Meen je dat nou serieusquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vind het een heerlijk lieve en onschuldige stem
glaasje melk erbij?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:43 schreef frankium het volgende:
Zo, kindertjes, en dan gaan we nu netjes aan tafel eten.![]()
Dan ben je denk ik echt 1 van de weinige..quote:
ben ik met je eensquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:47 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dan ben je denk ik echt 1 van de weinige..
Ik irriteer me echt rot aan dat "zeg maar" "snap je" en "weet je wel"
Om over de andere dingen maar te zwijgen
Misschien ligt t aan je kookkunsten. Of in dit geval het gebrek daaraan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:47 schreef rubstar het volgende:
ik heb nog nooit vrouwen zoveel op zien scheppen.. en het dan ook nog allemaal op zien eten..
Jan Lammers of Tim Coronel?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:08 schreef eborn het volgende:
Ik moet bij Tijn z'n stem altijd denken aan die coureur die ook bij de Formule 1 vaak te horen is. Maar hoe heet die kerel ook al weer
O verschrikkelijk he?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:47 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dan ben je denk ik echt 1 van de weinige..
Ik irriteer me echt rot aan dat "zeg maar" "snap je" en "weet je wel"
Om over de andere dingen maar te zwijgen
Heeft Etienne gekookt? Ik zie een "lekkere" oerholandse stevige calvinistische pot met eten...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:38 schreef rubstar het volgende:
ahh man.. dat eten ziet er echt vaag uit.. die lepel blijft er ook lekker rechtop in staan.. nog nooit een turk stampot zien maken trouwens..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |