Lol...quote:
Neuh. de tijd gaat nu pas in.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lol......maak je niet druk...ik neem de honneurs voor wat betreft het kijken van F1 en voetbal vanmiddag wel voor je waar.
![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:59 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh. de tijd gaat nu pas in. [afbeelding]
Okéquote:
Ik heb de foto nog, niks mis mee overigens.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:28 schreef mamapan het volgende:
Vind het wel jammer, ik heb er zó naar uit gekeken![]()
mag ik er ook van uit gaan, dat je mijn foto (die Jappie gemaild zou hebben) delete![]()
Waarom daag jij mij dan uit:quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:32 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb de foto nog, niks mis mee overigens.
Het probleem is dat ik jou -en jouw eigenschappen- niet ken.
Als ik dan een fake zou maken, door bv jouw hoofd op het lichaam van Janine te plakken, zou ik precies doen waar ik een aantal fakers van beschuldig: Iets maken dat kwalitatief wel okay is maar verder geen diepere achtergrond heeft.
Leg eens uitquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:46 schreef mamapan het volgende:
Iets maken dat kwalitatief wel okay is maar verder geen diepere achtergrond heeft.
Als je de streams volgt, begrijp je de "diepere achtergrond" wel.
Ik moest toch even komen kijken.quote:
http://www.v-o-l.nlquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:17 schreef Sanne het volgende:
Wat is VOL?
Waar vind ik dat?
Wie zitten er?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:16 schreef scanman01 het volgende:
Wie waren vorig jaar ook alweer zo goed in die fakes dan? Zijn die mensen dit jaar allemaal afwezig (lees: naar VOL) ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |