Alleen voor de status wel ja. Zo van, "Kijk mij, ik heb een iPod dus nu ben ik ook hip/stoer net als al die andere 785236984 schaapjes".quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:08 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Dus jij vindt mensen die dure sieraden, dure auto's kopen en een dure lifestyle hebben ook dom?![]()
Lekker generaliserend.![]()
Goed onderbouwd manquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:47 schreef nietzman het volgende:
Haha, mensen zonder iPods.
Fucking paupers.
Ach, Apple-dwepers neem ik per definitie al niet serieus. Overpriced en overrated zooi.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:47 schreef nietzman het volgende:
Haha, mensen zonder iPods.
Fucking paupers.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:49 schreef nietzman het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook alleen maar zo'n Nintendo-ding omdat 'ie wit is?
Ach ja, zou je wel een lillike Trabant kopen als 'ie een zwaardere motor heeft dan een mooiere BMW?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ach, Apple-dwepers neem ik per definitie al niet serieus. Overpriced en overrated zooi.
Ah, oké. Die redenen komen me overigens ergens bekend van voor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:52 schreef Chanty87 het volgende:
Nee helaas. Ik ga voor Nintendo omdat hun hardware kwalitatief gezien al 20+ jaar het beste is en ook hun software mij het meest aanspreekt.
Goh, echt? Vertelquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:53 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ah, oké. Die redenen komen me overigens ergens bekend van voor.
Het geluid is redelijk, maar de beperkende factor in deze is de koptelefoon. Als je een grote koptelefoon (zo'n DJ-geval) aansluit wordt het geluid stukken beter. Maar dat geldt voor alles walk-en discmans met oortelefoontjes, niet alleen de Ipod.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mooi is 'ie wel ja, maar het geluid is niet mooi. Om over die belachelijke prijzen en houdbaarheid nog maar niet te beginnen....
Daarvoor moet je bij de pull-string-Nietzman eventjes tussen de benen graaien.quote:
heb een nu ruim 18 gig in gebruik en elke keer weer komt er meer bijquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:56 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Het geluid is redelijk, maar de beperkende factor in deze is de koptelefoon. Als je een grote koptelefoon (zo'n DJ-geval) aansluit wordt het geluid stukken beter. Maar dat geldt voor alles walk-en discmans met oortelefoontjes, niet alleen de Ipod.
De belachelijke prijzen vallen best mee, toch? Je moet niet zo'n ding met een enorm geheugen willen, dan ben je 100en euro's kwijt, maar een Ipod Shuffle met 500 Mb geheugen kost iets van EUR 70.
Tja, ik vind audiofielen die gaan miepen over geluidskwaliteit van 128kbs mp3tjes wat uit een audiochipje van twee kwartjes komt sowieso lachwekkend.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:56 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Het geluid is redelijk, maar de beperkende factor in deze is de koptelefoon. Als je een grote koptelefoon (zo'n DJ-geval) aansluit wordt het geluid stukken beter. Maar dat geldt voor alles walk-en discmans met oortelefoontjes, niet alleen de Ipod.
Dus jij bent al tevreden met 128kbps. Vandaar dat de iPod zo geweldig is....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:01 schreef nietzman het volgende:
[..]
Tja, ik vind audiofielen die gaan miepen over geluidskwaliteit van 128kbs mp3tjes wat uit een audiochipje van twee kwartjes komt sowieso lachwekkend.
Voor geluidskwaliteit moet je gewoon geen portable apparaat met dopjes hebben. Simple.
afgunst kan ook nogquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:02 schreef Agiath het volgende:
Ik heb nu al bijna anderhalf jaar mijn iPod. En ja, ik kocht em voor de hype als je dat wilt weten.
Ik wou gewoon iets hebben met meer ruimte maar niet zo'n log ding, dus dit kwam als beste uit, die oordopjes die erbij zaten waren kut dus kocht ik betere
En nu is iedereen die een ipod heeft opeens een popi-jopi? Flikker op man....
Dat iemand zich sowieso kan druk maken over wat voor mp3-spelers mensen hebben,...Dat kan maar 1 ding betekenen: jaloezie...
Nee. Bij wijze van.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:04 schreef -skippybal- het volgende:
Dus jij bent al tevreden met 128kbps. Vandaar dat de iPod zo geweldig is....
Hoe kan een persoon zich ergeren als zoiets als iemands anders mp3-speler...quote:
Ik zeg niet dat dat not-done is. Maar voor een computer is design iets wat op de laatste plaats komt. Prijs, prestaties en intercompatibiliteit zijn veel belangrijker voor mij, en dat zijn punten waarop Apple gigantisch tekortschiet m.b.t. wat ik wil.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:52 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ach ja, zou je wel een lillike Trabant kopen als 'ie een zwaardere motor heeft dan een mooiere BMW?
Waarom is het bij computers plots not-done als je meer geld voor een ontworpen bak neertelt.
Ach nouja... De gemiddelde Nederlander is toch al pessimistisch ingesteld dus zo raar vind ik het geeneensquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:01 schreef miss_bleu het volgende:
Jij hebt ook altijd wel wat te zeiken he TS:
Nekschot aan de persoon die mijn fietszadel heeft
Voetbalfans die altijd een excuus zoeken
9/11 Topics...hersenloze wezens...sterf de hoeren
Hoerige grafzooi geen warm water meer....
Detachering buro's en het salaris wat je krijgt
Collega's die zo hen bed uitstappen en naar hen werk gaan
Briefschrijvers naar de
Nederlandse Soapies / Acteurs....
Smerige kut Columbiaanse Paddo's op mijn Whopper
En dat alleen van augustus
afgunst is hetzellfde als jaloeziequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:06 schreef Agiath het volgende:
[..]
Hoe kan een persoon zich ergeren als zoiets als iemands anders mp3-speler...
Afgunst? Waarvan dan?
Als je dat ding zo slecht vindt moet je toch alleen maar hardop lachen dat iedereen erin getuind is?
btw: Pink Floyd![]()
Het is goed genoeg voor mij en vele andere, als ik echt super kwaliteitsgeluid wil horen zet ik wel m'n vaders Martin Logan speakers aan, nu we toch aan het pimpen zijn...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat dat not-done is. Maar voor een computer is design iets wat op de laatste plaats komt. Prijs, prestaties en intercompatibiliteit zijn veel belangrijker voor mij, en dat zijn punten waarop Apple gigantisch tekortschiet m.b.t. wat ik wil.
En heel gek misschien, maar ik koop geen computer puur omdat-ie er leuk uitziet. En voor een MP3 speler ga ik geen 50 tot 100 procent meer betalen vanwege een gelikt uiterlijk, terwijl de kwaliteit van de hardware te wensen over laat.
Leg uitquote:
kijk maar www.vandale.nlquote:
Tja...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik zeg niet dat dat not-done is. Maar voor een computer is design iets wat op de laatste plaats komt. Prijs, prestaties en intercompatibiliteit zijn veel belangrijker voor mij, en dat zijn punten waarop Apple gigantisch tekortschiet m.b.t. wat ik wil.
Met kwaliteit van de hardware doelde ik niet zozeer op de geluidskwaliteit. Wat betreft dat gezver ben ik het eens met nietzman dat dat volslagen idioot is om al te hoge eisen aan te stellen aangezien je met een paar kutdopjes n je oren door het verkeer heen loopt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:10 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het is goed genoeg voor mij en vele andere, als ik echt super kwaliteitsgeluid wil horen zet ik wel m'n vaders Martin Logan speakers aan, nu we toch aan het pimpen zijn...
bovendien, draait het stabieler en minder last van virussen in veel gevallen ook snellerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:15 schreef nietzman het volgende:
[..]
Tja...
Maargoed, wat jij wil. Miljoenen mensen kunnen beter met OsX uit de voeten en zijn bereid daar meer voor neer te leggen. Lijkt me nauwelijks reden genoeg om ze voor gek te verklaren.
klopt de iPod zelf is vrij lichtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:15 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Met kwaliteit van de hardware doelde ik niet zozeer op de geluidskwaliteit. Wat betreft dat gezver ben ik het eens met nietzman dat dat volslagen idioot is om al te hoge eisen aan te stellen aangezien je met een paar kutdopjes n je oren door het verkeer heen loopt.
Maar ik moet zeggen dat ik toch wel erg veel hoor over kapotte schijven, snel degenererende batterijen in iPods en slechte service van Apple. Persoonlijk vind ik dat toch echt zwaarder wegen dan een gelikt kastje.
Mja ik geef toe dat je vaak hoort dat ipod's kapot gaan...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:15 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Met kwaliteit van de hardware doelde ik niet zozeer op de geluidskwaliteit. Wat betreft dat gezver ben ik het eens met nietzman dat dat volslagen idioot is om al te hoge eisen aan te stellen aangezien je met een paar kutdopjes n je oren door het verkeer heen loopt.
Maar ik moet zeggen dat ik toch wel erg veel hoor over kapotte schijven, snel degenererende batterijen in iPods en slechte service van Apple. Persoonlijk vind ik dat toch echt zwaarder wegen dan een gelikt kastje.
Ja dat dusquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt de iPod zelf is vrij licht
maar zoals eerder gezegd, hoe meer je verkoopt cq produceert, hoe meer klachten je hoort en dat terwijl het daadwerkelijk percentage van defecten niet eens hoog is
wet vd grote aantallen
Tja, hoge bomen... Als er miljoenen van die kastjes in gebruik zijn zul je wel wat meer verhalen over stukkene 'Podjes horen als over De Creative Zune of de DellBox.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:15 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Je hebt toch ook de iRiver. Ook een gejatte naam maar dat ding heerst welquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:21 schreef jogy het volgende:
Op Bol.com verkopen ze een iAudio ( hartstikke gejat , die naam. I know ) en die krijgt een 9.5 qua gebruikersgemak, kwaliteit en levensduur van de batterij. Die ga ik dus echt wel kopen. En bijkomend voordeel is dat ik em overal in kan prikken ( computergewijs dus ) en het hele zooitje kan slepen zonder extra software.
Inderdaad ja, ze flikkeren al een aantal jaar overal 'i' voor alsof het een lieve lust is.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je hebt toch ook de iRiver. Ook een gejatte naam maar dat ding heerst wel![]()
begon allemaal met die iMacquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Inderdaad ja, ze flikkeren al een aantal jaar overal 'i' voor alsof het een lieve lust is.
En wat is dat dan? Een McFlurry waarmee je muziek afspeelt of zo?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:52 schreef Beach het volgende:
Ze beginnen ook al bij McDonalds.
Gister zag ik de iMacFlurry![]()
Daarmee loop ga je stoer mee rond lopen door een drukke winkelstraatquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:53 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
En wat is dat dan? Een McFlurry waarmee je muziek afspeelt of zo?
ik heb ook een se, is toch wel een veel andere aansluiting?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:17 schreef kebabkever het volgende:
Even voor ts...ik gebruik bij mijn se w810i iPod oordopjes..maar heb dus geen Ipod. Dus als jij mij ziet lopen vind jij mij al een Ipod pauper? Get a life dude![]()
![]()
Even vraagje hè... Waarom heb je iPod oordopjes als je geen iPod hebt?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:17 schreef kebabkever het volgende:
Even voor ts...ik gebruik bij mijn se w810i iPod oordopjes..maar heb dus geen Ipod. Dus als jij mij ziet lopen vind jij mij al een Ipod pauper? Get a life dude![]()
![]()
nope de aansluiting die in d eAB zit van de walkman phones is gewoon een standaar 3,5 jack[plugquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:19 schreef Brun0 het volgende:
[..]
ik heb ook een se, is toch wel een veel andere aansluiting?
Ja, daar verdienen ze vet aan. Ik heb zelf wel een Ipod, maar die acessoires koop ik wel elders. Eur 40 voor een nieuwe koptelefoon is wel erg veel, dan kan ik beter een nieuwe Ipod kopen. En ik gebruik ook een gewone USB kabel (merkloos), werkt net zo goed.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:05 schreef -skippybal- het volgende:
Check hoe duur al die shit is! 20 euro voor een USB kabeltje!! Wat een heerlijk kapitalisme zeg, brakke zooi verkopen aan domme mensen voor een hoge prijs!
pfff toch maar een Walkman phone genomen, kut K800iquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope de aansluiting die in d eAB zit van de walkman phones is gewoon een standaar 3,5 jack[plug
Op kieskeurig komt "mijn" Ipodje anders best aardig uit de bus!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:46 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Alleen voor de status wel ja. Zo van, "Kijk mij, ik heb een iPod dus nu ben ik ook hip/stoer net als al die andere 785236984 schaapjes".Er zijn zóveel verschillende merken mp3spelers (JA daar valt iPod ook onder!) die een betere prijs/kwaliteit verhouding hebben en dan nog gaan ze als een kip zonder kop een iPod aanschaffen omdat 'iedereen dat doet' en 'omdat ie zo mooi is'. Van kieskeurig.nl hebben ze dan ook nooit gehoord. Ja sorry hoor, maar dat gaat er bij mij niet in.
Pff, als je deze oordopjes hebt ben je pas echt de man!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:58 schreef Kassaa het volgende:
iPod met http://www.etymotic.com/ephp/er4.aspx <-- die oordopjes.
dezequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:13 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Pff, als je deze oordopjes hebt ben je pas echt de man!
![]()
Ik bedoel dan ook in vergelijking met andere mp3spelers hè... iRiver en iAudio doen het stukken beter.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:37 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Op kieskeurig komt "mijn" Ipodje anders best aardig uit de bus!
Pauperquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:59 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Geld op tafel gelegd voor Ipod Shuffle![]()
Ipod Shuffle![]()
Ipod Shuffle
uhm heb je ook geluisterd?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:25 schreef Darkwolf het volgende:
Fok die iPod.
Ik heb de Nokia N91.
Verslaat de iPod misschien niet in kwantiteit, maar wel in geluidskwaliteit!
Je krijgt tegenwoordig ook een gewoon mp3spelertje van 1GB voor 20 euro of bij een jaarabonnement op de Donald Duckquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Pauperik heb de 1gb versie kneus..die is wel wat duurder..omfg..loller!! eins!!:D111
met de kwaliteit van fijngemalen poppenstrontquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:54 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Je krijgt tegenwoordig ook een gewoon mp3spelertje van 1GB voor 20 euro of bij een jaarabonnement op de Donald DuckZit dus net zoveel paupergeheugen op.
Net zoals de ipotquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
met de kwaliteit van fijngemalen poppenstront
jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:53 schreef warezguy05 het volgende:
liever dat soort mensen tegenkomen in het o.v. dan van die pauperlui die thee meenemen in een thermosfles en uitgebreid gaan zitten knoeien om wat centjes te kunnen besparen, of van die smeerlappen die mandarijnen gaan eten. gatverdamme, dat pellen van de dingen ruik je op een gegeven moment in heel de trein!!
idem , ik kan zo'n lelijke veels te dure ipod niet betalenquote:
Nou als ze nu niet meer gemaakt worden...zal het dus ook wel niet zo goed zijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:42 schreef Saekerhett het volgende:
Er is maar één de beste op mp3-speler gebied, en dat is de iRiver H3x0. Jammer dat hij niet meer gemaakt wordt, nu heeft iRiver die kutdingen zoals de H10 enzo
Jij hebt zeker ook Linux?...allemaal van die moraalridders....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:00 schreef tonks het volgende:
iPods zijn zo triest. alleen voor meelopers!
is maar een grapje hoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook Linux?...allemaal van die moraalridders....![]()
Hahahahahaha... Tuurlijk....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:25 schreef Darkwolf het volgende:
Fok die iPod.
Ik heb de Nokia N91.
Verslaat de iPod misschien niet in kwantiteit, maar wel in geluidskwaliteit!
Jij koopt nog wel is een iPod.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:22 schreef sjaak.trekhaak het volgende:
ipods zijn idd homo achtige mongolen apperaatjes, ranzige kleuren, en je bent lekker origineel met je 'ipod'
en dan, ipod zus, ipod zo, ipod 4gb, en over 20jaar doof.
alhoewel een ipod-autoradio zijn wel handig zijn, eindelijk geen )#%)(% CD's meer, radio, usb aansluitining, aux, sd ingang, bluetooth, (wifi zou nog mooier zijn, om effe snel troep = mp3 erop et zetten) is all i need.
Maarja, voordat die dingen er zijn, zijn we al weer 5jaar verder.
Pioneer (of JVC) heeft er zo al een uit op de markt, met iPod dock, bluetooth en allerlei andere pimp shit, een maat van me heeft hem in zijn auto...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:22 schreef sjaak.trekhaak het volgende:alhoewel een ipod-autoradio zijn wel handig zijn, eindelijk geen )#%)(% CD's meer, radio, usb aansluitining, aux, sd ingang, bluetooth, (wifi zou nog mooier zijn, om effe snel troep = mp3 erop et zetten) is all i need.
Maarja, voordat die dingen er zijn, zijn we al weer 5jaar verder.
Die heb ik ookquote:
1) Ziet er beter uit dan zo'n Creative bakbeestquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:59 schreef Sextreme het volgende:
1) Smaken verschillen ()
2) Hang hem maar eens aan een PA met een versterker ()
3) Gotta hand that to ya...
Gelukkig ben je een vrouw en neem ik je dus niet serieusquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:58 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou als ze nu niet meer gemaakt worden...zal het dus ook wel niet zo goed zijn![]()
En gezien je avatar neem ik je IQ en dus je reactie met een korrel zout![]()
Ben ik et ook is met maikuuul eensquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:00 schreef Maikuuul het volgende:
Creative Zen Micro pwnage !
Lekker goedkoop 4gig en werkt perfect
Heb je dan altijd 2 apparaatjes bij je?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:34 schreef botkanker_bestrijder het volgende:
ik heb deze
[afbeelding]
fuck ipods....hdd audio en video vriend....je weet
onderweg heb ik de remote control meestal niet bij mequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:38 schreef Niwa het volgende:
[..]
Heb je dan altijd 2 apparaatjes bij je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |