E11-1quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:33 schreef Isabeau het volgende:
Van wie is dat afgrijselijke lachje!?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Haar mond lijkt een beetje op zon Alienmond uit de film Aliens.
dat meen je nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Stamppot sperziebonen met stukjes kipfilet.
en dat is de vader van E10?quote:
Nee, das E10, hij lachte omdat zn vader met een enveloppe wapperde, zn haren waren een beetje a la hans klokquote:
neej sabje heeft het koud ofzo.. of het is een fashion statementquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:35 schreef frankium het volgende:
Is de kachel trouwens stuk?
Denk ik nu ook. Het lachje was iets te 'jong' voor z'n pa.quote:
Ik vind het een heerlijk lieve en onschuldige stemquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:37 schreef eborn het volgende:
Je moet je in dat huis toch wel doodvervelen als je vrijwillig naar Monique gaat zitten luisteren
Olav Moll? (zat ik mee in de klas) O nee dat is geen coureurquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:08 schreef eborn het volgende:
Ik moet bij Tijn z'n stem altijd denken aan die coureur die ook bij de Formule 1 vaak te horen is. Maar hoe heet die kerel ook al weer
Jos Verstappen (zat ik niet mee in de klas ) O dit is geen verkapte kijk-eens-bij-wie-ik-in-de-klas-zat-post.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Olav Moll? (zat ik mee in de klas) O nee dat is geen coureur![]()
Neequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Olav Moll? (zat ik mee in de klas) O nee dat is geen coureur![]()
Meen je dat nou serieusquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vind het een heerlijk lieve en onschuldige stem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |