E11-1quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:33 schreef Isabeau het volgende:
Van wie is dat afgrijselijke lachje!?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Haar mond lijkt een beetje op zon Alienmond uit de film Aliens.
dat meen je nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Stamppot sperziebonen met stukjes kipfilet.
en dat is de vader van E10?quote:
Nee, das E10, hij lachte omdat zn vader met een enveloppe wapperde, zn haren waren een beetje a la hans klokquote:
neej sabje heeft het koud ofzo.. of het is een fashion statementquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:35 schreef frankium het volgende:
Is de kachel trouwens stuk?
Denk ik nu ook. Het lachje was iets te 'jong' voor z'n pa.quote:
Ik vind het een heerlijk lieve en onschuldige stemquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:37 schreef eborn het volgende:
Je moet je in dat huis toch wel doodvervelen als je vrijwillig naar Monique gaat zitten luisteren
Olav Moll? (zat ik mee in de klas) O nee dat is geen coureurquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:08 schreef eborn het volgende:
Ik moet bij Tijn z'n stem altijd denken aan die coureur die ook bij de Formule 1 vaak te horen is. Maar hoe heet die kerel ook al weer
Jos Verstappen (zat ik niet mee in de klas ) O dit is geen verkapte kijk-eens-bij-wie-ik-in-de-klas-zat-post.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Olav Moll? (zat ik mee in de klas) O nee dat is geen coureur![]()
Neequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Olav Moll? (zat ik mee in de klas) O nee dat is geen coureur![]()
Meen je dat nou serieusquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vind het een heerlijk lieve en onschuldige stem
glaasje melk erbij?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:43 schreef frankium het volgende:
Zo, kindertjes, en dan gaan we nu netjes aan tafel eten.![]()
Dan ben je denk ik echt 1 van de weinige..quote:
ben ik met je eensquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:47 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dan ben je denk ik echt 1 van de weinige..
Ik irriteer me echt rot aan dat "zeg maar" "snap je" en "weet je wel"
Om over de andere dingen maar te zwijgen
Misschien ligt t aan je kookkunsten. Of in dit geval het gebrek daaraan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:47 schreef rubstar het volgende:
ik heb nog nooit vrouwen zoveel op zien scheppen.. en het dan ook nog allemaal op zien eten..
Jan Lammers of Tim Coronel?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:08 schreef eborn het volgende:
Ik moet bij Tijn z'n stem altijd denken aan die coureur die ook bij de Formule 1 vaak te horen is. Maar hoe heet die kerel ook al weer
O verschrikkelijk he?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:47 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dan ben je denk ik echt 1 van de weinige..
Ik irriteer me echt rot aan dat "zeg maar" "snap je" en "weet je wel"
Om over de andere dingen maar te zwijgen
Heeft Etienne gekookt? Ik zie een "lekkere" oerholandse stevige calvinistische pot met eten...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:38 schreef rubstar het volgende:
ahh man.. dat eten ziet er echt vaag uit.. die lepel blijft er ook lekker rechtop in staan.. nog nooit een turk stampot zien maken trouwens..
Ze schuiven het al naar 'de mannen'quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:47 schreef rubstar het volgende:
ik heb nog nooit vrouwen zoveel op zien scheppen.. en het dan ook nog allemaal op zien eten..
Nou ik heb ook tien keer liever een glas wijn bij m`n eten dan een glas melk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:55 schreef Bocaj het volgende:
Ze zijn lekker aan het [afbeelding]
Hilde is ook lekker aan het [afbeelding]
Lang niet altijd hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:56 schreef frankium het volgende:
[..]
Nou ik heb ook tien keer liever een glas wijn bij m`n eten dan een glas melk.
Ik drink bijna altijd melkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:56 schreef frankium het volgende:
[..]
Nou ik heb ook tien keer liever een glas wijn bij m`n eten dan een glas melk.
Ja, dat doekje in de treinquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:44 schreef rubstar het volgende:
semtex heeft smetvrees of niet.. altijd te zeiken over bacterieen dit dat..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |