het enige wat ik me van die fietsopdracht kan herinneren is dat Lieske steeds ging janken.. opzich deed ze dat bij alles maja..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Zijn ze nog aannet fietsen..
Eerlijk gezegd vond ik de fietsopdrachten ook t leukste.
Zou maar zo kunnen ja. Rikkert was wel een stuk leuker dan Roelquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:55 schreef Kinga het volgende:
Was misschien nog wat geworden tussen hem en Lieske, als ie erin was gebleven..
In mijn kringen houden mensen een glas gewoon bij de steel vast....quote:
Idd. Daar is niets mis mee. Je houdt zo je glas vast om te zorgen dat je wijn niet warm word. Bij rode wijn hoef je 'm niet perse onder te pakken omdat dat op kamertemperatuur geschonken word. Daarbij komt ook nog eens dat je onbewust de houding aanneemt van diegene waar je naast zit, let er maar eens op.quote:
In ieder geval veel lieverquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen ja. Rikkert was wel een stuk leuker dan Roel
Laat ik Lieske eens verdedigen: ze heeft wel een aantal keren gehuild, maar op zich niet veel meer dan de andere meiden hoor. Het was geen Jeanette. Dus nu niet gaan overdrijven aubquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:56 schreef rubstar het volgende:
[..]
het enige wat ik me van die fietsopdracht kan herinneren is dat Lieske steeds ging janken.. opzich deed ze dat bij alles maja..
Wie schoot ook al weer een bal tegen de knie van Lieske aan. Man ik heb in een stuip gelegen van het lachen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:56 schreef rubstar het volgende:
[..]
het enige wat ik me van die fietsopdracht kan herinneren is dat Lieske steeds ging janken.. opzich deed ze dat bij alles maja..
Bij De Librije (!) kwam onze ober de wijn brengen en die hield beide glazen boven bij de kelk vastquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:56 schreef arneaux het volgende:
Idd. Daar is niets mis mee. Je houdt zo je glas vast om te zorgen dat je wijn niet warm word. Bij rode wijn hoef je 'm niet perse onder te pakken omdat dat op kamertemperatuur geschonken word. Daarbij komt ook nog eens dat je onbewust de houding aanneemt van diegene waar je naast zit, let er maar eens op.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:54 schreef cpuntb het volgende:
Hilde: "klaag klaag klaag klaag"
Weet niet precies maar het is iets met Horecaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:56 schreef Isabeau het volgende:
Wat studeert Etiene?
MBO Horecaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:56 schreef Isabeau het volgende:
Wat studeert Etiene?
Scan, nie doen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat ik Lieske eens verdedigen
Joost!!!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wie schoot ook al weer een bal tegen de knie van Lieske aan. Man ik heb in een stuip gelegen van het lachen.
It's a dirty job, but someone has got to do it.quote:
Hij heeft alvast de bouw voor een kok oidquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:58 schreef Kinga het volgende:
MBO Horeca
In het geval van Jeroen neemt dat extreme vormen aan, naar mijn mening...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
Daarbij komt ook nog eens dat je onbewust de houding aanneemt van diegene waar je naast zit, let er maar eens op.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij De Librije (!) kwam onze ober de wijn brengen en die hield beide glazen boven bij de kelk vast
Jeroen is gewoon een penis.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:00 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
In het geval van Jeroen neemt dat extreme vormen aan, naar mijn mening...
Oh, het interesseert me weinig hoe iemand z'n glas vasthoudt, maar ik weet wel hoe het 'hoort' en dan verbaast zoiets me in zo'n restaurantquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:00 schreef arneaux het volgende:. Heb je gevraagd of hij er toevallig ook in had getuft? Ach, zo elitair ben ik niet, ik zou wel opdrinken maar zo hoort t niet.
Toch mooi als je een positief zelfbeeld hebt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Etiene zegt dat hij een amsterdamse mentaliteit heeft "ik ben keihard. ik ben recht door zee. ik ben heel makkelijk in de omgang met mensen'
Een namaakpenisquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:05 schreef Isabeau het volgende:
Hilde kijkt graag naar mensen die genieten.
Wie wel?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:05 schreef Isabeau het volgende:
Hilde kijkt graag naar mensen die genieten. Ze kan niet zo goed tegen passieve of depressieve mensen.
Misschien ben ik door iemand verraden ofzoquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:08 schreef Mike1964 het volgende:
[afbeelding]
Ik ben er nog steeds niet uitgegooid bij xs.to scanman!
Weet je? We geven gewoon LS overal de schuld van...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien ben ik door iemand verraden ofzo... Zal wel geklaagd zijn in ieder geval.
Er zijn mensen die opbloeien van andermans ellende hoor. Ik kijk ook liever naar mensen die gelukkig zijn dan naar mensen die duidelijk niet gelukkig zijn.quote:
Ja, das wel lekker simpel inderdaadquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:10 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Weet je? We geven gewoon LS overal de schuld van...![]()
lekker kontjequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:10 schreef rubstar het volgende:
aangezien er niet veel bijzonders gebeurd.. nog 1tje van gister
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/Stream1_26-08-06_005308.JPG]afbeelding][/URL]
Dat zijn dan een apart slag mensen. Of bijvoorbeeld mensen die bij het Riagg werken ofzo, hoe kun je zoiets nou leuk vinden?!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn mensen die opbloeien van andermans ellende hoor. Ik kijk ook liever naar mensen die gelukkig zijn dan naar mensen die duidelijk niet gelukkig zijn.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:13 schreef Bocaj het volgende:
De zusjes bedoelen: Gina Gershon
[afbeelding]
Die Lies is een stuk opgeknapt met dat zwarte haarquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:13 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB260888.jpg]afbeelding][/URL]
Ik vond het co-schap bij psychiatrie het zwaarst, al die ellende. Ik werd er helemaal verdrietig van.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:13 schreef arneaux het volgende:
Dat zijn dan een apart slag mensen. Of bijvoorbeeld mensen die bij het Riagg werken ofzo, hoe kun je zoiets nou leuk vinden?!
Die heeft een banquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:15 schreef arneaux het volgende:
Waar is LS eigenlijk?
Management en recht.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:14 schreef intoyou het volgende:
wat studeert marcia?
management en rechtquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:14 schreef intoyou het volgende:
wat studeert marcia?
Je raakt gefixeerd op alles omdat je gewoon niets beters te doen hebt, denk ik.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:19 schreef Isabeau het volgende:
Word je heel erg gefixeerd op je uiterlijk als je een BBhuis ingaat of zijn die mensen dat buiten het huis ook?
Klopt, daarom zeg ik ook, het is een apart slag mensen die ermee kunnen werken. Psychiatrie is natuurlijk wel een ontzettend zwaar onderdeel van je coschappen omdat je je heel erg moet inleven in de patienten. Je moet in hun wereld kunnen zitten om ze daaruit te kunnen halen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond het co-schap bij psychiatrie het zwaarst, al die ellende. Ik werd er helemaal verdrietig van.
Andermans ellende is verschrikkelijk, vooral als je ook nog om die ander geeft.
Etiene heeft het weer over geld. Dat of hij nou 1000 of 2000 of 3000 euro heeft, dat hij zich niet druk maakt als het opgaat. Hij zegt nog dat hij geen kosten niks heeft.
ik denk dat als er iemand in zit die gefixeerd is op uiterlijk,of in dit geval ook iemand is die dingen rondom uiterlijk in zijn beroep heeft het aanstekkelijk werktquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:19 schreef Isabeau het volgende:
Word je heel erg gefixeerd op je uiterlijk als je een BBhuis ingaat of zijn die mensen dat buiten het huis ook?
Je hebt niets anders te doen de hele dag, dus zo gek vind ik t niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:19 schreef Isabeau het volgende:
Ja hoor. De juiste vriendin ou dat kunnenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:20 schreef arneaux het volgende:
Maargoed dit is COS. Zouden we Etiënne uit zn wereld kunnen helpen?
Hebben jullie wel gelijk in. Je moet toch wat. Maar vorig jaar viel het me ook al zo op (of was dat alleen Nathaliequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:21 schreef arneaux het volgende:
Je hebt niets anders te doen de hele dag, dus zo gek vind ik t niet.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:17 schreef Isabeau het volgende:
Joost schrijft inderdaad over dingen die hij niet helemaal snapt/heeft meegekregenNou ja, eigen schuld: moet hij maar op Fok meeposten
Ik durf het haast niet te zeggen maar...... misschien wel een vriend?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja hoor. De juiste vriendin ou dat kunnenMaar die moet hij dan eerst nog vinden.
Terwijl ze steeds slechter uitzagen...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hebben jullie wel gelijk in. Je moet toch wat. Maar vorig jaar viel het me ook al zo op (of was dat alleen Nathalie)
Heb hem net gemaildquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:17 schreef Isabeau het volgende:
Joost schrijft inderdaad over dingen die hij niet helemaal snapt/heeft meegekregenNou ja, eigen schuld: moet hij maar op Fok meeposten
Oh leuk! Dat zou ik echt erg leuk vindenquote:
Ik heb al een bericht op zijn site achtergelaten...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:22 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heb hem net gemaild![]()
Dit topic iig. heb ik weer
Dan ligt de bal nu bij hemquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik heb al een bericht op zijn site achtergelaten...![]()
Me too! En dat incidentje was gewoon vermoeidheid....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh leuk! Dat zou ik echt erg leuk vindenBen (bijna) de hele tijd fan geweest van Joost
(op een incidentje met liegen jegens Menno na)
quote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:52 schreef Dagonet het volgende:
Lekkersimpel weet zich niet echt te gedragen in BB6, 48 uur.
Etienne of LS ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:27 schreef arneaux het volgende:
Wat mij betreft kan hij altijd wegblijven, wat een racistische kutmongool is die gast.
maar wij welquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:30 schreef Nostalgist het volgende:
Iedereen wordt opgemaakt door Rik. Die verveelt zich niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |