Helemaal mee eens...ik heb tot nu toe zelf ook alleen nog maar een hopeloos testgevalletje geplaatst......daarom denk ik is dit juist een goed moment om te bespreken hoe het evt beter kan.......straks heb je topics vol met allemaal goed bedoelde fakes en wanneer je er dan iets van zegt is kritiek nog veel moeilijker te accepteren......ive been there...als je met veel pijn en moeite iets hebt gemaakt en het slaat niet aan zoals je gehoopt had dan is dat pijnlijk...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:11 schreef Scrupules het volgende:
[..]
hé het is dat de ts die term zelf gebruikte in de openings post hoor![]()
btw bb is nog maar kort bezig dus hoeveel kanten kun je tot nu toe op met die personages?
Maar nog wel pijpen en ik heb nú onwijs veel zin in een klodder sperma .quote:
Wat denk jijzelf ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:12 schreef PC eend het volgende:
Jappie begint te merge'en
Daar heb jij je personeel toch voor?
Wil je haar nou helemaal flugellam maken of zit je haar hier gewoon te versieren![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Maar nog wel pijpen en ik heb nú onwijs veel zin in een klodder sperma .
Het zal wel vloeken in de kerk zijn, maar ik vind het technisch af en toe aardig maar ik vind de humor verder ver te zoeken.quote:
Moet ik nu lachenquote:Jij vindt de humor ver te zoeken?? Het is jouw soort humor blijkbaar niet, afgaande op jouw posts in de diverse topics.![]()
[afbeelding]
Ik hoop van wel, want daaruit zou blijken dat je toch wel humor kan waarderenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
Het zal wel vloeken in de kerk zijn, maar ik vind het technisch af en toe aardig maar ik vind de humor verder ver te zoeken.
[..]
Moet ik nu lachen
Wil je dat niet meer doenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat denk jijzelf ?
Heb je wel eens naar de klok gekeken... ?
Moeders is met de jongste een paar daagjes naar plopsaland...zodoende mag ik een kwartiertje later opblijven en in de tussentijd kijken of er nog wat leven in fluggss zit.![]()
Dat is niet eerlijk, jij hebt blijkbaar hierin doorgeleerd. Maar goed, ik zal mijn heldendaad verrichten..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:22 schreef APK het volgende:
En als je een heldin bent -mamapan () post dan even een foto van jouw eigen hoofd.
Dan beloof ik een mooie -technisch niet al te slechte- fake voor het weekend voorbij is.
Top...mamapan...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:33 schreef mamapan het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk, jij hebt blijkbaar hierin doorgeleerd. Maar goed, ik zal mijn heldendaad verrichten..
-url-
En anders ga je er serieus op inquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:33 schreef Jappie het volgende:
FF voor de goede orde...er staan op de eerste paar pagina's echt wel een paar leuke tussen...zoals die van rik met de muis...marcia met de 7 dwergen....dat 3e krasplaatje met semih en Marlies op pagina 2.......en zo zijn er nog wel een paar leuke te vinden....ik denk dat dat het standaard niveau zou moeten zijn met af en toe een paar hele leuke uitschieters naar boven.
die jij nu noemt vond ik niet bepaald de uitschieters, goed gemaakt misschien maar niet mijn humor, het blijft dus ook een kwestie van smaak/humorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:33 schreef Jappie het volgende:
FF voor de goede orde...er staan op de eerste paar pagina's echt wel een paar leuke tussen...zoals die van rik met de muis...marcia met de 7 dwergen....dat 3e krasplaatje met semih en Marlies op pagina 2.......en zo zijn er nog wel een paar leuke te vinden....ik denk dat dat het standaard niveau zou moeten zijn met af en toe een paar hele leuke uitschieters naar boven.
Ik iig wel en anders mail ik hem wel door naar APK...haal maar weg als je dat veiliger vindquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:36 schreef mamapan het volgende:
Apk heb mijn hoofd al gesaved, dan kan ik hem verwijderen, voordat iederen ermee aan de slag gaat![]()
Waar vind je in deze dagen nog een KoosVoos....Redman...PeterV...Rica...MrDre...Scope...etcetera etcetera...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:36 schreef Scrupules het volgende:
[..]
die jij nu noemt vond ik niet bepaald de uitschieters, goed gemaakt misschien maar niet mijn humor, het blijft dus ook een kwestie van smaak/humor
het niveau zal pas omhoog gaan als de zogenaamde ervaren fakers hun kunsten komen vertonen
ik denk dat dat meer effect heeft dan dit soort opbouwende kritiek![]()
klaar en trustequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik iig wel en anders mail ik hem wel door naar APK...haal maar weg als je dat veiliger vind
Ik mag dan niet de topicstarter zijn......mijzelf bekroop ook al een paar dagen het gevoel dat het het gewoon niet was........quote:
Het even de tijd geven is geen optie?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik mag dan niet de topicstarter zijn......mijzelf bekroop ook al een paar dagen het gevoel dat het het gewoon niet was........
Anders lees je een van mijn posts hierboven nog ff over "de pijn" van een beginnend artiestquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het even de tijd geven is geen optie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |