot, is er geen ontkomen aan de klassieke meezinger Chelsea Dagger:
DJ Maarten met "Ik ben een kikker"quote:Op donderdag 28 december 2006 14:42 schreef Grobbel het volgende:
En irritante fratboys hebben het nummer ook ondekt voor hun ongure skihutpraktijken. Beetje jammer altijd als zoiets gebeurt, maar ach - het album wordt er niet minder op.
Ritueel slachten die goochem.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:52 schreef Da hopman het volgende:
DJ Maarten met "Ik ben een kikker"
Ben Een Kikker
Oasis is inderdaad ook zwaar overgewaardeerd, dus dat is geen gekke vergelijking.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:33 schreef Boeman het volgende:
Lichtelijk overrated deze band. In de OOR stond al: "de nieuwe Oasis?"
Had ik dat maar eerder gewetenquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:12 schreef Sethje het volgende:
Ik heb 2 kaartjes over, iemand intresse? ( voor Doornroosje)
Oh, Lieke_K wil welquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:12 schreef Sethje het volgende:
[TK] 2 kaartjes, The Fratellis, 27 januari, Doornroosje, Nijmegenquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:12 schreef Sethje het volgende:
Oja, reageren op smsjes is uit de tijdquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:50 schreef Lieke_K het volgende:
Damn, ben ik zeker weer te laat.Waarom biedt iemand dan ook zijn kaartjes aan als ik bij Arie en Silvester zit?
![]()
Mja, heb eerst Anne gesmst en wacht nu op haar anrwoord. En dat is idd uit de tijd ja, nooit in geweest trouwens.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:53 schreef lienelien het volgende:
Oja, reageren op smsjes is uit de tijd
Hoezo kan niet eens? Anne niet, of wat?quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:54 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Mja, heb eerst Anne gesmst en wacht nu op haar anrwoord. En dat is idd uit de tijd ja, nooit in geweest trouwens.![]()
Edit: Laat maar die kaartjes, kan niet eens.![]()
Heb nu een bod van 55 euro, als je er over heengaat regelen we het wel in 013... anders gaan ze naar dat andere vrouwkequote:Op woensdag 24 januari 2007 23:16 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
[TK] 2 kaartjes, The Fratellis, 27 januari, Doornroosje, Nijmegen
Desnoods spreken we vrijdag in 013 iets af.
Ze moet nu al werken, net als andere studiegenootje dat anders mee zou zijn gegaan... Ik zou me ziek melden, maar oké, misschien ook weer een beetje lullig.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:58 schreef lienelien het volgende:
Hoezo kan niet eens? Anne niet, of wat?
Schatz, dan zul je ze op marktplaats moeten zetten, dat mag hier namelijk niet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:59 schreef Sethje het volgende:
[..]
Heb nu een bod van 55 euro, als je er over heengaat regelen we het wel in 013... anders gaan ze naar dat andere vrouwke
groeten
Haha, grappig.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:59 schreef Sethje het volgende:
[..]
Heb nu een bod van 55 euro, als je er over heengaat regelen we het wel in 013... anders gaan ze naar dat andere vrouwke
groeten
Ahh, ok, zonde.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:00 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ze moet nu al werken, net als andere studiegenootje dat anders mee zou zijn gegaan... Ik zou me ziek melden, maar oké, misschien ook weer een beetje lullig.![]()
We gaan hier geen winst lopen maken op concertkaartjes he? Dat doe je maar in de minder sociale hoek van het internet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:59 schreef Sethje het volgende:
[..]
groeten
ik vraag toch niks...ik zeg gewoon hoe het ervoor staat tegen die Treinhomoquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
Haha, grappig.
Zoals je hier boven kan lezen heb ik/lieke er toch geen behoefte aan.
Maar als je ze voor meer dan de kostprijs (¤15?) wil aanbieden kan je dus wel je topic in V&A sluiten
Ik heb geen winstoogmerk, ik wil gewoon van die kaartjes af, kan ik t helpen dat iemand dat bedrag biedt...quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:02 schreef Breuls het volgende:
[..]
We gaan hier geen winst lopen maken op concertkaartjes he? Dat doe je maar in de minder sociale hoek van het internet.
Twee woorden:quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:03 schreef Sethje het volgende:
Ik heb geen winstoogmerk, ik wil gewoon van die kaartjes af, kan ik t helpen dat iemand dat bedrag biedt...
Stel je niet aan, ik mail naar iemand dat ik kaartjes heb en ik krijg zo'n bedrag teruggestuurd. Moet ik dan zeggen dat ik er dat geld niet voor wil krijgenquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:05 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Twee woorden:
Markt.
Plaats.
Mensen die kaartjes voor zulke hoge bedragen verkopen:![]()
Ik stel me heel graag aan, kan ik ook goed.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:06 schreef Sethje het volgende:
Stel je niet aan, ik mail naar iemand dat ik kaartjes heb en ik krijg zo'n bedrag teruggestuurd. Moet ik dan zeggen dat ik er dat geld niet voor wil krijgenstel je niet zo aan
Doornroosje is 27 jan.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:21 schreef Xentic het volgende:
Ik krijg net dit mailtje van That's Live: FRATELLIS GAAN NIET DOOR IVM ZIEKTE VAN EEN VAN DE BANDLEDEN, DUS GEEN OPNAME BIJ THATS LIVE ZATERDAG 27 JANUARI!
Ik weet niet wat dat betekend voor de gewone shows... maar de radio-opname gaat dus niet door... jammer!
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:24 schreef lienelien het volgende:
Op de site van doornroosje en van de melkweg staat iig nog niets..
Vreselijk is dat altijd inderdaad.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:04 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik hoop niet dat ik een kwartiertje tevergeefs erheen moet fietsen..![]()
Je bent binnen 5 minuten bij Roosje met de bus, dus je staat dan wel bijna een uur in de kou te blauwbekken voor een dichte deur.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:25 schreef Dupje het volgende:
Ja dat las ik. We waren van plan om om 6 uur de bus te pakken vanaf station. (We kunnen niet met zn 4en op 1 fiets) Is dat dan te vroeg?
Ah kijk, dat scheelt al weer.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:57 schreef Afunados het volgende:
Kassa gaat overigens al om 18.30 open...
Ok, dan zijn wij er danquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:57 schreef Afunados het volgende:
Kassa gaat overigens al om 18.30 open...
Hehe, dan stond je waarschijnlijk ook bij lienelien..quote:Op zondag 28 januari 2007 10:24 schreef DonStefano het volgende:
En heb me na het concert nog ff als een ongelofelijke groepie gedragen. Had een poster van ze gehaald, liepen we weg langs de tourbus naar de fietsen, kreeg er een het geniale idee om de poster te laten signeren. Stonden we met 4 gasten van begin 20 tussen 15jarige meisjes te wachten op een handtekeningMaargoed, het waren alledrie hele relaxte gasten en nu heb ik een poster gesigneerd door drie lelijke Schotten
![]()
De security guard bedoel je? Die was aardig irritant inderdaad.quote:Op zondag 28 januari 2007 05:24 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Het duurde idd ff voordat het los ging. Maar op een gegeven moment was het wel érg leuk voorin. Ondanks de vervelende kalerd die ieder springgedrag smoorde.
Ha kijk, jou had ik gisteren nog ontmoet via Marco. Nog naar Never Mind the British gegaan?quote:Op zondag 28 januari 2007 14:59 schreef Siegfried het volgende:
Sow het was gááf!![]()
Maar die security malloot was echt levensmoe..![]()
Ah kijk, jou heb ik ook ontmoet natuurlijk! De wereld is bizar klein af en toe.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:19 schreef Dupje het volgende:
Whoeii! Het was vet vet!![]()
En Grobbel we zijn niet meer naar Never Mind the British geweest...
quote:Op zondag 28 januari 2007 14:32 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Hehe, dan stond je waarschijnlijk ook bij lienelien..![]()
Die drummerquote:Op zondag 28 januari 2007 16:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Ik ben heel braaf na het concert gewoon m'n jas gaan halen, naar buiten gelopen, en naar de bushalte gegaan. De heren Fratelli zijn heul niet interessant, ook al hadden ze een paar gitaren bij
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:48 schreef lienelien het volgende:
Oja, Grobbel, reageer nou eens als ik je roep!
Liek en ik zagen na afloop weer degene lopen die we voor jou aan zien, al 5 concerten lang. Maar ik riep niet al te hard voor het geval dat jij het niet wasquote:Op zondag 28 januari 2007 16:50 schreef Grobbel het volgende:
[..]Heb je wederom niet horen roepen. Wanneer was dit? Vooraf of achteraf?
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
Liek en ik zagen na afloop weer degene lopen die we voor jou aan zien, al 5 concerten lang. Maar ik riep niet al te hard voor het geval dat jij het niet was
Zwart past anders wel overal bij.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:05 schreef Grobbel het volgende:
Ik draag nooit zwart.Da's meer iets voor scenesters en stoffige Iron Maiden-fans.
![]()
Ik heb het optreden van Haarlem op 3v12 nageluisterd, en ze speelden alles zo snel..quote:Op zondag 28 januari 2007 17:34 schreef JeroenV het volgende:
Ik was er dan in Haarlem bij, daar vond ik het vanaf het begin wel goed klinken. Goed geluid daar, en live vielen ze me ook gelijk wel mee eigenlijk. Alleen kwam het publiek pas later goed los. Wel jammer, want Henrietta is lekker om mee te beginnen.
Snel als in de zin van de muziek zelf of alles achter elkaar zonder interactie?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:37 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb het optreden van Haarlem op 3v12 nageluisterd, en ze speelden alles zo snel..![]()
In Nijmegen ook een paar nummers, vond ik wel jammer
nee, als in het tempo. Ik kon het niet bijhoudenquote:Op zondag 28 januari 2007 17:52 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Snel als in de zin van de muziek zelf of alles achter elkaar zonder interactie?
Veel interactie was er niet, het duurde ook maar een uur. Dat vond ik inderdaad wel jammer.
En de muziek zelf... Ik vind het just wel lekker bij dit soort dingen als er een beetje tempo in zit. Wat ik terug geluisterd heb was het misschien wat snel, maar niet te snel naar mijn mening.
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:27 schreef JeroenV het volgende:
Hij maakte nog een opmerking over wiet ofzo, lag zelf daarna helemaal dubbel met zijn lompe grijns, maar niemand in de zaal verstond of snapte het
Haha nee, we zijn niet meer geweest.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:08 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ha kijk, jou had ik gisteren nog ontmoet via Marco. Nog naar Never Mind the British gegaan?
Had qua sfeer en publiek sowieso wel een behoorlijk Mando Diao deju vu gevoel; alleen dan zonder alle gekke stinkende Duitsersquote:Op maandag 29 januari 2007 21:36 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Viel dus wel mee.
Maar wel raar. Er heeft nog nooit zo'n security-gast gestaan die keren dat ik er was. Bij Mando Diao gingen de Duitsers ook helemaal loos, klommen zelfs het podium op enzo.
Onlangs wat gebeurd ofzo?![]()
Nee, we waren laat en stonden een beetje achteraan. En dus zag ik vrij weinigquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:54 schreef DonStefano het volgende:
Er waren toch echt een paar halve zolen die tijdens de Doornroosje-gig aan 't crowdsurfen waren, niks van meegekregen??![]()
Ik heb het wel gezien. En god (en mezelf) gedankt dat ik niet vooraan stond en die oenen wel.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:56 schreef lienelien het volgende:
Nee, we waren laat en stonden een beetje achteraan. En dus zag ik vrij weinig![]()
Wel wat halve zolen die heel blij aan het springen waren
Hm, jij staat dan ook weer net 10cm hogerquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:13 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezien. En god (en mezelf) gedankt dat ik niet vooraan stond en die oenen wel.
Niks mis met blij springen! En op zich viel het reuze mee vooraan hoor; een echte pit is het sowieso nooit geworden. Het meeste gespring was redelijk stationair, op een klein groepje na tegen het einde van het concert.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, we waren laat en stonden een beetje achteraan. En dus zag ik vrij weinig![]()
Wel wat halve zolen die heel blij aan het springen waren
Opvallend.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:43 schreef Siegfried het volgende:
Precies
Krijg net een mailtje dat die malloot vooraan er stond op uitdrukkelijk verzoek van The Fratellis..
Jij ziet jezelf niet voor vol aan?quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:51 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Viel idd wel mee. Was gewoon gezellig springen, als een halve zool.
Stationair springenquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:44 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Niks mis met blij springen! En op zich viel het reuze mee vooraan hoor; een echte pit is het sowieso nooit geworden. Het meeste gespring was redelijk stationair, op een klein groepje na tegen het einde van het concert.
En helemaal vooraan viel het best mee, geloof ik.
Nee, ik zit nooit volquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jij ziet jezelf niet voor vol aan?
Ik zit er aan te denken om voor het eerst naar Pinkpop te gaanquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:15 schreef Siegfried het volgende:
Je lekker album hè?
Ik heb zin in Pinkpop!
Oeh vertelquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:14 schreef Siegfried het volgende:
Pinkpop programma belooft erg goed te worden
Goed zo.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:00 schreef MaJo het volgende:
Het heeft even geduurd maar the Fratellis gekte is los bij MaJoLuister het album nu de hele tijd, echt helemaal top
Hoop ze echt op een festival te zien dit jaar
Ik hopelijk op Lowlandsquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:05 schreef Goover het volgende:
Heb ik hier geen eens een TVP?![]()
Nu wel![]()
Ik ga ze hopelijk zien op Pinkpop!
quote:Na de uitverkochte tournee in januari, komen The Fratellis op 11 april naar de 013 in Tilburg.
The Fratellis zijn bekend van de top 5-hit 'Chelsea Dagger', juist, die meebruller en veel aangevraagde plaat in het Glazen Huis van 3FM.
Tickets voor The Fratellis kosten ¤20,00 excl. servicekosten.
De voorverkoop start dinsdag 27 februari om 10.00u
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |