quote:Op zondag 10 september 2006 21:48 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
12. Got Ma Nuts from a Hippie
Met de kanttekening erbij dat Creepin' up the backstairs alleen in de akoestische versie op het album staat, wat best jammer is. Heb het album nu een paar keer gehoord, heeft z'n sterke en zwakke punten - maar klinkt wel okay. Nog geen echte mening over, in ieder geval.quote:Op zondag 10 september 2006 21:48 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Jawel: Costello Music is het album.
[afbeelding]
1. Henrietta
2. Flathead
3. Cuntry Boys & City Girls
4. Whistle for the choir
5. Chelsea dagger
6. For the girl
7. Doginabag
8. Creepin up the backstairs
9. Vince the loveable stoner
10. Everybody Knows You Cried Last Night
11. Baby Fratelli
12. Got Ma Nuts from a Hippie
13. Ole Black 'n Blue Eyes
Klinkt hoopgevend.quote:Op maandag 11 september 2006 12:44 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Een aantal daarvan waren echt slecht - van die Green Day-achtige gedrochten, compleet met Billy Joe Armstrong-achtige zang.![]()
helaas wel ja, het komt me kompleet m'n strot uit.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:13 schreef Breuls het volgende:
Chelsea Dagger is dagelijks op BBC Radio 1, leuke plaat, goed voor een feestje.
nee helaas dat ie elke dag langskomt op de BBCquote:Op zondag 17 september 2006 13:14 schreef Breuls het volgende:
Helaas dat-ie goed is voor een feestje?
Nee, andersom, ik vind Fratellis op Supergrass lijken en dan met name I should coco.quote:Op zondag 5 november 2006 15:54 schreef JeroenV het volgende:
Vind je Supergrass hierop lijken?
Het is maar waar je prioriteiten liggen hè.quote:Op zondag 19 november 2006 15:17 schreef JeroenV het volgende:
Ja, een tentamen missen die je maar 1 keer kan herkansen. Great
Ze komen ook 27 januari, in Doornroosje in Nijmegen. Er zijn nog kaarten.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:11 schreef Breuls het volgende:
Okay, het is dus uitverkocht. Weer te lang gewacht.
Ik heb net mijn tickets in ieder geval besteld.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:38 schreef Rasing het volgende:
[..]
Ze komen ook 27 januari, in Doornroosje in Nijmegen. Er zijn nog kaarten.
Ik ookquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:44 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb net mijn tickets in ieder geval besteld.
Iddquote:Op zondag 5 november 2006 15:57 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, andersom, ik vind Fratellis op Supergrass lijken en dan met name I should coco.
Maar ook wel weer een vleugje Libertines, Hot Hot Heat en nog wat leuke dingen.
Jezus zit me niet mee. Dan kan die gozer waarmee ik altijd ga niet...quote:Op donderdag 14 december 2006 22:17 schreef JeroenV het volgende:
Jaaaaaa. De 23e staan ze in het Patronaat. Daar MOET ik heen!![]()
Heb hem ook en dat hoor ik er inderdaad heel erg in terug.quote:Op zondag 5 november 2006 15:52 schreef belsen het volgende:
De CD is op zijn minst aardig, ja. Het doet mij voornamelijk denken aan Supergrass.
Heb ik dit gezegd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:11 schreef Zyggie het volgende:
Die stem, wordt dat wederom hip. Ik vind het lelijk namelijk.
Eens, mits niet te vaak.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:14 schreef -skippybal- het volgende:
Ik deze plaat vandaag tweedehands kunnen bemachtigen voor een leuke prijs van iemand die het niks vond en heb 'm nu één keer geluisterd.
Ik vind het echt zo'n plaat die perfect is om zaterdag op te zetten met wat bier voor je na de kroeg gaat![]()
Volgens mij is dat bij veel goede cd's.quote:Op zondag 17 december 2006 13:55 schreef Zyggie het volgende:
Eens, mits niet te vaak.
Hm, ik vind het eigenlijk best anders dan The Zutons. Leuker en minder gepolijst.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:37 schreef methodmich het volgende:
Heb hem ook en dat hoor ik er inderdaad heel erg in terug.
Net als, iets recenter, The Zutons.
Dat is toch dat Green Day-achtige gedrocht? Dat is inderdaad niet echt iets om vrolijk van te worden, nee. Maar volgens mij is dat een redelijk vroege demo, niet echt een indicatie van waar ze nu staan.quote:Op zondag 17 december 2006 22:46 schreef Anne_Weetjewel het volgende:
Ik word geloof ik de 27e meegesleurd naar Doornroosje (ondanks dat ik niet mee hoef), maar of ik er zo gelukkig van word is 2; Hebben jullie Billy wel s gehoord? Das niet echt dat je zegt "tof"! Maar goed, Chelsea Dagger is wel relay. Ben benieuwd wat t gaat worden!
gut, volgens mij ga ik ook met jou meequote:Op zondag 17 december 2006 22:46 schreef Anne_Weetjewel het volgende:
Ik word geloof ik de 27e meegesleurd naar Doornroosje (ondanks dat ik niet mee hoef), maar of ik er zo gelukkig van word is 2; Hebben jullie Billy wel s gehoord? Das niet echt dat je zegt "tof"! Maar goed, Chelsea Dagger is wel relay. Ben benieuwd wat t gaat worden!
Oiquote:Op zondag 17 december 2006 22:46 schreef Anne_Weetjewel het volgende:
Ik word geloof ik de 27e meegesleurd naar Doornroosje (ondanks dat ik niet mee hoef), maar of ik er zo gelukkig van word is 2; Hebben jullie Billy wel s gehoord? Das niet echt dat je zegt "tof"! Maar goed, Chelsea Dagger is wel relax. Ben benieuwd wat t gaat worden!
Een nummer als Whistle For The Choir had zo op Who Killed The Zutons? gekund echter.quote:Op zondag 17 december 2006 18:23 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Hm, ik vind het eigenlijk best anders dan The Zutons. Leuker en minder gepolijst.![]()
Sorry, wáár gaan we naartoe?quote:Op maandag 18 december 2006 16:39 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
OiJe gaat gezellig mee. Punt. Van tevoren gezellig bij Jacq eten en erna gezellig stappen in het o zo geweldige uitgaansleven van Nijmegen.
The Fratellis vallen gewoon toevallig daartussen.
![]()
Nog niet gezien, zal eens op youtube kijkenquote:En Billy ken ik niet, ik ben en blijf voor Everybody Knows You Cried Last Night.![]()
Hebben jullie de clip van Chelsea Dagger al gezien? Die komt verdacht vaak op MTV langs!
Nou, om de hele boel maar eens ff GOED te relativeren moet je Billy gewoon ff horen. Dan word je wat kritischer! Daar worden we immers voor opgeleid, alhoewel dat idd ook niet echt duidelijk isquote:Op maandag 18 december 2006 16:39 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
OiJe gaat gezellig mee. Punt. Van tevoren gezellig bij Jacq eten en erna gezellig stappen in het o zo geweldige uitgaansleven van Nijmegen.
The Fratellis vallen gewoon toevallig daartussen.
![]()
En Billy ken ik niet, ik ben en blijf voor Everybody Knows You Cried Last Night.![]()
Hebben jullie de clip van Chelsea Dagger al gezien? Die komt verdacht vaak op MTV langs!
Hetgeen waarvan ik ofschoon geen verstand heb echter.quote:Op maandag 18 december 2006 19:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Een nummer als Whistle For The Choir had zo op Who Killed The Zutons? gekund echter.
Naar Nijmegen, de plaats die jij hebt verloochend, ja. (Terecht danwel onterecht)quote:
Ja maar er stond 'o zo geweldig'quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:17 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Naar Nijmegen, de plaats die jij hebt verloochend, ja. (Terecht danwel onterecht)
cy·nisch (bn.)quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:29 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
sar·cas·me (het ~)
1 bittere, bijtende spot
Vince The Lonable Stonerquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:30 schreef Maisnon het volgende:
Chelsea Dagger klinkt vet
En Kasabian ken ik ook pas sinds kort, maar ehm, welke nummers MOET ik geluisterd hebben naar jullie mening?
Hetzelfde doen ze met Chelsea Dagger bij 3FM Serious Request.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:14 schreef JeroenV het volgende:
Ik begin nu te twijfelen of dit toch de beste cd van het jaar is voor mij, ik blijf hem maar draaien.
Volgens mij is het de jongen uit Lola van The Kinks anno 2006.quote:Op zondag 24 december 2006 18:56 schreef JeroenV het volgende:
Waar gaat Chelsea daggar eigenlijk over?
Heb zoveel zin in het concert![]()
Nee man, is een cool liedjequote:Op zondag 24 december 2006 19:00 schreef StrayDog het volgende:
Chelsea Dagger is wel een irritant kutnummer, voor de rest ken ik nog niks van ze.
Ja Chelsea Dagger wordt nu wel even heeeeel erg gehyped, ik hoop niet dat ze daardoor een one day fly hier worden :Squote:
't Is nu ook al een stadionnummer.. Heerenveen-supporters zetten een aantal keer het 'tadada tadada' in..quote:Op dinsdag 26 december 2006 04:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja Chelsea Dagger wordt nu wel even heeeeel erg gehyped, ik hoop niet dat ze daardoor een one day fly hier worden :S
Was het niet gewoon een FF nummer wat ze na probeerden te doen?quote:Op donderdag 28 december 2006 14:20 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
't Is nu ook al een stadionnummer.. Heerenveen-supporters zetten een aantal keer het 'tadada tadada' in..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |