Dat bedoel ik dus. Typerend. Want wat hebben wij aan een spits die al 3 jaar lang geblesseerd is? Is hij nou ineens superfit? Gaat hij nou ineens wel de sterren van de hemel spelen? Nee. Kluivert is passé, afgeschreven, over de top, finito. Daar hebben we niks aan en elke euro aan zijn salaris betaald is er een te veel. Over kapitaalvernietiging gesproken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:19 schreef Chadi het volgende:
[..]
Daarna heeft ie weinig gespeeld door blessures .. als je het goed gevolgd hebt..![]()
1 op de 10 PSV-aankopen is raak. Farfan is weer een hit, de voorgaande 9 waren het (net) nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:29 schreef NickFeyR het volgende:
Ze zullen wel kiezen voor een Braziliaans groeibriljante.Tenminst hoop ik voor PSV dan.Een nieuwe Farfannetje.![]()
Hoe zit het met jouw Zuid-Amerikaanse aankopen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:37 schreef cohen het volgende:
[..]
1 op de 10 zuidamerikaanse aankopen is raak. Farfan is weer een hit, de voorgaande 9 waren het (net) niet
Zeker.Wanneer komt Mendez is opdagen bij jullie.Wordt trouwens spanned.Want ook PSV moet een nieuwe spits kopen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:40 schreef ASSpirine het volgende:
Maar Farfan pikt zijn goaltjes wel mee, we zullen nog zien hoe dat dit jaar verder zal gaan.
Maar hij zorgt wel voor dreiging achterin.
En zijn mooiste goal vind ik de verwoestende schot tegen AC Milan in de CL vorige editie
Vlak voor mijn gezicht
ja loopt als nooit tevoren. net nog 3 dozijn Argentijnse kwartels binnegekregen. vers uit het ei!quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoe zit het met jouw Zuid-Amerikaanse aankopen?
Alex? Gomes?quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:37 schreef cohen het volgende:
[..]
1 op de 10 zuidamerikaanse aankopen is raak. Farfan is weer een hit, de voorgaande 9 waren het (net) niet
Eigenlijk 45 missers want hij noemt zelf Farfan alquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Alex? Gomes?
Romario en Ronaldo
zo nu mag je 36 missers noemen
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:25 schreef dndiek het volgende:
[..]
Eigenlijk 45 missers want hij noemt zelf Farfan al
ik kan er wel 50 noemenquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Alex? Gomes?
Romario en Ronaldo
zo nu mag je 36 missers noemen
benieuwd isquote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:37 schreef cohen het volgende:
[..]
1 op de 10 PSV-aankopen is raak. Farfan is weer een hit, de voorgaande 9 waren het (net) niet
Die heeft een Zuid-Amerikaanse tante?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:35 schreef cohen het volgende:
bruggink
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |