Dat ben je zelf kneus.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:44 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf is die rechter voor smerige breezer kamper ?
[afbeelding]
Het is niet erg genoeg dat je overal die foto al post, maar je bent blijkbaar bang dat je niet zo veel aandacht gaat krijgen als je verwacht, en je wijst nog eens naar jezelf in een verkapte "kijk mij kritisch over mezelf doen terwijl ik gewoon geil op aandacht" postquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:44 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Werkt wel hoorquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:44 schreef Maikuuul het volgende:
KIJK NAAR MIJ GODVERDOMME, QUOTE ME IN EEN BERICHT, LAAT ZIEN DAT JE ME OPMERKT. GEEF MIJ AANDACHT !!!1111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
Wtf wat heb ik jou misdaanquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:17 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Wil jij de blonde Nederlandse meisjes niet bederven met je grote negeroide penis.![]()
Op die eerste foto met zijn Jumbo-blouse.quote:
Dat ben ikzelfquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:53 schreef master_X het volgende:
[..]
whwaahaha hij lijkt wel van school zit in andere klas haha zal hem morgen wel eens deze site laten zien kijken of die echt is hahaha![]()
![]()
Die linker werkt zeker bij de C1000 ??? want wij hebben ook zoeen veelste grote blouzen aanquote:
Een snor en hij kan meteen door als Guntherquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:05 schreef mic_forever het volgende:
oke boys tis weer tijd om te LACHEHHHHHHHHHHHHHH![]()
[afbeelding]
zit me mat goed boyss
Lol ik ben nog op Vakantie ben op Kreta nou er zijn hier genoeg breezah;s te vinden en ze komen allemaal uit et Noorden van nederland omdat de rest al weer naar skool isquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:39 schreef PieterCK het volgende:
Terug van vakantie maar 0 breezers gezien
quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:44 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Pakt die kleine nou die borsten van dat meisje ernaast vast?quote:Op maandag 28 augustus 2006 07:53 schreef zerocool12342 het volgende:
En weer een rondj Posten kan natuurlijk altijd
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Er Loopt een Spin op et dak ( altijd bij de fokking breezahs) Kijk gewoon in de camera dom
[afbeelding]
Mongool
Dat was et wel weer![]()
Groetjes van Kreta
quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:05 schreef mic_forever het volgende:
oke boys tis weer tijd om te LACHEHHHHHHHHHHHHHH![]()
[afbeelding]
kankaaaah
[afbeelding]
"mattieboys !"
[afbeelding]
zit me mat goed boyss
kankaaaah:
[afbeelding]
"Broers"
[afbeelding]
outofbedtt0g
Oooh wtf, wat een breezer, wie is die blaxquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:11 schreef liiszle het volgende:
[afbeelding]
dás pas een breezer![]()
srry blax
écht té kansloos gewoonquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oooh wtf, wat een breezer, wie is die blax![]()
Sorryquote:
is niet te hopen voor jequote:Op maandag 28 augustus 2006 16:42 schreef Snever het volgende:
[..]
WTF volgens mij zit die gast bij mij op school![]()
Je kan nog wegquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:42 schreef Snever het volgende:
[..]
WTF volgens mij zit die gast bij mij op school![]()
Hoi. Eikel.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:13 schreef Nawien het volgende:
Die 1e is geen breezer, maar een nerd. Kijk em geilen op ze ibook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |