quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:52 schreef Arid het volgende:
Ik begrijp dat je jaloers bent, geen geld voor zo'n mooie Ipod
![]()
Alleen voor de status wel ja. Zo van, "Kijk mij, ik heb een iPod dus nu ben ik ook hip/stoer net als al die andere 785236984 schaapjes".quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:08 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Dus jij vindt mensen die dure sieraden, dure auto's kopen en een dure lifestyle hebben ook dom?![]()
Lekker generaliserend.![]()
Goed onderbouwd manquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:47 schreef nietzman het volgende:
Haha, mensen zonder iPods.
Fucking paupers.
Ach, Apple-dwepers neem ik per definitie al niet serieus. Overpriced en overrated zooi.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:47 schreef nietzman het volgende:
Haha, mensen zonder iPods.
Fucking paupers.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:49 schreef nietzman het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook alleen maar zo'n Nintendo-ding omdat 'ie wit is?
Ach ja, zou je wel een lillike Trabant kopen als 'ie een zwaardere motor heeft dan een mooiere BMW?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ach, Apple-dwepers neem ik per definitie al niet serieus. Overpriced en overrated zooi.
Ah, oké. Die redenen komen me overigens ergens bekend van voor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:52 schreef Chanty87 het volgende:
Nee helaas. Ik ga voor Nintendo omdat hun hardware kwalitatief gezien al 20+ jaar het beste is en ook hun software mij het meest aanspreekt.
Goh, echt? Vertelquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:53 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ah, oké. Die redenen komen me overigens ergens bekend van voor.
Het geluid is redelijk, maar de beperkende factor in deze is de koptelefoon. Als je een grote koptelefoon (zo'n DJ-geval) aansluit wordt het geluid stukken beter. Maar dat geldt voor alles walk-en discmans met oortelefoontjes, niet alleen de Ipod.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mooi is 'ie wel ja, maar het geluid is niet mooi. Om over die belachelijke prijzen en houdbaarheid nog maar niet te beginnen....
Daarvoor moet je bij de pull-string-Nietzman eventjes tussen de benen graaien.quote:
heb een nu ruim 18 gig in gebruik en elke keer weer komt er meer bijquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:56 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Het geluid is redelijk, maar de beperkende factor in deze is de koptelefoon. Als je een grote koptelefoon (zo'n DJ-geval) aansluit wordt het geluid stukken beter. Maar dat geldt voor alles walk-en discmans met oortelefoontjes, niet alleen de Ipod.
De belachelijke prijzen vallen best mee, toch? Je moet niet zo'n ding met een enorm geheugen willen, dan ben je 100en euro's kwijt, maar een Ipod Shuffle met 500 Mb geheugen kost iets van EUR 70.
Tja, ik vind audiofielen die gaan miepen over geluidskwaliteit van 128kbs mp3tjes wat uit een audiochipje van twee kwartjes komt sowieso lachwekkend.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:56 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Het geluid is redelijk, maar de beperkende factor in deze is de koptelefoon. Als je een grote koptelefoon (zo'n DJ-geval) aansluit wordt het geluid stukken beter. Maar dat geldt voor alles walk-en discmans met oortelefoontjes, niet alleen de Ipod.
Dus jij bent al tevreden met 128kbps. Vandaar dat de iPod zo geweldig is....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:01 schreef nietzman het volgende:
[..]
Tja, ik vind audiofielen die gaan miepen over geluidskwaliteit van 128kbs mp3tjes wat uit een audiochipje van twee kwartjes komt sowieso lachwekkend.
Voor geluidskwaliteit moet je gewoon geen portable apparaat met dopjes hebben. Simple.
afgunst kan ook nogquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:02 schreef Agiath het volgende:
Ik heb nu al bijna anderhalf jaar mijn iPod. En ja, ik kocht em voor de hype als je dat wilt weten.
Ik wou gewoon iets hebben met meer ruimte maar niet zo'n log ding, dus dit kwam als beste uit, die oordopjes die erbij zaten waren kut dus kocht ik betere
En nu is iedereen die een ipod heeft opeens een popi-jopi? Flikker op man....
Dat iemand zich sowieso kan druk maken over wat voor mp3-spelers mensen hebben,...Dat kan maar 1 ding betekenen: jaloezie...
Nee. Bij wijze van.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:04 schreef -skippybal- het volgende:
Dus jij bent al tevreden met 128kbps. Vandaar dat de iPod zo geweldig is....
Hoe kan een persoon zich ergeren als zoiets als iemands anders mp3-speler...quote:
Ik zeg niet dat dat not-done is. Maar voor een computer is design iets wat op de laatste plaats komt. Prijs, prestaties en intercompatibiliteit zijn veel belangrijker voor mij, en dat zijn punten waarop Apple gigantisch tekortschiet m.b.t. wat ik wil.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:52 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ach ja, zou je wel een lillike Trabant kopen als 'ie een zwaardere motor heeft dan een mooiere BMW?
Waarom is het bij computers plots not-done als je meer geld voor een ontworpen bak neertelt.
Ach nouja... De gemiddelde Nederlander is toch al pessimistisch ingesteld dus zo raar vind ik het geeneensquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:01 schreef miss_bleu het volgende:
Jij hebt ook altijd wel wat te zeiken he TS:
Nekschot aan de persoon die mijn fietszadel heeft
Voetbalfans die altijd een excuus zoeken
9/11 Topics...hersenloze wezens...sterf de hoeren
Hoerige grafzooi geen warm water meer....
Detachering buro's en het salaris wat je krijgt
Collega's die zo hen bed uitstappen en naar hen werk gaan
Briefschrijvers naar de
Nederlandse Soapies / Acteurs....
Smerige kut Columbiaanse Paddo's op mijn Whopper
En dat alleen van augustus
afgunst is hetzellfde als jaloeziequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:06 schreef Agiath het volgende:
[..]
Hoe kan een persoon zich ergeren als zoiets als iemands anders mp3-speler...
Afgunst? Waarvan dan?
Als je dat ding zo slecht vindt moet je toch alleen maar hardop lachen dat iedereen erin getuind is?
btw: Pink Floyd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |