die kan je met geen mogelijkheid mislukt noemen bij PSVquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:35 schreef cohen het volgende:
bruggink
dat is altijd zo, je kan nooit 100% goed aankoopbeleid hebben. Maar door te overdrijven met een ratio van 1 op 9 maak je aankoopbeleid tot een falende en dat is het zeker niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:37 schreef cohen het volgende:
Jongens wat jmaakt het uit. ok ik kan er geen 50 noemen
maar ik bedoelde te zeggen dat er tussen de toppers ook wel wat mindere spelers hebben gezeten. DAT was mijn punt...ja zeg dat dan..
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:35 schreef cohen het volgende:
bruggink
Farfan is dan wel Peruviaan natuurlijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:52 schreef PyTh het volgende:
Ach in 10 jaar 4 Braziliaanse miskopen, valt wel mee dus
Leandro
Marquinho
Claudio
Marcos
Als je dan ziet dat daar een Romario, Ronaldo, Alex en Farfan tegenover staan valt het allemaal wel mee
Robert., Vampeta (of was dat langer dan 10 jaar geleden?)quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:52 schreef PyTh het volgende:
Leandro
Marquinho
Claudio
Marcos
Als je dan ziet dat daar een Romario, Ronaldo, Alex en Farfan tegenover staan valt het allemaal wel mee
Robertquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:52 schreef PyTh het volgende:
Leandro
Marquinho
Claudio
Marcos
No Shit Sherlock?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:53 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Farfan is dan wel Peruviaan natuurlijk
Oh ja wat dan ? En nee een penalty er in schieten kan elk gemiddelde spits.....quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
No Shit Sherlock?
Het ging toch ook over Zuid Amerikanen?
Was Robert inderdaad even vergeten maar die heeft toch ook wel goeie dingen gedaan en Vampeta ook wel vind ik.....
Op zo'n belangrijk moment een penalty op zo'n manier binnenschieten in de kwartfinale CL, dan ben je voor mij een held en geen miskoop.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:58 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Oh ja wat dan ? En nee een penalty er in schieten kan elk gemiddelde spits.....
Dat was niet zomeer een penalty...quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:58 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Je vergeet Jorginhoquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:52 schreef PyTh het volgende:
Leandro
Marquinho
Claudio
Marcos
Dat noemen ze het Koeman effect. De eerste verschijnselen zijn al duidelijk zichtbaarquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:46 schreef Leso_Varen het volgende:
Jezus, wat er in 1 weekje allemaal kan gebeuren. Ik ben net terug van vakantie en heb wat transfers gemist, en wat een commotie om die nieuwe spits. En heerlijk dat er langs elkaar heen gepraat wordt bij PSV (Cocu, Koeman willen Kluivert en Westerhof ontkent Kluivert) Beetje vaag, hopen dat het nog allemaal goedkomt voor de 31e.
Leandro was geen miskoop. Apart geval eerder.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:52 schreef PyTh het volgende:
Leandro
Marquinho
Claudio
Marcos
Oow jaquote:
ach ja, je hebt t over 4 braziliaanse miskopen in 10 jaar en noemt daarna wat goede braziliaanse aankopen. farfan stond er een beetje vreemd bijquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
No Shit Sherlock?
Het ging toch ook over Zuid Amerikanen?
Was Robert inderdaad even vergeten maar die heeft toch ook wel goeie dingen gedaan en Vampeta ook wel vind ik.....
Kloptquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:10 schreef Verbal_Kint het volgende:
farfan stond er een beetje vreemd bij
quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat noemen ze het Koeman effect. De eerste verschijnselen zijn al duidelijk zichtbaar
Huntelaar heeft er anders aardig wat moeite mee de laatste tijd!quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:58 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |