Ja.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar Chowi woont bij Tiek in de buurt dan?
Degene die zin heeft magquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:22 schreef Misstique het volgende:
Ik ook niet.
Sven doet t wel.quote:
Waar gaat het over?quote:
Oh. Okay.quote:
Ik heb het weer gesloten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Chowi?. Dat slotje op dat kuttopic over Naief_And_Nasty hè? Die was niet zo bedoeld
. Ik was net wakker en dacht dat de AT van ONZ de AT van R&P was
. Vond er al zoveel rommel instaan
. Hij is weer open, niets aan het handje
.
Hihi. Het zij je vergeven.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Chowi?. Dat slotje op dat kuttopic over Naief_And_Nasty hè? Die was niet zo bedoeld
. Ik was net wakker en dacht dat de AT van ONZ de AT van R&P was
. Vond er al zoveel rommel instaan
. Hij is weer open, niets aan het handje
.
Dank jequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:39 schreef Chowi het volgende:
Niet recentelijk. Maar ik moest eraan denken.
Pff, dat ging helegaar niet over jou.quote:
O.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:10 schreef Chowi het volgende:
Pff, dat ging helegaar niet over jou.
Bwhehehe.quote:
Schterfquote:
Zo blij zou ik er ook niet mee zijn geweest hoorquote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:37 schreef Chowi het volgende:
Het mooiste van bij iemand slapen, vind ik altijd de ochtend. Als de ogen nog samengeknepen zijn van het zonlicht dat door de ramen valt en de herinnering aan de avond daarvoor weggevaagd is.
Dat wilde ik even kwijt.
Dank je.quote:
Kei -quote:
Goei'ndag.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoi
Puick!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:40 schreef Q. het volgende:
Bier.
Voor de dood?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:35 schreef Neenetje het volgende:
Wat een moooooooooooooie dag.. een moooooooooooooooooie dag..
Wat ben je toch weer heerlijk depressief.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:37 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Heh.. ik hoopte dat het niemand op zou vallen..
Ik ben negatief gelukkig, zo kan je het ook zien!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat ben je toch weer heerlijk depressief..
ja ik had even zin in een kutpostquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:01 schreef Chowi het volgende:
Ja bluh.
Mja ik ben ook negatief gelukkig denk ikquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:03 schreef Chowi het volgende:
Ik heb wel eens "even" zin in bier, maar mij hoor je de stemming toch ook niet verneuken? Hm? HM?!
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:04 schreef Litso het volgende:
Geroosterd wit brood met mayo, kaas, spek, tomaat, komkommer en sla. En een groot glas melk.
Ik hou daar ook van, veel prettige dingen op 1 broodje doenquote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:08 schreef Neenetje het volgende:
Warme ciabatta met een likje kruidenboter, kaas en tomaat.
Dat ga ik eens maken.
Bier!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:17 schreef Neenetje het volgende:
Koffie.
Tofheid.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Prima, ik maak toch altijd te veel.
Waar moet ik heen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ga beginnen. Dinner in an hour!
Maak ook maar teveel voor mij.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Prima, ik maak toch altijd te veel.
Ik word later echt een kluizenaar..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:25 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ja goffer..Daar ben ik gisteren vertrokken.
Nou ja, volgende keer beter.
Story of my life.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:11 schreef Litso het volgende:
Oeps. De telefoonrekening is binnen.
Ik was alweer bijna vergeten hoe het voelde om er opeens achter te komen dat je diep in geldnood zit
Dan kom ik je af en toe wel opzoeken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:45 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik word later echt een kluizenaar..
Zou ik dan niet meer bang zijn voor menselijk contact?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan kom ik je af en toe wel opzoeken.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:11 schreef Litso het volgende:
Oeps. De telefoonrekening is binnen.
Ik was alweer bijna vergeten hoe het voelde om er opeens achter te komen dat je diep in geldnood zit
Och, het is net als met de meeste insecten en reptielen. Ze zijn banger voor jou dan jij voor hen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:48 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Zou ik dan niet meer bang zijn voor menselijk contact?
Ben net zo lang op m'n kamer gebleven tot ze weer weggingen.![]()
Dat zal ik eens zeggen tegen die man met die kettingzaag die op m'n deur staat te bonzen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Och, het is net als met de meeste insecten en reptielen. Ze zijn banger voor jou dan jij voor hen.
Hoe weet je dat-ie een kettingzaag heeft?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:03 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Dat zal ik eens zeggen tegen die man met die kettingzaag die op m'n deur staat te bonzen.
Hij riep: "Doe de deur eens open, ik wil m'n kettingzaag testen."quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hoe weet je dat-ie een kettingzaag heeft?
Punnikenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:51 schreef Neenetje het volgende:
Help me eens aan een idee om morgen te doen.
Ja leuk, maar waar?quote:
Klinkt ok.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:07 schreef Chowi het volgende:
Iets met bier?
Hij heeft een verkeerd nummer ingetoetst?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:09 schreef Chowi het volgende:
Ik vraag me af waarom Stofje mij gesmst heeft..
Nah, het was wel iets met BeF.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:11 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Hij heeft een verkeerd nummer ingetoetst?
Hoezee!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh yeah, na járen van gezeik, geruzie en gezeur heeft m'n broertje internet op z'n eigen kamer. Verlossing én een snellere verbinding.
Het was erg lekker.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:25 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ja goffer..Daar ben ik gisteren vertrokken.
Nou ja, volgende keer beter.
Eensch.quote:
Het gaat hier al veel te lang niet over seks.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:21 schreef Chowi het volgende:
Nou, hop, nu even de wat interessantere onderwerpen vanonder de stoflagen trekken!
Wat is er toch aan de hand?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:22 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Het gaat hier al veel te lang niet over seks.
Húúú. Ooit moet ik dat ook.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:24 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Mensen krijgen een 'sociaal leven'.
Dat zeg ik.. ik ga gewoon vanuit huis vertalen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Welnee, begin je eigen bedrijf, werk vanuit thuis, en je kan lekker blijven kluizenaren.![]()
Maar, maar. Mijn ouders verwachten van me dat ik trouw, twee kutkinderen krijg en het standaard leven ga leiden, inclusief geheelonthouding. Want een huisvrouw die alcohol drinkt, dát kan natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Welnee, begin je eigen bedrijf, werk vanuit thuis, en je kan lekker blijven kluizenaren.![]()
Oh ik dacht al, we hebben PUB toch al.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja er schopte iemand een topic naar msn net![]()
Mijn ma zit ook al te zeuren wanneer ik nou eindelijk aan de vent ga..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar, maar. Mijn ouders verwachten van me dat ik trouw, twee kutkinderen krijg en het standaard leven ga leiden, inclusief geheelonthouding. Want een huisvrouw die alcohol drinkt, dát kan natuurlijk niet.
Dat was ik. Ik zei.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja er schopte iemand een topic naar msn net![]()
Zeg gewoon dat je lesbisch bent. Daarmee kun je zoveel tijd rekken als je wil.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:35 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Mijn ma zit ook al te zeuren wanneer ik nou eindelijk aan de vent ga..
Nou er komt toch z'on PM iets, dat lijkt me best handig weerquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:36 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Dat zou wel een goede oplossing zijn, maar ik geloof het niet.
O ja, vergeten. En je leeft dus niet voor de verwachtingen van anderen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar, maar. Mijn ouders verwachten van me dat ik trouw, twee kutkinderen krijg en het standaard leven ga leiden, inclusief geheelonthouding. Want een huisvrouw die alcohol drinkt, dát kan natuurlijk niet.
Ervaring mee?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je lesbisch bent. Daarmee kun je zoveel tijd rekken als je wil..
Als ik dat zou doen zat ik nu niet op dit forum.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
O ja, vergeten. En je leeft dus niet voor de verwachtingen van anderen.
Mja het ligt aan je ouders natuurlijk. Maar als ze ouderwets zijn zoals de mijne zien ze liever dat je níet thuiskomt, dan dat je met iemand van hetzelfde geslacht thuiskomt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:38 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ervaring mee?
Neh, m'n ma's meest recente opmerking: "Het zou me niks verbazen als jij een keer met een meid thuiskomt."
Mijn moeder zou het geen drol kunnen schelen. Als je maar gelukkig wordtquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mja het ligt aan je ouders natuurlijk. Maar als ze ouderwets zijn zoals de mijne zien ze liever dat je níet thuiskomt, dan dat je met iemand van hetzelfde geslacht thuiskomt.
Ja. Die van jou gaat ook mee tattoo's zetten. Dan had ik zoiets ook wel verwacht.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:40 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Mijn moeder zou het geen drol kunnen schelen. Als je maar gelukkig wordt
True..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja. Die van jou gaat ook mee tattoo's zetten. Dan had ik zoiets ook wel verwacht.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:43 schreef clumsy_clown het volgende:
This years love had better last
heaven knows it's high time
I've been waiting on my own too long
And when you hold me like you do
It feels so right
Wat is dat?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:43 schreef clumsy_clown het volgende:
This years love had better last
heaven knows it's high time
I've been waiting on my own too long
And when you hold me like you do
It feels so right
In haar vel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:48 schreef Ghostbuster het volgende:
* Ghostbuster insert random songtext
Waar the fuck zit Tiek vanavond
Ik ga je niet alles vertellen natuurlijk vriendelijkheidquote:
Geef maar toe. Je hebt een affaire met haar.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ga je niet alles vertellen natuurlijk vriendelijkheid![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Geef maar toe. Je hebt een affaire met haar.
Dat verklaart waarom ze altijd zo opgewekt tegen je is. Altijd. Zomaar. Opeens. Vanuit het niets.
Há! Maar je ontkent het dus niet!quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Waarom zou ze niet opgewekt zijn tegen mij ?
Freak.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ga je niet alles vertellen natuurlijk vriendelijkheid![]()
Was ik maar een gaam...quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:08 schreef Bizznitch het volgende:
Dood aan de monogamen!
Dat ik die niet ken.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is David Gray. Een Held.
Nee een gaam is iemand die tenminste gaam heeft.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Een Gaam is iemand die rondneukt dan ?
Dan hoef je niet dood ofzo
Ja okayquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:24 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nee een gaam is iemand die tenminste gaam heeft.
Fucktard.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Een Gaam is iemand die rondneukt dan ?
Dan hoef je niet dood ofzo
mtv is dus geen woord of afkorting die écht bestaat of je moet de muziek zender bedoelen.quote:
Duhquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:32 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
mtv is dus geen woord of afkorting die écht bestaat of je moet de muziek zender bedoelen.
Omdat fucktard vast weer, 1 of ander raar streetslang woord isquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:35 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Waar slaat het dan op dat je dat zegt?
Southpark.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Omdat fucktard vast weer, 1 of ander raar streetslang woord is.
Da's ook niet handig, dan gaan mensen de hele tijd vragen of je ouders dat ook dedenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:33 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Dat zeg ik.. ik ga gewoon vanuit huis vertalen.
Hoezo?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's ook niet handig, dan gaan mensen de hele tijd vragen of je ouders dat ook deden
Foei, dat moet meervoud zijn!quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:51 schreef Chowi het volgende:
Janet noemde mij een wandelende piem0lopening.
De uitdrukking van huis uit meekrijgen? Nou ja, lekker vergezocht flauw kutgarpjequote:
Eetsmakelijkquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:59 schreef rompompom het volgende:
Enniewee, ik ga effe eten..
Wellicht tot zo nog, anders tot later!
*troostquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:08 schreef Chowi het volgende:
Huh, ik dacht dat het nog maar half drie 's middags was.
Ik weet het wel zeker.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:15 schreef Chowi het volgende:
Ik denk dat Janet geil is.
Dat ze dat niet is uiteraard.quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:19 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Dat ze dat niet is uiteraard.
Zij verspilt haar tijd niet met onzinnige zaken zoals dat.
Nimmer!quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:20 schreef Neenetje het volgende:
[..]zouden ze het geloven?
*onschuldig kijkt en aan thee sipt..
Kom, we maken er misbruik van.quote:
Die heb ik ook!quote:
Fucktardquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:28 schreef SexyRomeo het volgende:
Whussup, lekkere ladiezzzzz???
Yooo, een warme appeltaart met een gat er in is de shizzle, maar nothing beats da real thing, lady.quote:
Ik weet niet eens wat het isquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:31 schreef SexyRomeo het volgende:
[..]
Yooo, een warme appeltaart met een gat er in is de shizzle, maar nothing beats da real thing, lady.
Wie ben jij nou weer?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:31 schreef SexyRomeo het volgende:
[..]
Yooo, een warme appeltaart met een gat er in is de shizzle, maar nothing beats da real thing, lady.
Doe mij maar een voorverpakte komkommer.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:31 schreef SexyRomeo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Chow! Schaam je! Ken je. SexyRomeo
. niet?
Yo hij ligt klaar in het schap, dus we hebben een datequote:Op zondag 27 augustus 2006 01:37 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Doe mij maar een voorverpakte komkommer.
Met zaadjes.
Nee.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Chow! Schaam je! Ken je. SexyRomeo
. niet?
Hey weetje, ik ben nog een tijdje ONZ-mod geweest weetje wel of weet je dat niet?quote:
Ik pak hem vast en houd hem stevig vast.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:42 schreef SexyRomeo het volgende:
[..]
Yo hij ligt klaar in het schap, dus we hebben een date
Grijp hem vast, trek er aan en pak'm beet
Leg hem op de schaal en druk op een number
Mijn in rubber verpakte liefdescucumber.
Yoo dat is Magnolia, samen met Blue Velvet mijn favoriete film of all timezzzzz.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zit me toch een rare film te kijken
Regent het opeens kikkers ofzo
Magnolia!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zit me toch een rare film te kijken
Regent het opeens kikkers ofzo
Je bent verslaafd. Verslaafd zeg ik je.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:44 schreef SexyRomeo het volgende:
[..]
Hey weetje, ik ben nog een tijdje ONZ-mod geweest weetje wel of weet je dat niet?
Uhuh.. goeie film.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maffe film maar wel goed ook
Damn ik weet hetquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je bent verslaafd. Verslaafd zeg ik je.
De hint was te makkelijkquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:54 schreef SexyRomeo het volgende:
Ik ben gewoon addicted 2 luv, aaight?
Your lights are on, but youre not homequote:Op zondag 27 augustus 2006 01:54 schreef SexyRomeo het volgende:
Ik ben gewoon addicted 2 luv, aaight?
Je mag 'm van me lenen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:33 schreef Litso het volgende:
Kut, ja. Ik wilde Magnolia kijken.
Terecht, toch?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:51 schreef Chowi het volgende:
Janet noemde mij een wandelende piem0lopening.
Wandelende piem0lopening?quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:04 schreef Neenetje het volgende:
Raar trouwens, om eens met m'n echte naam vermeld te worden.
Spank me!quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb zin in flinke ruzie, wie biedt zich aan?
Jij zou toch beter moeten weten dan ruzie willen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:08 schreef Litso het volgende:
*meldt
Ga je dan haren trekken, krabben en bijten?quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb zin in flinke ruzie, wie biedt zich aan?
Nee, huilen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:13 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ga je dan haren trekken, krabben en bijten?
Goede nacht JD.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:16 schreef JDude het volgende:
Nou. Ehm. Welterusten.
Ik denk er niet aan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:40 schreef mcDavid het volgende:
Weer een wedstrijdje om de laatste post, J?
Jammer.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:41 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik denk er niet aan.
Gister heb ik gewonnen trouwens.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Jammer.
En gefeliciteerd. Ik had ook niet anders verwacht, hoor!
In welk topic kan ik die terug zien?quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:56 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nou ja.. gister een serie paints over wandelende takken.
Nergens.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
In welk topic kan ik die terug zien?
3 minuten te laat, slet!quote:Op zondag 27 augustus 2006 04:03 schreef Aurelianus het volgende:
Vier uur des nachts leek me wel een geschikt tijdstip om in de alom gerespecteerde BeF-reeks te posten. Vandaar.
Wat de fuck is dat?quote:Op zondag 27 augustus 2006 04:02 schreef mcDavid het volgende:
[[url=http://picserver.org/i/6126YGU42T35/512/p.jpeg]afbeelding][/url]
Ah, die vond ik even op mijn camera.
Verdulle, ik val door de mand. Nou ja, het is toch maar een kutreeks. De TT getuigt er al van.quote:
Daar geef ik u groot gelijk in.quote:Op zondag 27 augustus 2006 04:03 schreef Aurelianus het volgende:
Vier uur des nachts leek me wel een geschikt tijdstip om in de alom gerespecteerde BeF-reeks te posten. Vandaar.
Die foto heb ik heul niet zelf genomen!quote:Op zondag 27 augustus 2006 04:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tieten, close-up. Stoer mcD, je bent in de buurt van een meisje geweest.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 04:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die foto heb ik heul niet zelf genomen!
Zo vies is die spartelende tak toch niet?quote:Op zondag 27 augustus 2006 04:31 schreef mcDavid het volgende:
Nee dûh! Zulke vunzigheid doe ik niet aan hoor!
neuh, die niet nee! Maar die stond ook niet op mijn camera!quote:Op zondag 27 augustus 2006 04:34 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Zo vies is die spartelende tak toch niet?
Hihi.. een wandelende tak met zwembandjes..quote:Op zondag 27 augustus 2006 04:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
neuh, die niet nee! Maar die stond ook niet op mijn camera!
misschien lijkt het op zoiets:quote:Op zondag 27 augustus 2006 04:37 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hihi.. een wandelende tak met zwembandjes..
Daar zou ik wel eens een foto van willen zien..
Huisje, boompje, beestje, Ch.?quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:04 schreef Chowi het volgende:
This is the sound of settling!
*vrolijk danst.
Mwoah, voorlopig houd ik het wel even bij mijn kluizenaarsbestaan.quote:
Ja, óók leukquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:09 schreef Chowi het volgende:
Mwoah, voorlopig houd ik het wel even bij mijn kluizenaarsbestaan.
Tegen wie praat je, Sjoow?quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:16 schreef Chowi het volgende:
But you don't really care for music, do you?
Weet ik veel, Bertha 36, mijn alterego ofzo?quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:20 schreef Chowi het volgende:
Weet ik veel, Bertha 36, mijn alterego ofzo?
Maar ik heb het wel gewonnen van J!quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:58 schreef JDude het volgende:
Goeie topickill, D.
papááápapáááaquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:04 schreef Chowi het volgende:
This is the sound of settling!
*vrolijk danst.
Te laat.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:21 schreef Chowi het volgende:
Zal ik je instoppen, Q?
Helaas.quote:
It's a cold and it's a broken halleluja.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:16 schreef Chowi het volgende:
But you don't really care for music, do you?
Hallelujah, hallelujah, halleluhuhujah.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
It's a cold and it's a broken halleluja.
~fen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:56 schreef Litso het volgende:
BeF
Beuken en Fietsen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:56 schreef Litso het volgende:
BeF
i've seen your flag on the marble archquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hallelujah, hallelujah, halleluhuhujah.
But remember when I moved in you,quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
i've seen your flag on the marble arch
but love is not a victory march
Op Ameland hadden ze ook händig mooie sterrenhemels.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:27 schreef ehqo het volgende:
Eergisteren stoned geweest in een duinbos, onder een helder Texels sterrenpanorama.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:31 schreef JDude het volgende:
Vol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |