Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:24 schreef lienelien het volgende:
Op de site van doornroosje en van de melkweg staat iig nog niets..
Vreselijk is dat altijd inderdaad.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:04 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik hoop niet dat ik een kwartiertje tevergeefs erheen moet fietsen..![]()
Je bent binnen 5 minuten bij Roosje met de bus, dus je staat dan wel bijna een uur in de kou te blauwbekken voor een dichte deur.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:25 schreef Dupje het volgende:
Ja dat las ik. We waren van plan om om 6 uur de bus te pakken vanaf station. (We kunnen niet met zn 4en op 1 fiets) Is dat dan te vroeg?
Ah kijk, dat scheelt al weer.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:57 schreef Afunados het volgende:
Kassa gaat overigens al om 18.30 open...
Ok, dan zijn wij er danquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:57 schreef Afunados het volgende:
Kassa gaat overigens al om 18.30 open...
Hehe, dan stond je waarschijnlijk ook bij lienelien..quote:Op zondag 28 januari 2007 10:24 schreef DonStefano het volgende:
En heb me na het concert nog ff als een ongelofelijke groepie gedragen. Had een poster van ze gehaald, liepen we weg langs de tourbus naar de fietsen, kreeg er een het geniale idee om de poster te laten signeren. Stonden we met 4 gasten van begin 20 tussen 15jarige meisjes te wachten op een handtekeningMaargoed, het waren alledrie hele relaxte gasten en nu heb ik een poster gesigneerd door drie lelijke Schotten
![]()
De security guard bedoel je? Die was aardig irritant inderdaad.quote:Op zondag 28 januari 2007 05:24 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Het duurde idd ff voordat het los ging. Maar op een gegeven moment was het wel érg leuk voorin. Ondanks de vervelende kalerd die ieder springgedrag smoorde.
Ha kijk, jou had ik gisteren nog ontmoet via Marco. Nog naar Never Mind the British gegaan?quote:Op zondag 28 januari 2007 14:59 schreef Siegfried het volgende:
Sow het was gááf!![]()
Maar die security malloot was echt levensmoe..![]()
Ah kijk, jou heb ik ook ontmoet natuurlijk! De wereld is bizar klein af en toe.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:19 schreef Dupje het volgende:
Whoeii! Het was vet vet!![]()
En Grobbel we zijn niet meer naar Never Mind the British geweest...
quote:Op zondag 28 januari 2007 14:32 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Hehe, dan stond je waarschijnlijk ook bij lienelien..![]()
Die drummerquote:Op zondag 28 januari 2007 16:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Ik ben heel braaf na het concert gewoon m'n jas gaan halen, naar buiten gelopen, en naar de bushalte gegaan. De heren Fratelli zijn heul niet interessant, ook al hadden ze een paar gitaren bij
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:48 schreef lienelien het volgende:
Oja, Grobbel, reageer nou eens als ik je roep!
Liek en ik zagen na afloop weer degene lopen die we voor jou aan zien, al 5 concerten lang. Maar ik riep niet al te hard voor het geval dat jij het niet wasquote:Op zondag 28 januari 2007 16:50 schreef Grobbel het volgende:
[..]Heb je wederom niet horen roepen. Wanneer was dit? Vooraf of achteraf?
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
Liek en ik zagen na afloop weer degene lopen die we voor jou aan zien, al 5 concerten lang. Maar ik riep niet al te hard voor het geval dat jij het niet was
Zwart past anders wel overal bij.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:05 schreef Grobbel het volgende:
Ik draag nooit zwart.Da's meer iets voor scenesters en stoffige Iron Maiden-fans.
![]()
Ik heb het optreden van Haarlem op 3v12 nageluisterd, en ze speelden alles zo snel..quote:Op zondag 28 januari 2007 17:34 schreef JeroenV het volgende:
Ik was er dan in Haarlem bij, daar vond ik het vanaf het begin wel goed klinken. Goed geluid daar, en live vielen ze me ook gelijk wel mee eigenlijk. Alleen kwam het publiek pas later goed los. Wel jammer, want Henrietta is lekker om mee te beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |