T-shirt: 25-30quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:50 schreef mitman het volgende:
eff een vraagje...er zijn toch ook "accesoires" voor de camo dunk ...welke zijn dat en waar te verkrijgen en eventueels een prijsje (A) ...alvast bedankt (Y)
alle maten die we nu hebben staan er... kan niet neer zetten wat we nog niet hebbenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Jullie site is uptodate wat maten betreft?
Concrete in Amsterdam heeft deze ook liggen zag ik vandaag.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:14 schreef _petjan het volgende:
Morgen krijgt Caliroots de Greedy Genius schoenen binnen.
[afbeelding]
Hopenlijk ben ik nog optijd thuis om ze te bestellen.![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:03 schreef floydvisser het volgende:
[..]
henk: dunks komen binnenkort ook kleiner.
Ga je dat nou in elk deel vragen?quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:11 schreef Cool_Runner het volgende:
zijn er nog andere sneakers dan die klote dunks?
Ik vind die dunks persoonlijk ook erg lelijk. Ik snap niet dat ze zo in zijn.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:03 schreef seto het volgende:
[..]
Ga je dat nou in elk deel vragen?
Kneus![]()
jammer heb je niet gezien, was lekker aant klussen thuis...quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:45 schreef Maxxieh het volgende:
Zo vandaag ook m'n Camo's gehaald bij de outlawz, hele fijne schoentjes! En ze zijn ook supervet uiteraard.
Die rechterquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb je toevallig rode veters liggen? Ben benieuwd hoe die eruit zien in m'n Stash. Die had ik gisteren gehaald. Wel apart dat ze in maat 9,5 zijn, terwijl die donkerbruine maat 10 zijn en precies even groot. Maar wel relaxed, want maat 10 was er niet en nu past ie toch
.
M'n verzameling is daardoor weer iets gegroeid:
[afbeelding]
quote:Op zondag 10 september 2006 02:37 schreef _petjan het volgende:
Kheb net de 3M reflective Greedy Genius sneakers gehaalt, en ook de Nike SB riem. ik post morgen wel pics.![]()
Maar ligt het aan mij, of heeft de marco hernandez p-rod een soort vleugel op de zijkant en die schoen op de foto een soort vrouwengezicht?quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:55 schreef floydvisser het volgende:
da's een marco hernandez p-rod...
Patta wel, en aangezien je door Ben-G moet om bij Patta te komen neem ik aan dat Ben gewoon open is.quote:Op zondag 10 september 2006 13:01 schreef lmnop het volgende:
Iemand enig idee of Ben-G open is op een zondag?
De schoenen zijn verschillend, de linker schoen is Laugh Now en de rechter Cry Later (of andersom), elke schoen heeft zn eigen gelaserde illustraties erop.quote:Op zondag 10 september 2006 13:08 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Maar ligt het aan mij, of heeft de marco hernandez p-rod een soort vleugel op de zijkant en die schoen op de foto een soort vrouwengezicht?
Op de buitenkant staan idd vleugels en op de binnenkant een vrouwengezicht met bloemen. En zoals Warhead zei zijn allebei de schoenen verschillend.quote:Op zondag 10 september 2006 13:08 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Maar ligt het aan mij, of heeft de marco hernandez p-rod een soort vleugel op de zijkant en die schoen op de foto een soort vrouwengezicht?
Hoe duur?quote:
wekt die niet goed in jouw ie...??? welke versie? geef ik het door aan de it dudesquote:Op maandag 11 september 2006 12:13 schreef Cubewoods het volgende:
Wauw die zijn hip
Btw, maak http://www.outlawz.nl is IE compitable
ik kan sommige maten nog bestellen...quote:Op maandag 11 september 2006 12:25 schreef Thermo het volgende:
Ik wil hem, wanneer komt ie nog binnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |