T-shirt: 25-30quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:50 schreef mitman het volgende:
eff een vraagje...er zijn toch ook "accesoires" voor de camo dunk ...welke zijn dat en waar te verkrijgen en eventueels een prijsje (A) ...alvast bedankt (Y)
alle maten die we nu hebben staan er... kan niet neer zetten wat we nog niet hebbenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Jullie site is uptodate wat maten betreft?
Concrete in Amsterdam heeft deze ook liggen zag ik vandaag.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:14 schreef _petjan het volgende:
Morgen krijgt Caliroots de Greedy Genius schoenen binnen.
[afbeelding]
Hopenlijk ben ik nog optijd thuis om ze te bestellen.![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:03 schreef floydvisser het volgende:
[..]
henk: dunks komen binnenkort ook kleiner.
Ga je dat nou in elk deel vragen?quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:11 schreef Cool_Runner het volgende:
zijn er nog andere sneakers dan die klote dunks?
Ik vind die dunks persoonlijk ook erg lelijk. Ik snap niet dat ze zo in zijn.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:03 schreef seto het volgende:
[..]
Ga je dat nou in elk deel vragen?
Kneus![]()
jammer heb je niet gezien, was lekker aant klussen thuis...quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:45 schreef Maxxieh het volgende:
Zo vandaag ook m'n Camo's gehaald bij de outlawz, hele fijne schoentjes! En ze zijn ook supervet uiteraard.
Die rechterquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb je toevallig rode veters liggen? Ben benieuwd hoe die eruit zien in m'n Stash. Die had ik gisteren gehaald. Wel apart dat ze in maat 9,5 zijn, terwijl die donkerbruine maat 10 zijn en precies even groot. Maar wel relaxed, want maat 10 was er niet en nu past ie toch
.
M'n verzameling is daardoor weer iets gegroeid:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |