Het is goed genoeg voor mij en vele andere, als ik echt super kwaliteitsgeluid wil horen zet ik wel m'n vaders Martin Logan speakers aan, nu we toch aan het pimpen zijn...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat dat not-done is. Maar voor een computer is design iets wat op de laatste plaats komt. Prijs, prestaties en intercompatibiliteit zijn veel belangrijker voor mij, en dat zijn punten waarop Apple gigantisch tekortschiet m.b.t. wat ik wil.
En heel gek misschien, maar ik koop geen computer puur omdat-ie er leuk uitziet. En voor een MP3 speler ga ik geen 50 tot 100 procent meer betalen vanwege een gelikt uiterlijk, terwijl de kwaliteit van de hardware te wensen over laat.
Leg uitquote:
kijk maar www.vandale.nlquote:
Tja...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik zeg niet dat dat not-done is. Maar voor een computer is design iets wat op de laatste plaats komt. Prijs, prestaties en intercompatibiliteit zijn veel belangrijker voor mij, en dat zijn punten waarop Apple gigantisch tekortschiet m.b.t. wat ik wil.
Met kwaliteit van de hardware doelde ik niet zozeer op de geluidskwaliteit. Wat betreft dat gezver ben ik het eens met nietzman dat dat volslagen idioot is om al te hoge eisen aan te stellen aangezien je met een paar kutdopjes n je oren door het verkeer heen loopt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:10 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het is goed genoeg voor mij en vele andere, als ik echt super kwaliteitsgeluid wil horen zet ik wel m'n vaders Martin Logan speakers aan, nu we toch aan het pimpen zijn...
bovendien, draait het stabieler en minder last van virussen in veel gevallen ook snellerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:15 schreef nietzman het volgende:
[..]
Tja...
Maargoed, wat jij wil. Miljoenen mensen kunnen beter met OsX uit de voeten en zijn bereid daar meer voor neer te leggen. Lijkt me nauwelijks reden genoeg om ze voor gek te verklaren.
klopt de iPod zelf is vrij lichtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:15 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Met kwaliteit van de hardware doelde ik niet zozeer op de geluidskwaliteit. Wat betreft dat gezver ben ik het eens met nietzman dat dat volslagen idioot is om al te hoge eisen aan te stellen aangezien je met een paar kutdopjes n je oren door het verkeer heen loopt.
Maar ik moet zeggen dat ik toch wel erg veel hoor over kapotte schijven, snel degenererende batterijen in iPods en slechte service van Apple. Persoonlijk vind ik dat toch echt zwaarder wegen dan een gelikt kastje.
Mja ik geef toe dat je vaak hoort dat ipod's kapot gaan...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:15 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Met kwaliteit van de hardware doelde ik niet zozeer op de geluidskwaliteit. Wat betreft dat gezver ben ik het eens met nietzman dat dat volslagen idioot is om al te hoge eisen aan te stellen aangezien je met een paar kutdopjes n je oren door het verkeer heen loopt.
Maar ik moet zeggen dat ik toch wel erg veel hoor over kapotte schijven, snel degenererende batterijen in iPods en slechte service van Apple. Persoonlijk vind ik dat toch echt zwaarder wegen dan een gelikt kastje.
Ja dat dusquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt de iPod zelf is vrij licht
maar zoals eerder gezegd, hoe meer je verkoopt cq produceert, hoe meer klachten je hoort en dat terwijl het daadwerkelijk percentage van defecten niet eens hoog is
wet vd grote aantallen
Tja, hoge bomen... Als er miljoenen van die kastjes in gebruik zijn zul je wel wat meer verhalen over stukkene 'Podjes horen als over De Creative Zune of de DellBox.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:15 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Je hebt toch ook de iRiver. Ook een gejatte naam maar dat ding heerst welquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:21 schreef jogy het volgende:
Op Bol.com verkopen ze een iAudio ( hartstikke gejat , die naam. I know ) en die krijgt een 9.5 qua gebruikersgemak, kwaliteit en levensduur van de batterij. Die ga ik dus echt wel kopen. En bijkomend voordeel is dat ik em overal in kan prikken ( computergewijs dus ) en het hele zooitje kan slepen zonder extra software.
Inderdaad ja, ze flikkeren al een aantal jaar overal 'i' voor alsof het een lieve lust is.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je hebt toch ook de iRiver. Ook een gejatte naam maar dat ding heerst wel![]()
begon allemaal met die iMacquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Inderdaad ja, ze flikkeren al een aantal jaar overal 'i' voor alsof het een lieve lust is.
En wat is dat dan? Een McFlurry waarmee je muziek afspeelt of zo?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:52 schreef Beach het volgende:
Ze beginnen ook al bij McDonalds.
Gister zag ik de iMacFlurry![]()
Daarmee loop ga je stoer mee rond lopen door een drukke winkelstraatquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:53 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
En wat is dat dan? Een McFlurry waarmee je muziek afspeelt of zo?
ik heb ook een se, is toch wel een veel andere aansluiting?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:17 schreef kebabkever het volgende:
Even voor ts...ik gebruik bij mijn se w810i iPod oordopjes..maar heb dus geen Ipod. Dus als jij mij ziet lopen vind jij mij al een Ipod pauper? Get a life dude![]()
![]()
Even vraagje hè... Waarom heb je iPod oordopjes als je geen iPod hebt?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:17 schreef kebabkever het volgende:
Even voor ts...ik gebruik bij mijn se w810i iPod oordopjes..maar heb dus geen Ipod. Dus als jij mij ziet lopen vind jij mij al een Ipod pauper? Get a life dude![]()
![]()
nope de aansluiting die in d eAB zit van de walkman phones is gewoon een standaar 3,5 jack[plugquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:19 schreef Brun0 het volgende:
[..]
ik heb ook een se, is toch wel een veel andere aansluiting?
Ja, daar verdienen ze vet aan. Ik heb zelf wel een Ipod, maar die acessoires koop ik wel elders. Eur 40 voor een nieuwe koptelefoon is wel erg veel, dan kan ik beter een nieuwe Ipod kopen. En ik gebruik ook een gewone USB kabel (merkloos), werkt net zo goed.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:05 schreef -skippybal- het volgende:
Check hoe duur al die shit is! 20 euro voor een USB kabeltje!! Wat een heerlijk kapitalisme zeg, brakke zooi verkopen aan domme mensen voor een hoge prijs!
pfff toch maar een Walkman phone genomen, kut K800iquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope de aansluiting die in d eAB zit van de walkman phones is gewoon een standaar 3,5 jack[plug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |