Real Madrid C.F.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:13 schreef Damzkieee het volgende:
Willem II ook weer een superseizoen dus
LDL, tele2 en de tussenstanden op internetquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:14 schreef Messenga het volgende:
Waar volgen jullie het?
Thanks. LDL kan wel weer eens aan inderdaad.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:15 schreef borisz het volgende:
[..]
LDL, tele2 en de tussenstanden op internet
Ja, ik ga het vieren..echt waar!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:11 schreef savelkoul het volgende:
Hebben ze in Breda ook weer es wat te vieren
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:15 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Real Madrid C.F.
Ze noemen jou ook wel s teletekst, successupporter?
Ik dacht even dat ze NAC de grootste nederlaag van het seizoen niet gunden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:24 schreef WeebI het volgende:
wat is er aan de hand met Willem II?
Ik bedoel, ze hebben al bijna 20 minuten geen goal tegen
Inclusief of exclusief rustquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:24 schreef WeebI het volgende:
wat is er aan de hand met Willem II?
Ik bedoel, ze hebben al bijna 20 minuten geen goal tegen
Wat ben jij een zielige heracles kneus zeg. Jij bent een successupporter of niet? Met je RM plaatje in je profiel, en daaronder je Heracles plaatje in dat kleine calimero stadionnetje.quote:
Net lag die site er nog af door overweldigende belangstelling...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:37 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.radiozilvervos.com/index.php?name=content&op=cms&id=23
Live kijken Vitesse - AZ, vrij live, loopt bijna synchroon met Radio 1.
Dat hebben ze vrij snel gerepareerd dan...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Net lag die site er nog af door overweldigende belangstelling...
Behoorlijk brak beeld trouwens...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat hebben ze vrij snel gerepareerd dan...
- edit - net als ik dat typ knalt ie eruit
Bij mij buffert die zooi constant, hebben meer mensen daar last van?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Behoorlijk brak beeld trouwens...
yupquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:46 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Bij mij buffert die zooi constant, hebben meer mensen daar last van?
Geinig gedaan, heb je dat zelf gemaakt?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:00 schreef Stereotomy het volgende:
Supergoal van de Koef:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, van azfanpage.nlquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Geinig gedaan, heb je dat zelf gemaakt?
Gaat vanzelf wel een keer verkeerd... Terugspeelballetje ofzo...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:06 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dat die drollenvanger van een Sinouh nog niks heeft doorgelaten zeg![]()
hij had vlak voor rust zelfs een goede reddingquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:06 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dat die drollenvanger van een Sinouh nog niks heeft doorgelaten zeg![]()
Hij maakt de raarste capriolen, maar is een best aardige lijnkeeper verder vind ik...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:07 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
hij had vlak voor rust zelfs een goede redding![]()
Kloptquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:28 schreef venomsnake het volgende:
Vitesse had een pingel moeten hebben, Lazovic werd vastgehouden.
Sorry? Kan dat echt?quote:
Aldus AZ.nlquote:Commentaar Vitesse De Cler verspeelt de bal. Junker pikt op, Sinouh brengt redding.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:44 schreef Damzkieee het volgende:
2-2 Utrecht... Olfers.
best wel ja..quote:
Ja?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:54 schreef denthemen het volgende:
gvd 1-3
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:58 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vond Sinouh beter dan zijn reputatie
Tsja, als je zn reputatie op goal zet kun je net zo goed zonder keeper beginnenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:58 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vond Sinouh beter dan zijn reputatie
én van de kortste naam in de eredivisiequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:01 schreef xFriendx het volgende:
Nog een leuk feitje: AZ heeft nu het record in handen van meest gemaakte goals in de 1e 2 competitiewedstrijden van de eredivisie.
AZ Alkmaarquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
én van de kortste naam in de eredivisie
11 maar. Dat kan toch veel beter.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:01 schreef xFriendx het volgende:
Nog een leuk feitje: AZ heeft nu het record in handen van meest gemaakte goals in de 1e 2 competitiewedstrijden van de eredivisie.
Helemaal mee eens, Niek.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:15 schreef Messenga het volgende:
Hup Feyenoord.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:18 schreef RayMania het volgende:
Go Ajax!
quote:
Ik heb een gelijkspel ingevuld op mijn toto dus nu ben ik eventjes voor Grunn.quote:
In eigen huis zeker.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:41 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Ahja dat Groningen had Kopenhagen wel even opgerold heh
quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:41 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Ahja dat Groningen had Kopenhagen wel even opgerold heh
ik 0-2quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:41 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ik heb een gelijkspel ingevuld op mijn toto dus nu ben ik eventjes voor Grunn.![]()
Ja gut, veel kun je er niet mee.quote:
want het draait niet om de bal natuurlijkquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:45 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ja gut, veel kun je er niet mee.
Koffie is uit de tijd.. Theequote:
Doe niet zo bijdehant.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:46 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
want het draait niet om de bal natuurlijk.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:48 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
jij drinkt liever een kopje gay?.
Firefox footie nog wat gaf ook een doelpunt voor NAC aanquote:
haha,laat je niet zo fucken danquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:47 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Doe niet zo bijdehant.![]()
Ik bedoel: het komt natuurlijk vaak genoeg voor dat de tegenstander alsnog resultaat neerzet. Niet vergeten te scoren, daar heb ik het over.
en dat geloof je dan ook???quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Firefox footie nog wat gaf ook een doelpunt voor NAC aan![]()
Inderdaad, daarom dacht ik nog zekerder dat het 1-0 was.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
iddquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Happerdehapquote:
wiequote:Op zondag 27 augustus 2006 14:49 schreef Huizilopochtli het volgende:
speelt Leonardo trouwens?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:49 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
haha,laat je niet zo fucken dan.
De fans hadden de spelers opgesloten in de kleedkamer.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:50 schreef Merkie het volgende:
Waarom is Feyenoord 10 minuten later begonnen?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:48 schreef Bullet-tooth het volgende:
Mislukte buitenspelval veroorzaakte de goal bij Grunn? Waarom opeens een buitenspelval, dat doen ze nooit.
omdat ze Dirkje nog even weg moesten janken in de kuipquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:50 schreef Merkie het volgende:
Waarom is Feyenoord 10 minuten later begonnen?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:51 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
De fans hadden de spelers opgesloten in de kleedkamer.
Leoquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:51 schreef leolinedance het volgende:
Feyenoord gaat eraf tegen Heracles
En Dirk Kuijt kreeg op dat moment een persoonlijk afscheid van zijn medespelersquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:51 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:51 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
Die is meestal correct...quote:
whehehequote:Op zondag 27 augustus 2006 14:52 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
omdat ze Dirkje nog even weg moesten janken in de kuip.
je vergat een woord.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:55 schreef Corksterr het volgende:
Ik zie graag Heracles nog wel een punt pakken.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:55 schreef Corksterr het volgende:
Ik zie Heracles nog wel een punt pakken.
Had ie vorige week toch ook al?quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:56 schreef borisz het volgende:
stam ook een prent
He Hou! Hoe ist op stage?quote:
gaat idd echt nergens overquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:59 schreef Jasza het volgende:
Krijgt die kut Penders nog is geel, die is alleen kjh aan het neermaaien.
JAAPquote:
Nee.quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:58 schreef borisz het volgende:
[..]
ja dus 2uit 2 bij 5 prenten hangt tie
Ik heb 0-1 winst voor heracles ingevuldquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:04 schreef Houniet het volgende:
ik zie Heralces nog wel gaan winnen ook
Mm, lijkt me wel heel bizar.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:04 schreef Houniet het volgende:
ik zie Heralces nog wel gaan winnen ook
mooi...op naar de 1-2quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:06 schreef Corksterr het volgende:
1-1 Grunn.
Affluiten maar dan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:06 schreef venomsnake het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA 1-1 salmon
ik vond het Woensdag ook bizar, als je begrijpt wat ik bedoelquote:
Maar al te goed.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik vond het Woensdag ook bizar, als je begrijpt wat ik bedoel
nee, ff wachten op de 1-2quote:
Preciesquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik vond het Woensdag ook bizar, als je begrijpt wat ik bedoel
psv gaat verliezenquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:08 schreef leolinedance het volgende:
PSV domineert nu. 1 grote kans voor Farfan net, maar zijn schot werd geblokt. Komen vast nog wel meer kansen
Inderdaad, saai gewoon.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:08 schreef Ricky_ het volgende:
Vorige week ook al zo weinig doelpunten in eerste helften.
psv had er 2, in de 44e en 46 minuutquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:08 schreef Ricky_ het volgende:
Vorige week ook al zo weinig doelpunten in eerste helften.
ajax stond ook al 2-0 voor bij rust dacht ik. ze openden iig wel de score voor de zondag.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
psv had er 2, in de 44e en 46 minuut![]()
Goed gezienquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:11 schreef Houniet het volgende:
he Leo, over jou ondertitel gesproken, dat is onze tekst man
quote:
dat gaat de hele tijd al zoquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:11 schreef borisz het volgende:
zwaanswijk verdiend ook een prent alleen krijgt hem nu niet
dat begrijp ik welquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Goed gezien![]()
Ik wilde eens voelen hoe het is om zulks arrogantie uit te stralen![]()
lekker hequote:Op zondag 27 augustus 2006 15:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Goed gezien![]()
Ik wilde eens voelen hoe het is om zulks arrogantie uit te stralen![]()
Babel is beter en dreigender,en Huntelaar zou zelf ook meer moeten kunnen zonder Rosenberg. maar maakt niet uit,Babel en Huntelaar wennen wel aan elkaar.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:12 schreef Black-Death het volgende:
Kom op Ajax. Ik vind dat Rosenberg moet spelen ipv van Babel, want dan rendeert Huntelaar beter...
Ze hebben wel wat overtredingen nodig zo te horenquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:14 schreef Houniet het volgende:
Geel Ogagaggrruru
NAC wel ja.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ze hebben wel wat overtredingen nodig zo te horen
Hij kan beter gaan dammen.quote:
Reanimatie en de hele boelquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:17 schreef Corksterr het volgende:
Grensrechter neergevallen?
Hartaanval dusquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:17 schreef Houniet het volgende:
waarschijnlijk een Epileptische aaanval, overal doktoren.. er komen nu reanimatie aparatuur aan etc
ik doe meequote:Op zondag 27 augustus 2006 15:19 schreef Corksterr het volgende:
Saaaaaaiiii. Ik ga ontbijten.
niet zo eng doen hequote:
hij ligt nog steedsquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:19 schreef Damzkieee het volgende:
Hij zit nu aan de beademing zo te zien...
goddomme, zie net staan dat de stand 'stil' is op teletekst, dacht aan onweer ofzo, maar dit is scaryquote:
doe niet zo simpelquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:23 schreef LuukBes het volgende:
Wat nou scary. Hij is niet kapot hoor. Gewoon hartaanvalletje, weekje ziekenhuis en hij is weer thuis. Zal voorlopig alleen niet fluiten, als ie nog fluit.
quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:23 schreef LuukBes het volgende:
Gewoon hartaanvalletje, weekje ziekenhuis en hij is weer thuis. Zal voorlopig alleen niet fluiten, als ie nog fluit.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:23 schreef LuukBes het volgende:
Wat nou scary. Hij is niet kapot hoor. Gewoon hartaanvalletje, weekje ziekenhuis en hij is weer thuis. Zal voorlopig alleen niet fluiten, als ie nog fluit.
En jij weet dat nu al?quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:23 schreef LuukBes het volgende:
krijg zelf een zou ik zeggenquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:23 schreef LuukBes het volgende:
kneusquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:23 schreef LuukBes het volgende:
gelukkig, er is een dokter in de zaalquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:23 schreef LuukBes het volgende:
Achterlijkequote:Op zondag 27 augustus 2006 15:23 schreef LuukBes het volgende:
Kneus. Beter krijg jij een hartaanval.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:23 schreef LuukBes het volgende:
Wat voor mogool ben jij danquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:23 schreef LuukBes het volgende:
miss moet je beter opletten,het gaat om de GRENSrechter.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:23 schreef LuukBes het volgende:
Krijg er zelf effe eentje achterlijke.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:26 schreef LuukBes het volgende:
Nooit hartaanvalletje gehad? Stel niks voor.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:25 schreef kollie het volgende:
[..]
gelukkig, er is een dokter in de zaal![]()
dat pleit voor zijn beperkt zijnquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:27 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
miss moet je beter opletten,het gaat om de GRENSrechter.
Loek heeft de basisschool nog niet eens afgemaakt volgens mij hoor.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:25 schreef kollie het volgende:
[..]
gelukkig, er is een dokter in de zaal![]()
Dombo ! Ik heb er zelf een gehad ! En ook zat in de omgeving en familie. Ik zeg toch dat het niks voorstelt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Krijg er zelf effe eentje achterlijke.
Je praat wel anders als je er zelf eentje hebt meegemaakt of bij iemand in je omgeving
Dat is foute boelquote:
Luuk. De echte Loek zwerft hier rond onder een andere naamquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Loek heeft de basisschool nog niet eens afgemaakt volgens mij hoor.
Vond je familie het toen ook grappig?quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:29 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Dombo ! Ik heb er zelf een gehad ! En ook zat in de omgeving en familie. Ik zeg toch dat het niks voorstelt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |