Semih heeft zijn lesje vast wel geleerd. Of, hij denkt ik heb niks meer te verliezen en rent er als eerste naartoe.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bij de aftiteling werd ook gezegd dat de red-phone gaat dit weekend. En ze benieuwd zijn wie die gaat opnemen.
Eén iemand neemt hem zeker niet op. Egbert, die is daar veel te laf voor. Die speelt te veel op zeker.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bij de aftiteling werd ook gezegd dat de red-phone gaat dit weekend. En ze benieuwd zijn wie die gaat opnemen.
Eén iemand neemt hem zeker niet op. Egbert, die is daar veel te laf voor. Die speelt te veel op zeker.
Neequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:49 schreef Peter6000 het volgende:
Ze hebben geloof ik nog geen taktiek besproken, voor als ie gaat
Nieuwe pollquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:49 schreef Isabeau het volgende:
Laten we gokken wie durft op te nemenIk denk Marlies (heeft qua nomineren niets te verliezen).
Ik denk gewoon degene die er het meest dichtbij staat/zitquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:49 schreef Peter6000 het volgende:
Ze hebben geloof ik nog geen taktiek besproken, voor als ie gaat
Ze weten voor zover ik weet dat er opgenomen MOET worden binnen zoveel sec/minutenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:50 schreef Maurisico het volgende:
Weten de bewoners van de telefoon? Wat is hun verteld over de telefoon? Of heben ze hier nog geen instructies over gehad?
Ik ga hier een [POL] voor makenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:49 schreef Isabeau het volgende:
Laten we gokken wie durft op te nemenIk denk Marlies (heeft qua nomineren niets te verliezen).
aha okee ik zie het....thnxquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het staat aan de rechterkant.
In het stukje zelf staat het idd niet vermeldt.
Hebben we het al over gehad jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:54 schreef Dr_Greene het volgende:
Ik vind eigenlijk Tijn meer anaal gefixeerd dan zijn broertje...
...heb je die T-shirts gezien? Eerst "Anal Planet", en nu weer "Anal+"...
Dat was ons al opgevallenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:54 schreef Dr_Greene het volgende:
Ik vind eigenlijk Tijn meer anaal gefixeerd dan zijn broertje...
...heb je die T-shirts gezien? Eerst "Anal Planet", en nu weer "Anal+"...
Dat zat ik me idd ook af te vragen. Dat mocht toch niet?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:51 schreef Kinga het volgende:
Uhhh heb ik wat gemist? Mogen Milica en Jeroen over hun eerste opdracht praten?
Yep, dus daarom mogen ze er ook over pratenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:57 schreef Isabeau het volgende:
Die is toch al mislukt?
O gelukkig. Rik wint gelijk wat puntjes.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:59 schreef Marrije het volgende:
Ik ben het een keer met Rik eens: geen NEDERLANDSTALIG lied
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:02 schreef Maurisico het volgende:
Kan er niets aan doen , maar de manier waarop Hilde op de bank ligt doet me sterk denken aan Yabba the hut uit Star Wars....
Foei, zit weer niet op te lettenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was ons al opgevallenEn al die opmerkingen van hem...ook diverse opmerkingen die over anale activiteiten gaan zijn de revue al gepasseerd.
Dik mannetje met een bril op... ik weet wel wie je bedoelt, maar niet hoe hij heet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:08 schreef eborn het volgende:
Ik moet bij z'n stem Tijn altijd denken aan die coureur die ook bij de Formule 1 vaak te horen is. Maar hoe heet die kerel ook al weer
E10 zit volgens mij te broeden op een planquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:09 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB250886.jpg]afbeelding][/URL]
Wat voor metaal dan? Ik dacht altijd kunststoffen als thermoplast ed.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:08 schreef rubstar het volgende:
Vliegtuig is van metaal inderdaad..
Ik kom er wel op, zit er nou al sinds het begin van BB op te broedenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:09 schreef druide het volgende:
Dik mannetje met een bril op... ik weet wel wie je bedoelt, maar niet hoe hij heet.
Een vliegtuig.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Wat was dat ding dat heet werd van Janine nou?
Overigens kan ik mij geen dingen voorstellen die heet worden van Janine.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Wat was dat ding dat heet werd van Janine nou?
Maar hij wordt al geschaduwd door de rode telefoon, zie ik.... Kan geen toeval zijn....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:10 schreef eborn het volgende:
[..]
E10 zit volgens mij te broeden op een plan
Joepiequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:08 schreef Marrije het volgende:
Weer Wat ben ik, ik voel mijn lachspieren van vanmiddag nog![]()
Ze heeft best mooie benen, dus als je een benenman bent misschienquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:14 schreef golfer het volgende:
Overigens kan ik mij geen dingen voorstellen die heet worden van Janine.![]()
Olav Molquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:12 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik kom er wel op, zit er nou al sinds het begin van BB op te broeden
Zout in het washokquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:15 schreef PoseidonVS het volgende:
Wat stond er op die tv?
Ik zag het nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:15 schreef PoseidonVS het volgende:
Wat stond er op die tv?
En dat zal het vanavond ook blijvenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:16 schreef Maurisico het volgende:
al met al is het redelijk gezapig op dit moment...
Weet je wel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:18 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen staat positief in het leven, en heeft eigenlijk ook wel iemand nodig die dat ook is![]()
Hij heeft het vaak wel goedquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:19 schreef BONG4002 het volgende:
Marcél denkt dat het een uurtje of 8/9 is (zit er dus heel erg dichtbij!)
Wie belt Emile Ratelband?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:18 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen staat positief in het leven, en heeft eigenlijk ook wel iemand nodig die dat ook is![]()
Valt me weer alles mee ja, ik moet zeggen dat bigbrother niet echt moeite doet om de bewoners op het verkeerde been te zetten, ik zou een keer na de liveuitzending beginnen met de tijd te fucken en dan vervolgens de volgende liveutzending ze "snachs" uit bed te schopenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:19 schreef BONG4002 het volgende:
Marcél denkt dat het een uurtje of 8/9 is (zit er dus heel erg dichtbij!)
Je hebt ook nog "laat maar zeggen"quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:22 schreef golfer het volgende:
Ik word gestoord van de stopwoordjes: "zeg maar".
En 'weet je' dusquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:24 schreef Tamaartje het volgende:
Je hebt ook nog "laat maar zeggen"
Stopwoordjes zijn echt zó makkelijk af te leren. Gewoon doen wat ze zeggen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:22 schreef golfer het volgende:
Ik word gestoord van de stopwoordjes: "zeg maar".
Nou volgens mij heb je niets gemistquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:25 schreef the_hunter het volgende:
Ik ben er weer. Moest even een reisje naar Noorwegen regelen haha.
Heb ik nog iets gemist? Heb niet echt veel zin om alles terug te lezen
Toch niet tijdens BB he!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:25 schreef the_hunter het volgende:
Helemaal niets eigenlijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:25 schreef the_hunter het volgende:
Ga terug naar Start.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:25 schreef the_hunter het volgende:
hahaha dat zou wel een stunt zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:25 schreef frankium het volgende:
[..]
Stopwoordjes zijn echt zó makkelijk af te leren. Gewoon doen wat ze zeggen.
Dus bij zeg maar, het verhaal na vertellen
bij weet je, consequent nee antwoorden
bij, snap je wat ik bedoel, nee, leg nog is uit antwoorden
etc...![]()
Geen ruzie`s, geen sex, geen dronken mensen, geen leuke opdrachten, geen verassingen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:25 schreef the_hunter het volgende:
ehh iets met kipfiletquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:30 schreef frankium het volgende:
Wat gaan ze eigenlijk eten?
Lijkt er wel op ja...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:31 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk zelfs dat vandaag de saaiste dag tot nu toe is
Stamppot sperziebonen met stukjes kipfilet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:30 schreef frankium het volgende:
Wat gaan ze eigenlijk eten?
Haar mond lijkt een beetje op zon Alienmond uit de film Aliens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |