Real Madrid C.F.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:13 schreef Damzkieee het volgende:
Willem II ook weer een superseizoen dus
LDL, tele2 en de tussenstanden op internetquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:14 schreef Messenga het volgende:
Waar volgen jullie het?
Thanks. LDL kan wel weer eens aan inderdaad.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:15 schreef borisz het volgende:
[..]
LDL, tele2 en de tussenstanden op internet
Ja, ik ga het vieren..echt waar!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:11 schreef savelkoul het volgende:
Hebben ze in Breda ook weer es wat te vieren
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:15 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Real Madrid C.F.
Ze noemen jou ook wel s teletekst, successupporter?
Ik dacht even dat ze NAC de grootste nederlaag van het seizoen niet gunden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:24 schreef WeebI het volgende:
wat is er aan de hand met Willem II?
Ik bedoel, ze hebben al bijna 20 minuten geen goal tegen
Inclusief of exclusief rustquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:24 schreef WeebI het volgende:
wat is er aan de hand met Willem II?
Ik bedoel, ze hebben al bijna 20 minuten geen goal tegen
Wat ben jij een zielige heracles kneus zeg. Jij bent een successupporter of niet? Met je RM plaatje in je profiel, en daaronder je Heracles plaatje in dat kleine calimero stadionnetje.quote:
Net lag die site er nog af door overweldigende belangstelling...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:37 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.radiozilvervos.com/index.php?name=content&op=cms&id=23
Live kijken Vitesse - AZ, vrij live, loopt bijna synchroon met Radio 1.
Dat hebben ze vrij snel gerepareerd dan...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Net lag die site er nog af door overweldigende belangstelling...
Behoorlijk brak beeld trouwens...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat hebben ze vrij snel gerepareerd dan...
- edit - net als ik dat typ knalt ie eruit
Bij mij buffert die zooi constant, hebben meer mensen daar last van?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Behoorlijk brak beeld trouwens...
yupquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:46 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Bij mij buffert die zooi constant, hebben meer mensen daar last van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |