Ja.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar Chowi woont bij Tiek in de buurt dan?
Degene die zin heeft magquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:22 schreef Misstique het volgende:
Ik ook niet.
Sven doet t wel.quote:
Waar gaat het over?quote:
Oh. Okay.quote:
Ik heb het weer gesloten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Chowi?. Dat slotje op dat kuttopic over Naief_And_Nasty hè? Die was niet zo bedoeld
. Ik was net wakker en dacht dat de AT van ONZ de AT van R&P was
. Vond er al zoveel rommel instaan
. Hij is weer open, niets aan het handje
.
Hihi. Het zij je vergeven.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Chowi?. Dat slotje op dat kuttopic over Naief_And_Nasty hè? Die was niet zo bedoeld
. Ik was net wakker en dacht dat de AT van ONZ de AT van R&P was
. Vond er al zoveel rommel instaan
. Hij is weer open, niets aan het handje
.
Dank jequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:39 schreef Chowi het volgende:
Niet recentelijk. Maar ik moest eraan denken.
Pff, dat ging helegaar niet over jou.quote:
O.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:10 schreef Chowi het volgende:
Pff, dat ging helegaar niet over jou.
Bwhehehe.quote:
Schterfquote:
Zo blij zou ik er ook niet mee zijn geweest hoorquote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:37 schreef Chowi het volgende:
Het mooiste van bij iemand slapen, vind ik altijd de ochtend. Als de ogen nog samengeknepen zijn van het zonlicht dat door de ramen valt en de herinnering aan de avond daarvoor weggevaagd is.
Dat wilde ik even kwijt.
Dank je.quote:
Kei -quote:
Goei'ndag.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoi
Puick!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:40 schreef Q. het volgende:
Bier.
Voor de dood?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:35 schreef Neenetje het volgende:
Wat een moooooooooooooie dag.. een moooooooooooooooooie dag..
Wat ben je toch weer heerlijk depressief.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:37 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Heh.. ik hoopte dat het niemand op zou vallen..
Ik ben negatief gelukkig, zo kan je het ook zien!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat ben je toch weer heerlijk depressief..
ja ik had even zin in een kutpostquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:01 schreef Chowi het volgende:
Ja bluh.
Mja ik ben ook negatief gelukkig denk ikquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:03 schreef Chowi het volgende:
Ik heb wel eens "even" zin in bier, maar mij hoor je de stemming toch ook niet verneuken? Hm? HM?!
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:04 schreef Litso het volgende:
Geroosterd wit brood met mayo, kaas, spek, tomaat, komkommer en sla. En een groot glas melk.
Ik hou daar ook van, veel prettige dingen op 1 broodje doenquote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:08 schreef Neenetje het volgende:
Warme ciabatta met een likje kruidenboter, kaas en tomaat.
Dat ga ik eens maken.
Bier!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:17 schreef Neenetje het volgende:
Koffie.
Tofheid.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Prima, ik maak toch altijd te veel.
Waar moet ik heen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ga beginnen. Dinner in an hour!
Maak ook maar teveel voor mij.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Prima, ik maak toch altijd te veel.
Ik word later echt een kluizenaar..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:25 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ja goffer..Daar ben ik gisteren vertrokken.
Nou ja, volgende keer beter.
Story of my life.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:11 schreef Litso het volgende:
Oeps. De telefoonrekening is binnen.
Ik was alweer bijna vergeten hoe het voelde om er opeens achter te komen dat je diep in geldnood zit
Dan kom ik je af en toe wel opzoeken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:45 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik word later echt een kluizenaar..
Zou ik dan niet meer bang zijn voor menselijk contact?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan kom ik je af en toe wel opzoeken.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:11 schreef Litso het volgende:
Oeps. De telefoonrekening is binnen.
Ik was alweer bijna vergeten hoe het voelde om er opeens achter te komen dat je diep in geldnood zit
Och, het is net als met de meeste insecten en reptielen. Ze zijn banger voor jou dan jij voor hen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:48 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Zou ik dan niet meer bang zijn voor menselijk contact?
Ben net zo lang op m'n kamer gebleven tot ze weer weggingen.![]()
Dat zal ik eens zeggen tegen die man met die kettingzaag die op m'n deur staat te bonzen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Och, het is net als met de meeste insecten en reptielen. Ze zijn banger voor jou dan jij voor hen.
Hoe weet je dat-ie een kettingzaag heeft?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:03 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Dat zal ik eens zeggen tegen die man met die kettingzaag die op m'n deur staat te bonzen.
Hij riep: "Doe de deur eens open, ik wil m'n kettingzaag testen."quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hoe weet je dat-ie een kettingzaag heeft?
Punnikenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:51 schreef Neenetje het volgende:
Help me eens aan een idee om morgen te doen.
Ja leuk, maar waar?quote:
Klinkt ok.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:07 schreef Chowi het volgende:
Iets met bier?
Hij heeft een verkeerd nummer ingetoetst?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:09 schreef Chowi het volgende:
Ik vraag me af waarom Stofje mij gesmst heeft..
Nah, het was wel iets met BeF.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:11 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Hij heeft een verkeerd nummer ingetoetst?
Hoezee!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh yeah, na járen van gezeik, geruzie en gezeur heeft m'n broertje internet op z'n eigen kamer. Verlossing én een snellere verbinding.
Het was erg lekker.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:25 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ja goffer..Daar ben ik gisteren vertrokken.
Nou ja, volgende keer beter.
Eensch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |