Nee, maar ik ken de drummer nog van mijn middelbare schooltijd, vandaar dat ik het vroeg.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze bestaan trouwensn toch niet meer?
ah okay...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:24 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken de drummer nog van mijn middelbare schooltijd, vandaar dat ik het vroeg.
ach, beetje spierpijn, zo weer weg en m'n eigen schuld dus ik klaag nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:19 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Jeetje Sheep, beterschap hoorhelaas is t morgen zaterdag, maar als je maandag nog last heb van je elleboog moet je Diclofenac vragen aan je huisarts, toppijnstiller
![]()
Wat heb je gedaan dan lief schaapje?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
ach, beetje spierpijn, zo weer weg en m'n eigen schuld dus ik klaag niet. Alleen maar even hopen dat die elleboog gewoon gekneusd is en dat t geen spierscheuring is (geen idee hoe dat moet voelen, maar het voelt wel zo zeg maar
)
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:30 schreef MaJo het volgende:
One night in Bangkok, Benny Ulvaes en Bjorn Anderson, Chess
En wie is de artiest? En ik mis nog een schrijver....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:30 schreef MaJo het volgende:
One night in Bangkok, Benny Ulvaes en Bjorn Anderson, Chess
Nóg een schrijver? Dat weet ik dan echt niet. Weet wel dat Tim Rice meegeholpen heeft met de teksten?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En wie is de artiest? En ik mis nog een schrijver....
Is dat niet "schrijven" dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nóg een schrijver? Dat weet ik dan echt niet. Weet wel dat Tim Rice meegeholpen heeft met de teksten?
veel meer dan ik aankon blijktquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan lief schaapje?
WAAR? Ik eerst!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:33 schreef Homdeck het volgende:
kut.
Dat was wel genaaid geweest omdat ik de rest wel wist. Kon alleen niet op Murray Head komenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:33 schreef Homdeck het volgende:
kut. had ik iets langer moeten wachten dus
nou zeg, ik had ook 3 van de 4 goed hoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat was wel genaaid geweest omdat ik de rest wel wist. Kon alleen niet op Murray Head komenDenk altijd weer dat het Jonathan Pryce is
Niet zo op je teentjes getrapt zijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:36 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nou zeg, ik had ook 3 van de 4 goed hoor![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet zo op je teentjes getrapt zijn3 van de 4 ja, ik 5 van de 4
haat/liefde?quote:
5 xquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:41 schreef Homdeck het volgende:
-levend blijven
-ik kan je niet hebben
-nachtkoorts
-tragedie
-hoe diep is jouw liefde
M'n oudste zoontje.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:43 schreef doeka het volgende:
Wie is Falco?
trusten!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:37 schreef BwennieBren het volgende:
Lieve luitjes ik ga slapenVoor degene die morgen naar de meet gaan, heeeeeeel veel plezier. Welterusten allemaal!
![]()
trusten!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
Mensen, ik ben er ook vantussen. Morgenvroeg onze Falco naar vakantiekamp brengen en dan nog een paar CDtjes bakken.
trusten!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:45 schreef Nembrionic het volgende:
Ik smeer 'm ook! Toedels!
Naar de zanger. Voluit heet hij Falco Amadeus Jeanny.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:46 schreef doeka het volgende:
Vernoemd naar de schaatser of naar de zanger?
Lijkt me overbodig om te zeggen dat dit allemaal fout isquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:46 schreef Supersheep het volgende:
[..]
trusten!![]()
Stayin' Alive - Val Dood
If I can't have you - Ik Neem Wel Een Hond
Night Fever - Kotsen in de Nacht
Tragedy - Jan-Peter Balkenende
How deep is your love - Tot Hoe Diep Mag Ik Je Nemen
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Naar de zanger. Voluit heet hij Falco Amadeus Jeanny.
De schaatser wordt overigens met een k geschreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |