Het gaat hier al veel te lang niet over seks.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:21 schreef Chowi het volgende:
Nou, hop, nu even de wat interessantere onderwerpen vanonder de stoflagen trekken!
Wat is er toch aan de hand?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:22 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Het gaat hier al veel te lang niet over seks.
Húúú. Ooit moet ik dat ook.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:24 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Mensen krijgen een 'sociaal leven'.
Dat zeg ik.. ik ga gewoon vanuit huis vertalen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Welnee, begin je eigen bedrijf, werk vanuit thuis, en je kan lekker blijven kluizenaren.![]()
Maar, maar. Mijn ouders verwachten van me dat ik trouw, twee kutkinderen krijg en het standaard leven ga leiden, inclusief geheelonthouding. Want een huisvrouw die alcohol drinkt, dát kan natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Welnee, begin je eigen bedrijf, werk vanuit thuis, en je kan lekker blijven kluizenaren.![]()
Oh ik dacht al, we hebben PUB toch al.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja er schopte iemand een topic naar msn net![]()
Mijn ma zit ook al te zeuren wanneer ik nou eindelijk aan de vent ga..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar, maar. Mijn ouders verwachten van me dat ik trouw, twee kutkinderen krijg en het standaard leven ga leiden, inclusief geheelonthouding. Want een huisvrouw die alcohol drinkt, dát kan natuurlijk niet.
Dat was ik. Ik zei.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja er schopte iemand een topic naar msn net![]()
Zeg gewoon dat je lesbisch bent. Daarmee kun je zoveel tijd rekken als je wil.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:35 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Mijn ma zit ook al te zeuren wanneer ik nou eindelijk aan de vent ga..
Nou er komt toch z'on PM iets, dat lijkt me best handig weerquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:36 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Dat zou wel een goede oplossing zijn, maar ik geloof het niet.
O ja, vergeten. En je leeft dus niet voor de verwachtingen van anderen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar, maar. Mijn ouders verwachten van me dat ik trouw, twee kutkinderen krijg en het standaard leven ga leiden, inclusief geheelonthouding. Want een huisvrouw die alcohol drinkt, dát kan natuurlijk niet.
Ervaring mee?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je lesbisch bent. Daarmee kun je zoveel tijd rekken als je wil..
Als ik dat zou doen zat ik nu niet op dit forum.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
O ja, vergeten. En je leeft dus niet voor de verwachtingen van anderen.
Mja het ligt aan je ouders natuurlijk. Maar als ze ouderwets zijn zoals de mijne zien ze liever dat je níet thuiskomt, dan dat je met iemand van hetzelfde geslacht thuiskomt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:38 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ervaring mee?
Neh, m'n ma's meest recente opmerking: "Het zou me niks verbazen als jij een keer met een meid thuiskomt."
Mijn moeder zou het geen drol kunnen schelen. Als je maar gelukkig wordtquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mja het ligt aan je ouders natuurlijk. Maar als ze ouderwets zijn zoals de mijne zien ze liever dat je níet thuiskomt, dan dat je met iemand van hetzelfde geslacht thuiskomt.
Ja. Die van jou gaat ook mee tattoo's zetten. Dan had ik zoiets ook wel verwacht.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:40 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Mijn moeder zou het geen drol kunnen schelen. Als je maar gelukkig wordt
True..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja. Die van jou gaat ook mee tattoo's zetten. Dan had ik zoiets ook wel verwacht.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:43 schreef clumsy_clown het volgende:
This years love had better last
heaven knows it's high time
I've been waiting on my own too long
And when you hold me like you do
It feels so right
Wat is dat?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:43 schreef clumsy_clown het volgende:
This years love had better last
heaven knows it's high time
I've been waiting on my own too long
And when you hold me like you do
It feels so right
In haar vel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:48 schreef Ghostbuster het volgende:
* Ghostbuster insert random songtext
Waar the fuck zit Tiek vanavond
Ik ga je niet alles vertellen natuurlijk vriendelijkheidquote:
Geef maar toe. Je hebt een affaire met haar.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ga je niet alles vertellen natuurlijk vriendelijkheid![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Geef maar toe. Je hebt een affaire met haar.
Dat verklaart waarom ze altijd zo opgewekt tegen je is. Altijd. Zomaar. Opeens. Vanuit het niets.
Há! Maar je ontkent het dus niet!quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Waarom zou ze niet opgewekt zijn tegen mij ?
Freak.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ga je niet alles vertellen natuurlijk vriendelijkheid![]()
Was ik maar een gaam...quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:08 schreef Bizznitch het volgende:
Dood aan de monogamen!
Dat ik die niet ken.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is David Gray. Een Held.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |