Even een stukje van de vorige winnaar van BB: (hij is niet helemaal op de hoogte van de feiten)
Patsertje
"Ga nooit weg zonder te groeten. Ga nooit heen zonder zoen. Als je het noodlot zult ontmoeten, kun je nooit meer over doen."
Toon Hermans, cabaretier (1916-2000)
Ik vond het al een patsertje. Beetje stoer lopen vertellen over hoeveel meisjes je hebt ontmaagd. “Bij sommigen deed het wel pijn, ja.” En stiekem tegen de anderen flauwe opmerkingen maken over de geaardheid van Rik. Nee, die Etiënne mocht ik vanaf het begin al niet. Vond het een beetje een gladjakkertje.
Nou blijkt de negentienjarige Zwollenaar ook nog extreem rechtse sympathieën te hebben. Op zijn CU2-profiel staan foto’s van een Etiënne waar vader Marcel niet trots op is. Nonchalant een peukie rokend maakt zoonlief namelijk de Hitlergroet. “Nederland voor Nederlanders”, aldus Etiënne. Toen hij hoorde dat hij het Big Brotherhuis in mocht, heeft hij gauw zijn profiel verwijderd. Maar de helden van GeenStijl hebben hem weer opgedoken. Gerechtigheid!
Wat er in het Huis gebeurde de afgelopen drie dagen? De boodschappen werden gebracht en de bewoners kregen een feestje! Maar ja, dat feestje werd gauw verpest door Etiënnetje die het nodig vond om iedereen te vertellen dat hij zo’n hekel heeft aan homo’s en allochtonen. Etiënne is los! Tijd om hem stevig vast te binden. Zouden ze ook een kelder hebben?
Van :
www.joosthoebink.nl
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est