abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41163835
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat dat not-done is. Maar voor een computer is design iets wat op de laatste plaats komt. Prijs, prestaties en intercompatibiliteit zijn veel belangrijker voor mij, en dat zijn punten waarop Apple gigantisch tekortschiet m.b.t. wat ik wil.

En heel gek misschien, maar ik koop geen computer puur omdat-ie er leuk uitziet. En voor een MP3 speler ga ik geen 50 tot 100 procent meer betalen vanwege een gelikt uiterlijk, terwijl de kwaliteit van de hardware te wensen over laat.
Het is goed genoeg voor mij en vele andere, als ik echt super kwaliteitsgeluid wil horen zet ik wel m'n vaders Martin Logan speakers aan, nu we toch aan het pimpen zijn...
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_41163860
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:10 schreef PeZu het volgende:

[..]

afgunst is hetzellfde als jaloezie
Leg uit
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:14:07 #128
138448 PeZu
Suspended animation
pi_41163938
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:11 schreef Agiath het volgende:

[..]

Leg uit
kijk maar www.vandale.nl

btw ik leef echt muziek, ik sta e rmee op en ga er mee naar bed, altijd wel muziek aan

dus een goede muziek voorziening voor onderweg is een must

en een iPod is klankmatig gewoon de best klnkende
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:15:19 #129
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_41163977
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik zeg niet dat dat not-done is. Maar voor een computer is design iets wat op de laatste plaats komt. Prijs, prestaties en intercompatibiliteit zijn veel belangrijker voor mij, en dat zijn punten waarop Apple gigantisch tekortschiet m.b.t. wat ik wil.
Tja...

Maargoed, wat jij wil. Miljoenen mensen kunnen beter met OsX uit de voeten en zijn bereid daar meer voor neer te leggen. Lijkt me nauwelijks reden genoeg om ze voor gek te verklaren.
Ik ga naar huis.
pi_41163986
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:10 schreef Agiath het volgende:

[..]

Het is goed genoeg voor mij en vele andere, als ik echt super kwaliteitsgeluid wil horen zet ik wel m'n vaders Martin Logan speakers aan, nu we toch aan het pimpen zijn...
Met kwaliteit van de hardware doelde ik niet zozeer op de geluidskwaliteit. Wat betreft dat gezver ben ik het eens met nietzman dat dat volslagen idioot is om al te hoge eisen aan te stellen aangezien je met een paar kutdopjes n je oren door het verkeer heen loopt.

Maar ik moet zeggen dat ik toch wel erg veel hoor over kapotte schijven, snel degenererende batterijen in iPods en slechte service van Apple. Persoonlijk vind ik dat toch echt zwaarder wegen dan een gelikt kastje.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:17:21 #131
138448 PeZu
Suspended animation
pi_41164031
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:15 schreef nietzman het volgende:

[..]

Tja...

Maargoed, wat jij wil. Miljoenen mensen kunnen beter met OsX uit de voeten en zijn bereid daar meer voor neer te leggen. Lijkt me nauwelijks reden genoeg om ze voor gek te verklaren.
bovendien, draait het stabieler en minder last van virussen in veel gevallen ook sneller
pi_41164055
Toevallig:

.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:19:44 #133
138448 PeZu
Suspended animation
pi_41164111
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:15 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Met kwaliteit van de hardware doelde ik niet zozeer op de geluidskwaliteit. Wat betreft dat gezver ben ik het eens met nietzman dat dat volslagen idioot is om al te hoge eisen aan te stellen aangezien je met een paar kutdopjes n je oren door het verkeer heen loopt.

Maar ik moet zeggen dat ik toch wel erg veel hoor over kapotte schijven, snel degenererende batterijen in iPods en slechte service van Apple. Persoonlijk vind ik dat toch echt zwaarder wegen dan een gelikt kastje.
klopt de iPod zelf is vrij licht

maar zoals eerder gezegd, hoe meer je verkoopt cq produceert, hoe meer klachten je hoort en dat terwijl het daadwerkelijk percentage van defecten niet eens hoog is

wet vd grote aantallen
pi_41164132
quote:

[..]

Mja ik geef toe dat je vaak hoort dat ipod's kapot gaan...
Maar dat komt omdat heel veel mensen er ook 1 hebben, en als ze werken hoor je niemand erover, en als ze kapot zijn moet iedereen het weten, want zo zijn Nederlanders nou eenmaal
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:21:05 #135
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_41164139
Op Bol.com verkopen ze een iAudio ( hartstikke gejat , die naam. I know ) en die krijgt een 9.5 qua gebruikersgemak, kwaliteit en levensduur van de batterij. Die ga ik dus echt wel kopen. En bijkomend voordeel is dat ik em overal in kan prikken ( computergewijs dus ) en het hele zooitje kan slepen zonder extra software.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_41164147
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:19 schreef PeZu het volgende:

[..]

klopt de iPod zelf is vrij licht

maar zoals eerder gezegd, hoe meer je verkoopt cq produceert, hoe meer klachten je hoort en dat terwijl het daadwerkelijk percentage van defecten niet eens hoog is

wet vd grote aantallen
Ja dat dus
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:21:41 #137
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_41164154
quote:
Tja, hoge bomen... Als er miljoenen van die kastjes in gebruik zijn zul je wel wat meer verhalen over stukkene 'Podjes horen als over De Creative Zune of de DellBox. . De mijne doet het inmiddels drie jaar, inmiddels met een nieuwe accu, maar verder zonder problemen.

[edit]
Spuit11.
Ik ga naar huis.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:22:36 #138
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_41164188
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:21 schreef jogy het volgende:
Op Bol.com verkopen ze een iAudio ( hartstikke gejat , die naam. I know ) en die krijgt een 9.5 qua gebruikersgemak, kwaliteit en levensduur van de batterij. Die ga ik dus echt wel kopen. En bijkomend voordeel is dat ik em overal in kan prikken ( computergewijs dus ) en het hele zooitje kan slepen zonder extra software.
Je hebt toch ook de iRiver. Ook een gejatte naam maar dat ding heerst wel
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:25:39 #139
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_41164286
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:22 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Je hebt toch ook de iRiver. Ook een gejatte naam maar dat ding heerst wel
Inderdaad ja, ze flikkeren al een aantal jaar overal 'i' voor alsof het een lieve lust is.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:28:26 #140
138448 PeZu
Suspended animation
pi_41164390
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:25 schreef jogy het volgende:

[..]

Inderdaad ja, ze flikkeren al een aantal jaar overal 'i' voor alsof het een lieve lust is.
begon allemaal met die iMac
pi_41165193
Ze beginnen ook al bij McDonalds.
Gister zag ik de iMacFlurry
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_41165227
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:52 schreef Beach het volgende:
Ze beginnen ook al bij McDonalds.
Gister zag ik de iMacFlurry
En wat is dat dan? Een McFlurry waarmee je muziek afspeelt of zo?
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:58:53 #143
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_41165350
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:53 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

En wat is dat dan? Een McFlurry waarmee je muziek afspeelt of zo?
Daarmee loop ga je stoer mee rond lopen door een drukke winkelstraat
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_41165763
iPod is kut, en bij deze wil ik ook ff op alle Apple zooi. Stomme overrated hardware. Je betaald je blauw aan alleen dat stomme logo maar het voegt gewoon geen enkele meerwaarde toe.

Apple
Safari
iPod
Tiger OS
Quicktime
pi_41165824
Even voor ts...ik gebruik bij mijn se w810i iPod oordopjes..maar heb dus geen Ipod. Dus als jij mij ziet lopen vind jij mij al een Ipod pauper? Get a life dude
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
pi_41165888
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:17 schreef kebabkever het volgende:
Even voor ts...ik gebruik bij mijn se w810i iPod oordopjes..maar heb dus geen Ipod. Dus als jij mij ziet lopen vind jij mij al een Ipod pauper? Get a life dude
ik heb ook een se, is toch wel een veel andere aansluiting?
pi_41165912
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:17 schreef kebabkever het volgende:
Even vraagje hè... Waarom heb je iPod oordopjes als je geen iPod hebt?
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:21:52 #148
138448 PeZu
Suspended animation
pi_41165940
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:19 schreef Brun0 het volgende:

[..]

ik heb ook een se, is toch wel een veel andere aansluiting?
nope de aansluiting die in d eAB zit van de walkman phones is gewoon een standaar 3,5 jack[plug
pi_41166002
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 11:05 schreef -skippybal- het volgende:
Check hoe duur al die shit is! 20 euro voor een USB kabeltje!! Wat een heerlijk kapitalisme zeg, brakke zooi verkopen aan domme mensen voor een hoge prijs !
Ja, daar verdienen ze vet aan. Ik heb zelf wel een Ipod, maar die acessoires koop ik wel elders. Eur 40 voor een nieuwe koptelefoon is wel erg veel, dan kan ik beter een nieuwe Ipod kopen. En ik gebruik ook een gewone USB kabel (merkloos), werkt net zo goed.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_41166007
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:21 schreef PeZu het volgende:

[..]

nope de aansluiting die in d eAB zit van de walkman phones is gewoon een standaar 3,5 jack[plug
pfff toch maar een Walkman phone genomen, kut K800i
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')