Jeroen is gewoon een penis.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:00 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
In het geval van Jeroen neemt dat extreme vormen aan, naar mijn mening...
Oh, het interesseert me weinig hoe iemand z'n glas vasthoudt, maar ik weet wel hoe het 'hoort' en dan verbaast zoiets me in zo'n restaurantquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:00 schreef arneaux het volgende:. Heb je gevraagd of hij er toevallig ook in had getuft? Ach, zo elitair ben ik niet, ik zou wel opdrinken maar zo hoort t niet.
Toch mooi als je een positief zelfbeeld hebt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Etiene zegt dat hij een amsterdamse mentaliteit heeft "ik ben keihard. ik ben recht door zee. ik ben heel makkelijk in de omgang met mensen'
Een namaakpenisquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:05 schreef Isabeau het volgende:
Hilde kijkt graag naar mensen die genieten.
Wie wel?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:05 schreef Isabeau het volgende:
Hilde kijkt graag naar mensen die genieten. Ze kan niet zo goed tegen passieve of depressieve mensen.
Misschien ben ik door iemand verraden ofzoquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:08 schreef Mike1964 het volgende:
[afbeelding]
Ik ben er nog steeds niet uitgegooid bij xs.to scanman!
Weet je? We geven gewoon LS overal de schuld van...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien ben ik door iemand verraden ofzo... Zal wel geklaagd zijn in ieder geval.
Er zijn mensen die opbloeien van andermans ellende hoor. Ik kijk ook liever naar mensen die gelukkig zijn dan naar mensen die duidelijk niet gelukkig zijn.quote:
Ja, das wel lekker simpel inderdaadquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:10 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Weet je? We geven gewoon LS overal de schuld van...![]()
lekker kontjequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:10 schreef rubstar het volgende:
aangezien er niet veel bijzonders gebeurd.. nog 1tje van gister
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/Stream1_26-08-06_005308.JPG]afbeelding][/URL]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |