Flinke jetsers voor zo'n klein meiskequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:26 schreef KansloosForEver het volgende:
laatste zinvolle post deel 64 door Twetwe:
[afbeelding]
*ziet -skippybal-'s usernamequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Flinke jetsers voor zo'n klein meiske
Zou er een Fok!ster op staanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:42 schreef little_pussy het volgende:
Waarom mag OP-plaatje eigenlijk niet
Ik zou anders niet weten waarom het niet mag. En op Fok heb je toestemming nodig van een user als je zijn/haar foto plaatst, dus tja...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:46 schreef little_pussy het volgende:
weet ik niet, ik ken niemandmaar is het zo?
Stone strak , jeweet!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:37 schreef Geeranne het volgende:
[afbeelding]
Die pet, die houding, die boxer, die piercings, dat zweetbandje![]()
ik zie het breezah niet zo aan dit meisje...gewoon een leuke meid, met dikke tetten in een te kleine bikiniquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:26 schreef KansloosForEver het volgende:
[afbeelding]
Godverdomme wat een jetsersquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:26 schreef KansloosForEver het volgende:
[afbeelding]
Ik vind het niet gek dat hij het niet doet. Damn wat een resolutie. Dik wijf ook trouwensquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:22 schreef Marioow het volgende:
http://server6.theimagehosting.com/image.php?img=IMG_0057.c1e.jpg
blijkbaar kan ik deze niet als plaatje posten, dus dan maar als link. Die ene heeft inderdaad flinke skippyballen![]()
Met tietjes is nix mis maar bij hem ziet me dat er een partij lelijk uit. Net koeientepels gekquote:
Vrij slecht gesoept ookquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:21 schreef PPWB84 het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik een auto mooier vind dan een vrouw.
Stiekem die andere hand verborgen houden, want men mag haar niet met peuk zienquote:
ja je hebt gelijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:22 schreef Nawien het volgende:
[..]
Met tietjes is nix mis maar bij hem ziet me dat er een partij lelijk uit. Net koeientepels gek![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:26 schreef KansloosForEver het volgende:
[afbeelding]
Mooie tieten hequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:26 schreef KansloosForEver het volgende:
[afbeelding]
Echt, wat een hoofdquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:49 schreef Beach het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik zie een overeenkomst![]()
zeiquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:55 schreef master_X het volgende:
[afbeelding]
zei is ook niet verkeerd![]()
DIE IS 11 ofzoquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:55 schreef master_X het volgende:
[afbeelding]
Omg die Mizz Utregquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:32 schreef Timis.ro het volgende:
[..]
ik zag het ook meteen![]()
teveel gelul...te weinig br33z4hs
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben je de rechter of de linkerquote:
Best lekker hoor, beetje kettingolie erbij voor de smeuïgheidquote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ben je de rechter of de linker![]()
Ik denk de rechterquote:
Ze hebben wel iets weg van een kikkerquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:00 schreef GSbrder het volgende:
[[url=http://img57.imageshack.us/img57/1009/5226185re2.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img92.imageshack.us/img92/8064/5281478xu9.th.jpg]afbeelding][/URL]
GODDAMN i love swedish bReEzAh's
Ze heeft in haar broek geplast!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:30 schreef Bravebart het volgende:
[afbeelding]
"lekker hoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr"
Kun je wel weer een leuk pimp topic van makenquote:
Zijn hoofd is me een partij engquote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/903976/1/50#4120311[img]7]zaterdag 26 augustus 2006 19:49[/url] schreef Beach het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik zie een overeenkomst![]()
Jouw Nederlands jammer genoeg welquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:55 schreef master_X het volgende:
[afbeelding]
jammer is datquote:
lekker mannelijk hequote:Op zondag 27 augustus 2006 15:07 schreef centenbakkie het volgende:
what the fuck is dat met die gay tasjes :|
quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:27 schreef Agorias het volgende:
Ah, wederom overeenkomst!
[afbeelding]
[afbeelding]
Whehehe.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:06 schreef Ceylon89 het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
''Burberry''![]()
Fucking paupers.
moet je blij mee zijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:25 schreef Snever het volgende:
[afbeelding]
Die linker heeft bij mij in de klas gezeten op de basisschool
Zijn volgens mij al eens (of een paar keerquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:12 schreef MrSASO het volgende:
Uit een ander topic, maar ik kan het toch niet laten.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nouja, het is toch niet erg om deze plaatjes meerdere keren te zien.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zijn volgens mij al eens (of een paar keer) gepost hoor
Dat zeker jaquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:18 schreef Ayaxola het volgende:
Jawel, lelijke hoer is het.
Kwestie van smaak, het is ook niet echt mijn stijl maar ik zou haar echt niet mijn bed uitschoppen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:18 schreef Ayaxola het volgende:
Jawel, lelijke hoer is het.
Kenker wat een goeie tieten. *kwijl*quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:26 schreef KansloosForEver het volgende:
[afbeelding]
!!! Lotte heeft een nieuwe fotoquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:12 schreef MrSASO het volgende:
Uit een ander topic, maar ik kan het toch niet laten.
[afbeelding]
[afbeelding]
Lotte??quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:48 schreef felic. het volgende:
[..]
!!! Lotte heeft een nieuwe foto
Wacht maar tot MMaRsU dit ziet.
sterker nog, ik zou dr drin schoppenquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:19 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Kwestie van smaak, het is ook niet echt mijn stijl maar ik zou haar echt niet mijn bed uitschoppen.
Haar vaderquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:55 schreef One_conundrum het volgende:
Wie zou haar foto's nemen? of zelfontspanner?
Link naar d'r xseno/sugababes of wat ze ook heeftquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:48 schreef felic. het volgende:
[..]
!!! Lotte heeft een nieuwe foto
Wacht maar tot MMaRsU dit ziet.
Wil jij de blonde Nederlandse meisjes niet bederven met je grote negeroide penis.quote:
whwaahaha hij lijkt wel van school zit in andere klas haha zal hem morgen wel eens deze site laten zien kijken of die echt is hahahaquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:44 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf is die rechter voor smerige breezer kamper ?
[afbeelding]
Laat me raden!quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:44 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Dat ben je zelf kneus.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:44 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Het is niet erg genoeg dat je overal die foto al post, maar je bent blijkbaar bang dat je niet zo veel aandacht gaat krijgen als je verwacht, en je wijst nog eens naar jezelf in een verkapte "kijk mij kritisch over mezelf doen terwijl ik gewoon geil op aandacht" postquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:44 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Werkt wel hoorquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:44 schreef Maikuuul het volgende:
KIJK NAAR MIJ GODVERDOMME, QUOTE ME IN EEN BERICHT, LAAT ZIEN DAT JE ME OPMERKT. GEEF MIJ AANDACHT !!!1111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
Wtf wat heb ik jou misdaanquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:17 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Wil jij de blonde Nederlandse meisjes niet bederven met je grote negeroide penis.![]()
Op die eerste foto met zijn Jumbo-blouse.quote:
Dat ben ikzelfquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:53 schreef master_X het volgende:
[..]
whwaahaha hij lijkt wel van school zit in andere klas haha zal hem morgen wel eens deze site laten zien kijken of die echt is hahaha![]()
![]()
Die linker werkt zeker bij de C1000 ??? want wij hebben ook zoeen veelste grote blouzen aanquote:
Een snor en hij kan meteen door als Guntherquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:05 schreef mic_forever het volgende:
oke boys tis weer tijd om te LACHEHHHHHHHHHHHHHH![]()
[afbeelding]
zit me mat goed boyss
Lol ik ben nog op Vakantie ben op Kreta nou er zijn hier genoeg breezah;s te vinden en ze komen allemaal uit et Noorden van nederland omdat de rest al weer naar skool isquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:39 schreef PieterCK het volgende:
Terug van vakantie maar 0 breezers gezien
quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:44 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Pakt die kleine nou die borsten van dat meisje ernaast vast?quote:Op maandag 28 augustus 2006 07:53 schreef zerocool12342 het volgende:
En weer een rondj Posten kan natuurlijk altijd
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Er Loopt een Spin op et dak ( altijd bij de fokking breezahs) Kijk gewoon in de camera dom
[afbeelding]
Mongool
Dat was et wel weer![]()
Groetjes van Kreta
quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:05 schreef mic_forever het volgende:
oke boys tis weer tijd om te LACHEHHHHHHHHHHHHHH![]()
[afbeelding]
kankaaaah
[afbeelding]
"mattieboys !"
[afbeelding]
zit me mat goed boyss
kankaaaah:
[afbeelding]
"Broers"
[afbeelding]
outofbedtt0g
Oooh wtf, wat een breezer, wie is die blaxquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:11 schreef liiszle het volgende:
[afbeelding]
dás pas een breezer![]()
srry blax
écht té kansloos gewoonquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oooh wtf, wat een breezer, wie is die blax![]()
Sorryquote:
is niet te hopen voor jequote:Op maandag 28 augustus 2006 16:42 schreef Snever het volgende:
[..]
WTF volgens mij zit die gast bij mij op school![]()
Je kan nog wegquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:42 schreef Snever het volgende:
[..]
WTF volgens mij zit die gast bij mij op school![]()
Hoi. Eikel.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:13 schreef Nawien het volgende:
Die 1e is geen breezer, maar een nerd. Kijk em geilen op ze ibook
Hoi. Mr ik neem alles serieusquote:
hijs weghoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:39 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Foto uit die post halen gaarne.
Dankjewel.
Hahahah gelukkig, sinds dat akkefietje met rival weet ik niet wat ik kan verwachtenquote:
Ik ben niet zo lastig.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:43 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hahahah gelukkig, sinds dat akkefietje met rival weet ik niet wat ik kan verwachten![]()
KK gayquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:43 schreef alors het volgende:
Hier weer een H0tt3 b0Y die erg zwoel kan kijken![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moest meteen denken aanquote:
quote:
wat heb dat voor nut dan ... ze denkt lettelijk aankicken er op springen ofzo hahaquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]wtf, kijk haar op de brommer staan
Gelukkig is een foto een momentopname en zie je niet hoe de skoeter er nu aan toe isquote:
Aaahquote:
Jezus wat een vette grafmongool. Je zou toch hopen dat hij achterover dondert en ff flink hard met zijn schedel op een van die stenen flikkert.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:53 schreef alors het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Tietjes![]()
![]()
[afbeelding]
Als Miss Honey nou tegen de andere kant van de muur staat, valt ie ook niet om![]()
haha, die wilde ik ook al postenquote:
quote:
Moehaha, die gozer woont hier in de straat... LOL...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:37 schreef Geeranne het volgende:
[afbeelding]
Die pet, die houding, die boxer, die piercings, dat zweetbandje![]()
Holy shit wie is die onderste?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:19 schreef 1337aldi het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
OMG!![]()
![]()
![]()
Volgens mij wilde ze dat subtiel duidelijk maken, zo van: Hey, ik ben echt niet zwaar hoor. Kijk maar me scooter houd het gewoonquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:06 schreef Badabingea het volgende:
Dat die scooter het houdt man!
Woonplaats Leerdamquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:02 schreef Cassius het volgende:
[..]
URL van plaatje verbouwen: http://www.sugababes.nl/746071![]()
Stalken!quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:40 schreef Vegnagun het volgende:
[..]
Woonplaats Leerdam
Woah ik wist niet dat er zulke lekkere breezahs in mijn woonplaats woonden![]()
Denk dat ik die ken, maar als ik op haar naam zoek kan ik haar niet vinden?quote:
Wow, zo vet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:49 schreef Matr het volgende:
[..]
Denk dat ik die ken, maar als ik op haar naam zoek kan ik haar niet vinden?![]()
Edit: Al gevonden die ken ik![]()
Dat is natuurlijk ook het eerste wat je denkt als je haar ziet lopen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:32 schreef Beach het volgende:
Ja daar zal je vast een diepzinnig gesprek mee kunnen voeren![]()
Diep wel, gesprek niet...quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:32 schreef Beach het volgende:
Ja daar zal je vast een diepzinnig gesprek mee kunnen voeren![]()
Waar zei je dat je woonde?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:40 schreef Vegnagun het volgende:
[..]
Woonplaats Leerdam
Woah ik wist niet dat er zulke lekkere breezahs in mijn woonplaats woonden![]()
Vind je et gek met die tetten, daar zou ik ook mee showen als ik een meisje was.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:39 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Waar zei je dat je woonde?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze heeft wel eenvoorkeur voor een bepaalde camerahoek
Ik kreeg juist het idee dat ze graag gedomineerd wilde wordenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:47 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Vind je et gek met die tetten, daar zou ik ook mee showen als ik een meisje was.
Maar gelukkig ben ik een jongen![]()
lekkere bamboocha'squote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:26 schreef KansloosForEver het volgende:
[afbeelding]
haha iddquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:30 schreef Badabingea het volgende:
Waarom de hele tijd die kutbek?
ik heb slechts de lekkerste ( top 10 van snyggast.se ) eruit gepiktquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:45 schreef Bravebart het volgende:
Volgens mij hebben ze daar allemaal van die grote tieten![]()
Wat dacht je van deze (beetje botoxkop, maar wel cup H ofsoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik heb slechts de lekkerste ( top 10 van snyggast.se ) eruit gepiktga zelf maar kijke
![]()
Zie je ze niet goed dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:08 schreef boem-dikkie het volgende:
dudekut PB
www.xs.to
www.tinypic.com
Ik wel hoorquote:
Ja klopt, ik zie het nu ook met IE. Hij staat nog in mn FF cache dus ik zie het nog gewoonquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:30 schreef boem-dikkie het volgende:
This image or video has been removed or deleted
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:46 schreef boem-dikkie het volgende:
ik weet het mannog meer zoeken!
trouwens nog een lekkere tijdverdoener, maad hot chicks in deze clip![]()
http://www.youtube.com/watch?v=HuvAiSkRZWI
De beste tot nu toe.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:52 schreef fuckbuddy het volgende:
RESPECT voor die Bitches.
[afbeelding]
What about a Fok! trip to paradise?
Vooral diequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:27 schreef PieterCK het volgende:
ff als tegenhanger:)
http://www.sugababes.nl/sexy16/pics
En die tekening op 't tasje is van haar vader?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vooral die
[afbeelding]
![]()
![]()
Dat is dr pooier opa dus
HEY!!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:27 schreef PieterCK het volgende:
ff als tegenhanger:)
http://www.sugababes.nl/sexy16/pics
Je zou het bijna denkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:48 schreef stame het volgende:
[..]
En die tekening op 't tasje is van haar vader?
Zitten alleen van die gasten met zakken over hun hoofd en getrokken messen tochquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:05 schreef Chau het volgende:
Btw, Snyggast (zweedse sugababes variant) heeft in hun chat ingebouwde webcam functie. Zeker even het kijken waard.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:50 schreef thaduck het volgende:
[..]
HEY!!!
Smoel houwe, ze is voor Utreg ja!![]()
Die is wel lekkerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:09 schreef Chau het volgende:
Whaah, ik zag net Beautyme_16 weer,
Gebruik een proxy zit je erzo weer op
Mooie autoquote:
*naar Zweden verhuizen doet*quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
haha iddwtf
nog ff edit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zweedse chicks![]()
Erg afgeleidquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:18 schreef Cassius het volgende:
De URL staat nota bene boven de fotoMaar goed, je was afgeleid.
profiel: http://1www.snyggast.se/perl/galleri6s.pl?id=5595631quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:48 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
![]()
![]()
Linkje naar haar profiel?![]()
*Neemt enkeltje Zweden*
Valt het jou ook opquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:18 schreef MrSASO het volgende:
Echt al die wijven op die site hebben grote tieten.
Wat geven ze die wijven te eten?
Vervang breezer met tequilla en bier en ik ga mee.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:03 schreef naamloos.txt het volgende:
Tijd voor een Fok! vakantietripje!
Deze keer gaan we naar... je raad het al, Zweden!
We huren gewoon een bus af, 1500 liter breezer mee, 3000 rubbers, meer hebben we niet nodig![]()
Die breezer is voor die sletjes oen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:07 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Vervang breezer met tequilla en bier en ik ga mee.![]()
Ongelooflijk he dat zoiets gewoon 14 jaar is, word dan wel uitkijken in Zweden wie weet worden we allemaal wel opgepakt wegens pedofilie.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:14 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Die breezer is voor die sletjes oen.
En idd, ik vergeet bijna het drinken voor de vakantiegangers zelf![]()
Wij gaan aan de bier en tequilla![]()
[afbeelding]
En dat is dan nog maar 14![]()
http://1www.snyggast.se/perl/galleri6s.pl?emailid=725288
We doen gewoon of we allemaal josti's zijn, met een beetje massel worden we ontoerekeningsvatbaar verklaardquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:23 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ongelooflijk he dat zoiets gewoon 14 jaar is, word dan wel uitkijken in Zweden wie weet worden we allemaal wel opgepakt wegens pedofilie.![]()
Goed planquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:24 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
We doen gewoon of we allemaal josti's zijn, met een beetje massel worden we ontoerekeningsvatbaar verklaard![]()
Teringquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:14 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Die breezer is voor die sletjes oen.
En idd, ik vergeet bijna het drinken voor de vakantiegangers zelf![]()
Wij gaan aan de bier en tequilla![]()
[afbeelding]
En dat is dan nog maar 14![]()
http://1www.snyggast.se/perl/galleri6s.pl?emailid=725288
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |