Ik durf het haast niet te zeggen maar...... misschien wel een vriend?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja hoor. De juiste vriendin ou dat kunnenMaar die moet hij dan eerst nog vinden.
Terwijl ze steeds slechter uitzagen...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hebben jullie wel gelijk in. Je moet toch wat. Maar vorig jaar viel het me ook al zo op (of was dat alleen Nathalie)
Heb hem net gemaildquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:17 schreef Isabeau het volgende:
Joost schrijft inderdaad over dingen die hij niet helemaal snapt/heeft meegekregenNou ja, eigen schuld: moet hij maar op Fok meeposten
Oh leuk! Dat zou ik echt erg leuk vindenquote:
Ik heb al een bericht op zijn site achtergelaten...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:22 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heb hem net gemaild![]()
Dit topic iig. heb ik weer
Dan ligt de bal nu bij hemquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik heb al een bericht op zijn site achtergelaten...![]()
Me too! En dat incidentje was gewoon vermoeidheid....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh leuk! Dat zou ik echt erg leuk vindenBen (bijna) de hele tijd fan geweest van Joost
(op een incidentje met liegen jegens Menno na)
quote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:52 schreef Dagonet het volgende:
Lekkersimpel weet zich niet echt te gedragen in BB6, 48 uur.
Etienne of LS ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:27 schreef arneaux het volgende:
Wat mij betreft kan hij altijd wegblijven, wat een racistische kutmongool is die gast.
maar wij welquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:30 schreef Nostalgist het volgende:
Iedereen wordt opgemaakt door Rik. Die verveelt zich niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |