Nee.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:47 schreef Wickedangel het volgende:
Is dit het ambachtelijk slechte fakes topic![]()
Nee.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:48 schreef TwyLight het volgende:
Probeer jij nu grappig te zijn. TS.?
Genoeg... "de zusjes" ..."de player" ....."de Hilde" ....."de gevangenisbewaarder" ........... komt wel goed....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:46 schreef SunChaser het volgende:
Wat is er uberhaubt grappig aan deze editie van BB?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:45 schreef APK het volgende:
Het zal wel vloeken in de kerk zijn, maar ik vind het technisch af en toe aardig maar ik vind de humor verder ver te zoeken.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:58
schreef Loedertje het volgende:
Hm, diezelfde gedachte kwam bij mij op na het zien van de *fakes* zonde dat ik aandacht wil besteden aan de kunde van de makers betreffende het fotosoepen, dat doet namelijk niet terzake.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:00
schreef Scrupules het volgende:
geef zelf eens het goede voorbeeld zou ik zeggen
ik heb wel een aantal leuke voorbij zien komen hoor, zelf loop ik nog een beetje te klooien, heb dit nog nooit gedaan![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:01 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn wij gek, of zijn de 'Hilarisch!!!1111111' roepers makkelijk te plezieren
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:02 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb bij BB3 een boekenbon gewonnen met een fake.![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
En het stomme is ...ik vond het nog geen eens je mooiste...
"dear god...please make it stop" was kwa originaliteit en vormgeving vele malen mooier.![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:07 schreef APK het volgende:
[..]
Dat jij die nog kent!![]()
Het was iets met een huilende bewoner, biddend voor een bed geloof ik.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Op een paar na (Botticilli o.a.) valt het niveau mij ook wat tegen dit jaar.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope....semi-bewoner...het was Martijn...de aftrap van BB4
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Bij ons is er, naast plaats voor verwondering, ook plaats voor realiteit.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:14 schreef APK het volgende:
[..]
Die vond ik mooi gedaan, maar de humor ontgaat mij.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:15 schreef Jappie het volgende:
En om maar ff de classic der classics te voorschijn te toveren......
[afbeelding]
Deze fake werd gemaakt naar aanleiding van een discussie omtrent het wel of niet mogen eten van een appel...Coos...de bewoner zoals uitgebeeld kon zich daar iets drukker dan gemiddeld om maken...
Actueel
Origineel
Hoge kwaliteit afwerking
dat is ongeveer het niveau waar een ieder naar zou moeten pogen te streven.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:18 schreef APK het volgende:
[afbeelding]
Deze had bv best potentieel, maar zat er net even naast....
Zullen we verder gaan in 'Commentaren op De Fakes #1' ?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:22 schreef Jappie het volgende:
Okay...ik heb er zelf ook aan meegedaan in een poging om het Fake-picture topic weer een beetje op niveau te krijgen, maar kan een modje daar ff wat verandering in brengen...al die posts met tekst verstoren het rustieke beeld aldaar.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:26 schreef APK het volgende:
[..]
Dus het moet rustiek en kwalitatief ver onder de maat blijven?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee absoluut niet...de kwaliteit moet omhoog....niet langer terugvallen op de algemene banaliteiten die je altijd wel kunt maken maar ingaan op de actualiteit in het huis...goed om je heen kijken wat er gebeurd...wie wat gezegd heeft en waar het je aan doet denken......dan heb je iig de basis voor een leuke fake; de kwaliteit is slechts een kwestie van oefenen en vaak doen.
ja en marcel als sjonnie en etienne als die andere knakker en sabrina als de tietquote:Die derde is Hilde als Ma Flodder, toch?
Dat kan...bij vorige edities heb ik ook wel eens plaatjes gezien waarbij het kwartje pas dagen later viel..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:55 schreef Scrupules het volgende:
voor sommigen moet je de streams toevallig op een bepaald moment gevolgd hebben denk ik
Geef eens een voorbeeld?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:55 schreef Scrupules het volgende:
voor sommigen moet je de streams toevallig op een bepaald moment gevolgd hebben denk ik
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:00 schreef APK het volgende:
Jappie!![]()
De kwantiteit is okay, maar kwalitatief zijn die quotes nog een beetje onwijs slecht gevonden, zonder een sprankje humor op scanman niveau brak.
ik weet niet wie die afbeelding van hazes gemaakt heeft maar op de streams was wel een gesprek gaande tussen hilde en marcel over dat nummer en hilde had er een of andere paranormale redenatie bij...weet het fijne er verder niet vanquote:
Opbouwende kritiek geloof me....gezeik ziet er heel anders uit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:06 schreef Scrupules het volgende:
dit gezeik had misschien ook voorkomen kunnen worden als de faketopic beter ingeleid was met voorwaarden e.d.
hé het is dat de ts die term zelf gebruikte in de openings post hoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Opbouwende kritiek geloof me....gezeik ziet er heel anders uit.
Kijk, hier heb ik iets aan!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:06 schreef Scrupules het volgende:
die van janine als hond lijkt me niet meer zeggen dan janine is een teef met slappe tietjes
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
Kijk, hier heb ik iets aan!![]()
Nu snap ik 'em!![]()
Helemaal mee eens...ik heb tot nu toe zelf ook alleen nog maar een hopeloos testgevalletje geplaatst......daarom denk ik is dit juist een goed moment om te bespreken hoe het evt beter kan.......straks heb je topics vol met allemaal goed bedoelde fakes en wanneer je er dan iets van zegt is kritiek nog veel moeilijker te accepteren......ive been there...als je met veel pijn en moeite iets hebt gemaakt en het slaat niet aan zoals je gehoopt had dan is dat pijnlijk...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:11 schreef Scrupules het volgende:
[..]
hé het is dat de ts die term zelf gebruikte in de openings post hoor![]()
btw bb is nog maar kort bezig dus hoeveel kanten kun je tot nu toe op met die personages?
Maar nog wel pijpen en ik heb nú onwijs veel zin in een klodder sperma .quote:
Wat denk jijzelf ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:12 schreef PC eend het volgende:
Jappie begint te merge'en
Daar heb jij je personeel toch voor?
Wil je haar nou helemaal flugellam maken of zit je haar hier gewoon te versieren![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Maar nog wel pijpen en ik heb nú onwijs veel zin in een klodder sperma .
Het zal wel vloeken in de kerk zijn, maar ik vind het technisch af en toe aardig maar ik vind de humor verder ver te zoeken.quote:
Moet ik nu lachenquote:Jij vindt de humor ver te zoeken?? Het is jouw soort humor blijkbaar niet, afgaande op jouw posts in de diverse topics.![]()
[afbeelding]
Ik hoop van wel, want daaruit zou blijken dat je toch wel humor kan waarderenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
Het zal wel vloeken in de kerk zijn, maar ik vind het technisch af en toe aardig maar ik vind de humor verder ver te zoeken.
[..]
Moet ik nu lachen
Wil je dat niet meer doenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat denk jijzelf ?
Heb je wel eens naar de klok gekeken... ?
Moeders is met de jongste een paar daagjes naar plopsaland...zodoende mag ik een kwartiertje later opblijven en in de tussentijd kijken of er nog wat leven in fluggss zit.![]()
Dat is niet eerlijk, jij hebt blijkbaar hierin doorgeleerd. Maar goed, ik zal mijn heldendaad verrichten..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:22 schreef APK het volgende:
En als je een heldin bent -mamapan () post dan even een foto van jouw eigen hoofd.
Dan beloof ik een mooie -technisch niet al te slechte- fake voor het weekend voorbij is.
Top...mamapan...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:33 schreef mamapan het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk, jij hebt blijkbaar hierin doorgeleerd. Maar goed, ik zal mijn heldendaad verrichten..
-url-
En anders ga je er serieus op inquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:33 schreef Jappie het volgende:
FF voor de goede orde...er staan op de eerste paar pagina's echt wel een paar leuke tussen...zoals die van rik met de muis...marcia met de 7 dwergen....dat 3e krasplaatje met semih en Marlies op pagina 2.......en zo zijn er nog wel een paar leuke te vinden....ik denk dat dat het standaard niveau zou moeten zijn met af en toe een paar hele leuke uitschieters naar boven.
die jij nu noemt vond ik niet bepaald de uitschieters, goed gemaakt misschien maar niet mijn humor, het blijft dus ook een kwestie van smaak/humorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:33 schreef Jappie het volgende:
FF voor de goede orde...er staan op de eerste paar pagina's echt wel een paar leuke tussen...zoals die van rik met de muis...marcia met de 7 dwergen....dat 3e krasplaatje met semih en Marlies op pagina 2.......en zo zijn er nog wel een paar leuke te vinden....ik denk dat dat het standaard niveau zou moeten zijn met af en toe een paar hele leuke uitschieters naar boven.
Ik iig wel en anders mail ik hem wel door naar APK...haal maar weg als je dat veiliger vindquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:36 schreef mamapan het volgende:
Apk heb mijn hoofd al gesaved, dan kan ik hem verwijderen, voordat iederen ermee aan de slag gaat![]()
Waar vind je in deze dagen nog een KoosVoos....Redman...PeterV...Rica...MrDre...Scope...etcetera etcetera...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:36 schreef Scrupules het volgende:
[..]
die jij nu noemt vond ik niet bepaald de uitschieters, goed gemaakt misschien maar niet mijn humor, het blijft dus ook een kwestie van smaak/humor
het niveau zal pas omhoog gaan als de zogenaamde ervaren fakers hun kunsten komen vertonen
ik denk dat dat meer effect heeft dan dit soort opbouwende kritiek![]()
klaar en trustequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik iig wel en anders mail ik hem wel door naar APK...haal maar weg als je dat veiliger vind
Ik mag dan niet de topicstarter zijn......mijzelf bekroop ook al een paar dagen het gevoel dat het het gewoon niet was........quote:
Het even de tijd geven is geen optie?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik mag dan niet de topicstarter zijn......mijzelf bekroop ook al een paar dagen het gevoel dat het het gewoon niet was........
Anders lees je een van mijn posts hierboven nog ff over "de pijn" van een beginnend artiestquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het even de tijd geven is geen optie?
Nee, ik was effe elders bezig.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:36 schreef mamapan het volgende:
Apk heb jij mijn hoofd al gesaved, dan kan ik hem verwijderen, voordat iederen ermee aan de slag gaat![]()
Ik ben niet Blondt maar blijkbaar wel dom en ik vind alle fakes wel grappig. Kwaliteit.........ppppffff, zeik niet, alsof fakes uberhaupt kwalitatief van een hoogstaand genre zijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Anders lees je een van mijn posts hierboven nog ff over "de pijn" van een beginnend artiest
En de uitzendingen van BB zijn dit jaar ook geweldig!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben niet Blondt maar blijkbaar wel dom en ik vind alle fakes wel grappig. Kwaliteit.........ppppffff, zeik niet, alsof fakes uberhaupt kwalitatief van een hoogstaand genre zijn![]()
Dat is het onderwerp niet hehquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:01 schreef APK het volgende:
[..]
En de uitzendingen van BB zijn dit jaar ook geweldig!![]()
Welkequote:Op zondag 27 augustus 2006 01:41 schreef Scrupules het volgende:
[..]
ik vind em zelf stiekem best leuk![]()
Drie waardeloze fakes.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:42 schreef Scrupules het volgende:
die van mezelf, waar had jij het over dan?
die leuke die helemaal actueel isquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:44 schreef APK het volgende:
[..]
Drie waardeloze fakes.
Ik ga even kijken welke van jou is.
marlies heeft vandaag opgebiecht dat ze ooit betrokken was bij brandstichting van een slachthuis of vleesverwerkende fabriek ofzoiets, een vega terrorist is hetquote:
Gelukkig is er nu een topic met uitleg mbt de plaatjes.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:48 schreef Scrupules het volgende:
marlies heeft vandaag opgebiecht dat ze ooit betrokken was bij brandstichting van een slachthuis of vleesverwerkende fabriek ofzoiets, een vega terrorist is het
Bij de volgende toon is het 12 uur 14 minuten en 40 seconden precies......u heeft nog exact 11 uur 35 minuten en 20 seconden om uw missie te voltooien!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:22 schreef APK het volgende:
En als je een heldin bent -mamapan () post dan even een foto van jouw eigen hoofd.
Dan beloof ik een mooie -technisch niet al te slechte- fake voor het weekend voorbij is.
stoor hem nou niet, hij heeft zijn tijd hard nodigquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bij de volgende toon is het 12 uur 14 minuten en 40 seconden precies......u heeft nog exact 11 uur 35 minuten en 20 seconden om uw missie te voltooien! [afbeelding]
Ik heb die foto niet.....quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bij de volgende toon is het 12 uur 14 minuten en 40 seconden precies......u heeft nog exact 11 uur 35 minuten en 20 seconden om uw missie te voltooien! [afbeelding]
Echt wel...quote:
Daar ben ik al een tijdje niet geweest, zal het even checken.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Echt wel...
Die heb je al vanaf zaterdagochtend 03.00 uur of iets in die geest.......je weet wel...dat rode berichtje wat rechts boven in je scherm aanslaat zodra je inlogged op sgop![]()
Lol...quote:
Neuh. de tijd gaat nu pas in.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lol......maak je niet druk...ik neem de honneurs voor wat betreft het kijken van F1 en voetbal vanmiddag wel voor je waar.
![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:59 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh. de tijd gaat nu pas in. [afbeelding]
Okéquote:
Ik heb de foto nog, niks mis mee overigens.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:28 schreef mamapan het volgende:
Vind het wel jammer, ik heb er zó naar uit gekeken![]()
mag ik er ook van uit gaan, dat je mijn foto (die Jappie gemaild zou hebben) delete![]()
Waarom daag jij mij dan uit:quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:32 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb de foto nog, niks mis mee overigens.
Het probleem is dat ik jou -en jouw eigenschappen- niet ken.
Als ik dan een fake zou maken, door bv jouw hoofd op het lichaam van Janine te plakken, zou ik precies doen waar ik een aantal fakers van beschuldig: Iets maken dat kwalitatief wel okay is maar verder geen diepere achtergrond heeft.
Leg eens uitquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:46 schreef mamapan het volgende:
Iets maken dat kwalitatief wel okay is maar verder geen diepere achtergrond heeft.
Als je de streams volgt, begrijp je de "diepere achtergrond" wel.
Ik moest toch even komen kijken.quote:
http://www.v-o-l.nlquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:17 schreef Sanne het volgende:
Wat is VOL?
Waar vind ik dat?
Wie zitten er?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:16 schreef scanman01 het volgende:
Wie waren vorig jaar ook alweer zo goed in die fakes dan? Zijn die mensen dit jaar allemaal afwezig (lees: naar VOL) ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |