Semih heeft zijn lesje vast wel geleerd. Of, hij denkt ik heb niks meer te verliezen en rent er als eerste naartoe.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bij de aftiteling werd ook gezegd dat de red-phone gaat dit weekend. En ze benieuwd zijn wie die gaat opnemen.
Eén iemand neemt hem zeker niet op. Egbert, die is daar veel te laf voor. Die speelt te veel op zeker.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bij de aftiteling werd ook gezegd dat de red-phone gaat dit weekend. En ze benieuwd zijn wie die gaat opnemen.
Eén iemand neemt hem zeker niet op. Egbert, die is daar veel te laf voor. Die speelt te veel op zeker.
Neequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:49 schreef Peter6000 het volgende:
Ze hebben geloof ik nog geen taktiek besproken, voor als ie gaat
Nieuwe pollquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:49 schreef Isabeau het volgende:
Laten we gokken wie durft op te nemenIk denk Marlies (heeft qua nomineren niets te verliezen).
Ik denk gewoon degene die er het meest dichtbij staat/zitquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:49 schreef Peter6000 het volgende:
Ze hebben geloof ik nog geen taktiek besproken, voor als ie gaat
Ze weten voor zover ik weet dat er opgenomen MOET worden binnen zoveel sec/minutenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:50 schreef Maurisico het volgende:
Weten de bewoners van de telefoon? Wat is hun verteld over de telefoon? Of heben ze hier nog geen instructies over gehad?
Ik ga hier een [POL] voor makenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:49 schreef Isabeau het volgende:
Laten we gokken wie durft op te nemenIk denk Marlies (heeft qua nomineren niets te verliezen).
aha okee ik zie het....thnxquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het staat aan de rechterkant.
In het stukje zelf staat het idd niet vermeldt.
Hebben we het al over gehad jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:54 schreef Dr_Greene het volgende:
Ik vind eigenlijk Tijn meer anaal gefixeerd dan zijn broertje...
...heb je die T-shirts gezien? Eerst "Anal Planet", en nu weer "Anal+"...
Dat was ons al opgevallenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:54 schreef Dr_Greene het volgende:
Ik vind eigenlijk Tijn meer anaal gefixeerd dan zijn broertje...
...heb je die T-shirts gezien? Eerst "Anal Planet", en nu weer "Anal+"...
Dat zat ik me idd ook af te vragen. Dat mocht toch niet?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:51 schreef Kinga het volgende:
Uhhh heb ik wat gemist? Mogen Milica en Jeroen over hun eerste opdracht praten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |