Ik hoop dat deze screenshots alleen maar aangeven hoe gedetaileerd de game is en je gewoon flink kunt uitzoomen zodat het wel mooi overzichtelijk is. Iets was ze bij Generals gruwelijk fout hebben gedaan imo. Vond het daarom een gigantische baggergamequote:Op donderdag 23 november 2006 19:31 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
TS rules! maar dit lijkt er niet veel open de graphics zijn niet kewl, hebben weer last van het typische 3d RTS syndroom - Alles behalve overzichtelijk
TB = Tiberium Bars?quote:Op donderdag 23 november 2006 22:03 schreef Stranglem het volgende:
dat was echt zon EA spel, kort snel afgemaakt en hypen en daarna vergeten. Leuk als je niks te doen hebt, maar Minesweeper is ook leuk als je niks te doen hebt, maar niet echt een hoogwaardig spel imo.
Ik zit dus ook niet op een vervolg daarop te wachten. Zou alleen maar geflamed worden met milk, bla bla
bij TB heb ik toch wel hogere verwachtingen
bij zero hour vond ik het nog wel meevallen. Op deze screenshots lijkt het erger.. Maarja, je kent EA hequote:Op donderdag 23 november 2006 20:49 schreef MrSleep het volgende:
[..]
Ik hoop dat deze screenshots alleen maar aangeven hoe gedetaileerd de game is en je gewoon flink kunt uitzoomen zodat het wel mooi overzichtelijk is. Iets was ze bij Generals gruwelijk fout hebben gedaan imo. Vond het daarom een gigantische baggergame
Vergeet niet de 1000 stroomcentrales die je altijd moest bouwenquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:57 schreef LoggedIn het volgende:
btw, een ding mogen ze wel 'vergeten' in deze C&C: Die Tiberium Silo's. God wat was dat irritant altijd, elke 3min zon gast die staat te schreeuwen "silo's needed!"
dat was een stuk minder irritant dan die silo'squote:Op vrijdag 24 november 2006 10:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Vergeet niet de 1000 stroomcentrales die je altijd moest bouwen.
Moest je maar wat meer units bouwen, dan had je dat probleem nietquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:57 schreef LoggedIn het volgende:
btw, een ding mogen ze wel 'vergeten' in deze C&C: Die Tiberium Silo's. God wat was dat irritant altijd, elke 3min zon gast die staat te schreeuwen "silo's needed!"
Tis gewoon gezeik.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:31 schreef McGilles het volgende:
[..]
Moest je maar wat meer units bouwen, dan had je dat probleem niet
Vind je? Ik vind het gezeik.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:21 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dat was een stuk minder irritant dan die silo's
Datum bekend: Release Date: 3/16/2007quote:Op donderdag 7 december 2006 22:08 schreef kcin22 het volgende:
Nieuwe footage
Nieuw filmpje wat denk ik ingame wordt afgespeeld. Niet helemaal zeker want er wordt geen HUD getoond. Je hoort wel de typische vrouwelijke stem die je vertelt dat je wordt aangevallen.
Veel actie, veel explosies, ziet er wel vet uit.
New construction options... building.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:55 schreef DrDentz het volgende:
RA2 en TS waren juist meer C&C-gericht dan Generals..
en de vrouwenstem is terug![]()
Zal we moeten, in de trailer is de shit zelfs sloomquote:Op donderdag 7 december 2006 22:41 schreef knep het volgende:
Ben benieuwd, ga wel een nieuwe bak kopen voor dit spel.
ik vond het niet echt irritant.. Het was wel stom dat je idd al gauw 10 van die dingen nodig had, maar goed, das nog te overzienquote:
dat zou wel erg dom zijnquote:Op donderdag 7 december 2006 22:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Zal we moeten, in de trailer is de shit zelfs sloom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |