Nee een gaam is iemand die tenminste gaam heeft.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Een Gaam is iemand die rondneukt dan ?
Dan hoef je niet dood ofzo
Ja okayquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:24 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nee een gaam is iemand die tenminste gaam heeft.
Fucktard.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Een Gaam is iemand die rondneukt dan ?
Dan hoef je niet dood ofzo
mtv is dus geen woord of afkorting die écht bestaat of je moet de muziek zender bedoelen.quote:
Duhquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:32 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
mtv is dus geen woord of afkorting die écht bestaat of je moet de muziek zender bedoelen.
Omdat fucktard vast weer, 1 of ander raar streetslang woord isquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:35 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Waar slaat het dan op dat je dat zegt?
Southpark.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Omdat fucktard vast weer, 1 of ander raar streetslang woord is.
Da's ook niet handig, dan gaan mensen de hele tijd vragen of je ouders dat ook dedenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:33 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Dat zeg ik.. ik ga gewoon vanuit huis vertalen.
Hoezo?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's ook niet handig, dan gaan mensen de hele tijd vragen of je ouders dat ook deden
Foei, dat moet meervoud zijn!quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:51 schreef Chowi het volgende:
Janet noemde mij een wandelende piem0lopening.
De uitdrukking van huis uit meekrijgen? Nou ja, lekker vergezocht flauw kutgarpjequote:
Eetsmakelijkquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:59 schreef rompompom het volgende:
Enniewee, ik ga effe eten..
Wellicht tot zo nog, anders tot later!
*troostquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:08 schreef Chowi het volgende:
Huh, ik dacht dat het nog maar half drie 's middags was.
Ik weet het wel zeker.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:15 schreef Chowi het volgende:
Ik denk dat Janet geil is.
Dat ze dat niet is uiteraard.quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:19 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Dat ze dat niet is uiteraard.
Zij verspilt haar tijd niet met onzinnige zaken zoals dat.
Nimmer!quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:20 schreef Neenetje het volgende:
[..]zouden ze het geloven?
*onschuldig kijkt en aan thee sipt..
Kom, we maken er misbruik van.quote:
Die heb ik ook!quote:
Fucktardquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:28 schreef SexyRomeo het volgende:
Whussup, lekkere ladiezzzzz???
Yooo, een warme appeltaart met een gat er in is de shizzle, maar nothing beats da real thing, lady.quote:
Ik weet niet eens wat het isquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:31 schreef SexyRomeo het volgende:
[..]
Yooo, een warme appeltaart met een gat er in is de shizzle, maar nothing beats da real thing, lady.
Wie ben jij nou weer?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:31 schreef SexyRomeo het volgende:
[..]
Yooo, een warme appeltaart met een gat er in is de shizzle, maar nothing beats da real thing, lady.
Doe mij maar een voorverpakte komkommer.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:31 schreef SexyRomeo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Chow! Schaam je! Ken je. SexyRomeo
. niet?
Yo hij ligt klaar in het schap, dus we hebben een datequote:Op zondag 27 augustus 2006 01:37 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Doe mij maar een voorverpakte komkommer.
Met zaadjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |