quote:Op zondag 10 september 2006 21:48 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
12. Got Ma Nuts from a Hippie
Met de kanttekening erbij dat Creepin' up the backstairs alleen in de akoestische versie op het album staat, wat best jammer is. Heb het album nu een paar keer gehoord, heeft z'n sterke en zwakke punten - maar klinkt wel okay. Nog geen echte mening over, in ieder geval.quote:Op zondag 10 september 2006 21:48 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Jawel: Costello Music is het album.
[afbeelding]
1. Henrietta
2. Flathead
3. Cuntry Boys & City Girls
4. Whistle for the choir
5. Chelsea dagger
6. For the girl
7. Doginabag
8. Creepin up the backstairs
9. Vince the loveable stoner
10. Everybody Knows You Cried Last Night
11. Baby Fratelli
12. Got Ma Nuts from a Hippie
13. Ole Black 'n Blue Eyes
Klinkt hoopgevend.quote:Op maandag 11 september 2006 12:44 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Een aantal daarvan waren echt slecht - van die Green Day-achtige gedrochten, compleet met Billy Joe Armstrong-achtige zang.![]()
helaas wel ja, het komt me kompleet m'n strot uit.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:13 schreef Breuls het volgende:
Chelsea Dagger is dagelijks op BBC Radio 1, leuke plaat, goed voor een feestje.
nee helaas dat ie elke dag langskomt op de BBCquote:Op zondag 17 september 2006 13:14 schreef Breuls het volgende:
Helaas dat-ie goed is voor een feestje?
Nee, andersom, ik vind Fratellis op Supergrass lijken en dan met name I should coco.quote:Op zondag 5 november 2006 15:54 schreef JeroenV het volgende:
Vind je Supergrass hierop lijken?
Het is maar waar je prioriteiten liggen hè.quote:Op zondag 19 november 2006 15:17 schreef JeroenV het volgende:
Ja, een tentamen missen die je maar 1 keer kan herkansen. Great
Ze komen ook 27 januari, in Doornroosje in Nijmegen. Er zijn nog kaarten.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:11 schreef Breuls het volgende:
Okay, het is dus uitverkocht. Weer te lang gewacht.
Ik heb net mijn tickets in ieder geval besteld.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:38 schreef Rasing het volgende:
[..]
Ze komen ook 27 januari, in Doornroosje in Nijmegen. Er zijn nog kaarten.
Ik ookquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:44 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb net mijn tickets in ieder geval besteld.
Iddquote:Op zondag 5 november 2006 15:57 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, andersom, ik vind Fratellis op Supergrass lijken en dan met name I should coco.
Maar ook wel weer een vleugje Libertines, Hot Hot Heat en nog wat leuke dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |