Mwa.... Niet echt een verzekering eigenlijk...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:03 schreef doeka het volgende:
Bankuberfall- Erste Algemeine Versicherung
hmmm.. dan weet ik het niet; dit is wat bij me opkwamquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Mwa.... Niet echt een verzekering eigenlijk...
Is wel belangrijk. Voor de rest klopt het wel.
Sorrie sorrie sorrie - I didn't mean to accuse you.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:04 schreef lienelien het volgende:
![]()
Asmo, zoiets zou ik nóóit zeggen![]()
Ik maak nog wel eens taalfoutjes, maar niet zoiets![]()
Ik zal je helpen: Het is juist het tegenovergestelde van een verzekering....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:07 schreef doeka het volgende:
[..]
hmmm.. dan weet ik het niet; dit is wat bij me opkwam
mmm...okeyquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:07 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Sorrie sorrie sorrie - I didn't mean to accuse you.
Vergeef je't me?
Jeej!quote:
bijna... nog ietsje versleutelen...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:10 schreef doeka het volgende:
unversicherung?
Hee Nemquote:
Nou izzie goed!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:11 schreef doeka het volgende:
verunsicherung?
* Parafernalia gokt wat...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:15 schreef doeka het volgende:
![]()
Bliven we nog even im Deutschland; wie zongen er over scandal im sperrbezirk?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
De Spider Murphy Gang!
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
De Spider Murphy Gang!
wil je een medaille?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
En het is Skandal met een k.
En de EAV komt uit Oostenrijk.
Neen, toevallig nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:12 schreef Berkery het volgende:
Nembrionic, heb je iets van doen met de gelijknamige band?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:18 schreef MaJo het volgende:
Puntentelling aangepast voor het eerst (door mij) in honderd jaarHeb de namen erachter weer weggehaald trouwens
Onderhuidse spanningenquote:
Jeetje Sheep, beterschap hoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:17 schreef Supersheep het volgende:
Ik luister m nu al voor de 6e keer achter elkaar
Heb ook nog een leuk nummertje klaarstaan, al is ie volgens mij wel stukken bekender dan Ba-ba-Banküberfall, nu hopen dat ik nog een vraag goed heb, maar ik zal hier toch nog wel een tijdje zitten want met die spierpijn en gekneusde elleboog zal er waarschijnlijk toch nauwelijks te slapen zijn
Niet huilen, daar kan ik niet tegenquote:
Gelukkig, dan hoef ik ook niet 'ken je die en die' te gaan typenquote:
Hehe ik heb wel het domein trouwens. Dat heeft hun manager destijds laten verlopenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:21 schreef Berkery het volgende:
[..]
Gelukkig, dan hoef ik ook niet 'ken je die en die' te gaan typen![]()
Nee, maar ik ken de drummer nog van mijn middelbare schooltijd, vandaar dat ik het vroeg.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze bestaan trouwensn toch niet meer?
ah okay...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:24 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken de drummer nog van mijn middelbare schooltijd, vandaar dat ik het vroeg.
ach, beetje spierpijn, zo weer weg en m'n eigen schuld dus ik klaag nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:19 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Jeetje Sheep, beterschap hoorhelaas is t morgen zaterdag, maar als je maandag nog last heb van je elleboog moet je Diclofenac vragen aan je huisarts, toppijnstiller
![]()
Wat heb je gedaan dan lief schaapje?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
ach, beetje spierpijn, zo weer weg en m'n eigen schuld dus ik klaag niet. Alleen maar even hopen dat die elleboog gewoon gekneusd is en dat t geen spierscheuring is (geen idee hoe dat moet voelen, maar het voelt wel zo zeg maar
)
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:30 schreef MaJo het volgende:
One night in Bangkok, Benny Ulvaes en Bjorn Anderson, Chess
En wie is de artiest? En ik mis nog een schrijver....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:30 schreef MaJo het volgende:
One night in Bangkok, Benny Ulvaes en Bjorn Anderson, Chess
Nóg een schrijver? Dat weet ik dan echt niet. Weet wel dat Tim Rice meegeholpen heeft met de teksten?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En wie is de artiest? En ik mis nog een schrijver....
Is dat niet "schrijven" dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nóg een schrijver? Dat weet ik dan echt niet. Weet wel dat Tim Rice meegeholpen heeft met de teksten?
veel meer dan ik aankon blijktquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan lief schaapje?
WAAR? Ik eerst!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:33 schreef Homdeck het volgende:
kut.
Dat was wel genaaid geweest omdat ik de rest wel wist. Kon alleen niet op Murray Head komenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:33 schreef Homdeck het volgende:
kut. had ik iets langer moeten wachten dus
nou zeg, ik had ook 3 van de 4 goed hoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat was wel genaaid geweest omdat ik de rest wel wist. Kon alleen niet op Murray Head komenDenk altijd weer dat het Jonathan Pryce is
Niet zo op je teentjes getrapt zijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:36 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nou zeg, ik had ook 3 van de 4 goed hoor![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet zo op je teentjes getrapt zijn3 van de 4 ja, ik 5 van de 4
haat/liefde?quote:
5 xquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:41 schreef Homdeck het volgende:
-levend blijven
-ik kan je niet hebben
-nachtkoorts
-tragedie
-hoe diep is jouw liefde
M'n oudste zoontje.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:43 schreef doeka het volgende:
Wie is Falco?
trusten!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:37 schreef BwennieBren het volgende:
Lieve luitjes ik ga slapenVoor degene die morgen naar de meet gaan, heeeeeeel veel plezier. Welterusten allemaal!
![]()
trusten!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
Mensen, ik ben er ook vantussen. Morgenvroeg onze Falco naar vakantiekamp brengen en dan nog een paar CDtjes bakken.
trusten!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:45 schreef Nembrionic het volgende:
Ik smeer 'm ook! Toedels!
Naar de zanger. Voluit heet hij Falco Amadeus Jeanny.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:46 schreef doeka het volgende:
Vernoemd naar de schaatser of naar de zanger?
Lijkt me overbodig om te zeggen dat dit allemaal fout isquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:46 schreef Supersheep het volgende:
[..]
trusten!![]()
Stayin' Alive - Val Dood
If I can't have you - Ik Neem Wel Een Hond
Night Fever - Kotsen in de Nacht
Tragedy - Jan-Peter Balkenende
How deep is your love - Tot Hoe Diep Mag Ik Je Nemen
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Naar de zanger. Voluit heet hij Falco Amadeus Jeanny.
De schaatser wordt overigens met een k geschreven.
Het is geen geintjequote:
Ja. Ik zal ze voor de vorm nog even herhalen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:48 schreef doeka het volgende:
Hebben al je kinderen zulke bijzondere namen?
Ik gaf een hele belangrijke hintquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
En met excuses MaJo, ik weet het echt niet.
Hé, zit de mama van jouw kindjes ook op fok? Want ik heb die namen al eerder gelezen in een topic over kindernamen, en dat had jij niet gepost dacht ikquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja. Ik zal ze voor de vorm nog even herhalen.
Daphne Annick Frédérique
Falco Amadeus Jeanny
Frodo Peregrin Meriadoc
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
- Stayin' Alive -- blijft zo![]()
- If I can't have you -- Als ik jou niet had --> eerste 4 woorden kloppen, laatste nietkijk nog eens naar de engelse titel: als ik jou niet
- Night Fever -- Nachtzuster
- Tragedy -- blijft zo
- How deep is your love -- Hoe sterk is jouw liefde --> alleen het eerste woord is goed. Deze is misschien wel moeilijk omdat het iets anders is. Het heeft te maken met een offer in de liefde,ga jij in de liefde?
Gokjes.
Dat heb ik inderdaad gepost, ja. Mijn vriendin zit niet op Fok; die is een beetje zwaar dyslectisch helaas.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hé, zit de mama van jouw kindjes ook op fok? Want ik heb die namen al eerder gelezen in een topic over kindernamen, en dat had jij niet gepost dacht ikEr was toen nog een hele discussie rond de naam 'Frodo' gaande
Oh toch wel jij dusquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad gepost, ja. Mijn vriendin zit niet op Fok; die is een beetje zwaar dyslectisch helaas.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
- Stayin' Alive -- blijft zo
- If I can't have you -- Als ik jou niet krijg
- Night Fever -- Nachtmerrie
- Tragedy -- Tragedie - Het is een heel ander woord, een bepaald gevoel. Hoe zou je je kunnen voelen als je een tragedie ondergaat, en je weet niet meer wat te doen?
- How deep is your love -- Hoe ver ga jij voor hem? Oeh bijnaEerste twee woorden kloppen, vierde ook. Het zijn vijf woorden in totaal.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dan blijft Night Fever ook zoals het nu is.
Maar je hebt hem bijna!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maar goed; ik ging dus slapen, weet je wel?
Hoe ver wil jij gaan kloptquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dan nog even: Tragedy -- Hopeloos
En How deep is your love -- Hoe ver wil jij gaan
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hulpeloos
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
Radeloos?
Droom ze!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:06 schreef lienelien het volgende:
![]()
Ik ga slaapjes doen, m'n film is afgelopen![]()
Truste allen!![]()
Slaap lekker en tot morgenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:06 schreef lienelien het volgende:
![]()
Ik ga slaapjes doen, m'n film is afgelopen![]()
Truste allen!![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:09 schreef MaJo het volgende:
Lijkt me Fins?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:11 schreef Supersheep het volgende:
Loituma - Leva's Polka
stukken beter in de btmk remix trouwensquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]![]()
Helemaal.
Om het nog even af te leren: Klik.
Supersheep +1
Onder welke ijsschots heb jij gelegen het laatste half jaar?quote:
Een indie-ijsschotsquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Onder welke ijsschots heb jij gelegen het laatste half jaar?![]()
Ik hang op fok alleen rond in muziek en nieuws, niet in onzin enzo. Boten Anna ken ik ook alleen via jullie. Lief Klein Konijntje zegt me ook niets.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik geloof niet dat ik dit ooit op de reguliere radio heb gehoord. Wel online. En vaak. Hele topics over geweest op Fok!
Net zo erg als Lief Klein Konijntje...
dan ben je online juist op de goede plek om zoiets tegen te komen volgens mijquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een indie-ijsschotsIk luister bijna nooit naar de radio, alleen dingen online.
Klik. En morgen niet slaan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hang op fok alleen rond in muziek en nieuws, niet in onzin enzo. Boten Anna ken ik ook alleen via jullie. Lief Klein Konijntje zegt me ook niets.
Ik download alleen dingen waar ik iets over heb gehoord, dus niet dit soort onzinquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:19 schreef Supersheep het volgende:
[..]
dan ben je online juist op de goede plek om zoiets tegen te komen volgens mij
Wie en welk nummer?
Titel klopt, wil wel hintjes gaan geven tenzij je toch gaat slapen natuurlijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nellie the Elephant kan ik eruithalen...
neequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zijn dat die mafketels van "The Opera"?
Ok, weltrusten Daf!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nee, ik ga echt pitten.... Laat 'm maar staan, die is geniaal!
NoSigar +1!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:30 schreef NoSigar het volgende:
Toy Dolls nellie the elphant
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:14 schreef geenaam het volgende:
Tokio
Ik mag hem niet, mijn huis komt ie niet in.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:24 schreef geenaam het volgende:
Net een cd van hem opstaan. Best goede nummers hoor..
Nah, vooruit. Jij was mij ook gunstig gestemd en er is toch niemand.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:30 schreef geenaam het volgende:
Dat meen je niet, ik weet er maar 4.. 3,1415 nog wat.
Joo, trustequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:34 schreef geenaam het volgende:
Nooit hoeven te onthouden daarvoor heb ik nou een rekenmachine..Maar trusten dan maar
Ik kan een muziekvraagje klaarzetten..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:35 schreef Neleos het volgende:
[..]
Joo, truste![]()
of je moet nog een vraag klaar hebben?
Zet maar klaar. Ik raad het toch directquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:36 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik kan een muziekvraagje klaarzetten..Maar dat kan ook heel lang gaan duren voordat je het weet / raadt..
Is goed, dan ga ik ff snel pissen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:38 schreef geenaam het volgende:
Oké, wacht even hoor.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:58 schreef Neleos het volgende:
Oke. Thanks. We hebben geen van 2'en nog een vraag goed gehad. Maar toch flink wat punten erbijTruste
![]()
leuckquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:39 schreef iamredleader het volgende:
Goeiemorgen! En alvast tot vanavond, voor diegenen die naar de meet komen!
*edit: dit is m'n 10.000e post![]()
Ik was ook net bezigquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:32 schreef AntonDingeman het volgende:
Zal ik even een vraag doen?
Slap excuus.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:03 schreef Jajong het volgende:
Boerenkinkelvraag
Nee, die ziet er zo uit:quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:18 schreef Zap het volgende:
een mastino napolitano?
Eigenlijk is het zo dat de speld al bestond alleen heeft deze knakker 'm opnieuw uitgevonden en verbeterd zeg maar. In de westerse wereld wordt hij dus als de uitvinder gezienquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:09 schreef AntonDingeman het volgende:
Serieus: geen idee.
Weet wel dat het een geval van serendipiteit was (volgens mij)
beetje het jezus/mo-verhaal dusquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eigenlijk is het zo dat de speld al bestond alleen heeft deze knakker 'm opnieuw uitgevonden en verbeterd zeg maar. In de westerse wereld wordt hij dus als de uitvinder gezien
Komen jullie ook op onze meet?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:15 schreef ChrisJX het volgende:
Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta.
Wat staat hier in welke taal?
Ach ja, standaarduitdrukkingen in het Fins. Wie kent ze niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:17 schreef ChrisJX het volgende:
Fins is idd goed.
En ik vind het algemene kennisHet is op zich best wel een bekende zin namelijk. Een standaarduitdrukking dus, niet iets wat ik met mijn beperkte kennis van het Fins in mekaar geknutseld heb
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:19 schreef AntonDingeman het volgende:
Ach ja, standaarduitdrukkingen in het Fins. Wie kent ze niet.
Dank je, maar vind je het niet wat te vroeg daarvoor?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:21 schreef Soempie het volgende:
vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar
Oh in dat geval: Haringvliet?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:31 schreef Soempie het volgende:
De Maeslantkering ligt bij Hoek van Holland.
Vandaar, daar kom ik nooitquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:31 schreef Soempie het volgende:
De Maeslantkering ligt bij Hoek van Holland.
Dat ligt toch in Groningen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:31 schreef AntonDingeman het volgende:
Ems?
jamaar, jamaar, je weet toch wel dat de Maeslantkering in Zeeland ligtquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:33 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Toen las ik jou HvH nog niet.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:33 schreef Supersheep het volgende:
Naar de haven van Rotterdam toch?
Das de nieuwe waterweg iig
Hoe simpel kon de vraag zijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:34 schreef k_man het volgende:
Vaals
Dank je wel. Doe ik.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:36 schreef Soempie het volgende:
Veel plezier dart! Doe ze de groetjes
<smoes>Nee, dat vond ik zo voor de hand liggend.</smoes>quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
jamaar, jamaar, je weet toch wel dat de Maeslantkering in Zeeland ligt![]()
![]()
Het is ook Zuid-Holland zekerquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:38 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
<smoes>Nee, dat vond ik zo voor de hand liggend.</smoes>
AntonDingeman +1quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:40 schreef AntonDingeman het volgende:
1. Partij voor de Vrijheid
2. Één NL
3. Partij voor Nederland
4. Partij voor Nederland
5. Één NL
Kennelijk toch te makkelijk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:42 schreef AntonDingeman het volgende:
Mooie instinker, k_man, die met Van As.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |