Nou als ze nu niet meer gemaakt worden...zal het dus ook wel niet zo goed zijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:42 schreef Saekerhett het volgende:
Er is maar één de beste op mp3-speler gebied, en dat is de iRiver H3x0. Jammer dat hij niet meer gemaakt wordt, nu heeft iRiver die kutdingen zoals de H10 enzo
Jij hebt zeker ook Linux?...allemaal van die moraalridders....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:00 schreef tonks het volgende:
iPods zijn zo triest. alleen voor meelopers!
is maar een grapje hoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook Linux?...allemaal van die moraalridders....![]()
Hahahahahaha... Tuurlijk....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:25 schreef Darkwolf het volgende:
Fok die iPod.
Ik heb de Nokia N91.
Verslaat de iPod misschien niet in kwantiteit, maar wel in geluidskwaliteit!
Jij koopt nog wel is een iPod.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:22 schreef sjaak.trekhaak het volgende:
ipods zijn idd homo achtige mongolen apperaatjes, ranzige kleuren, en je bent lekker origineel met je 'ipod'
en dan, ipod zus, ipod zo, ipod 4gb, en over 20jaar doof.
alhoewel een ipod-autoradio zijn wel handig zijn, eindelijk geen )#%)(% CD's meer, radio, usb aansluitining, aux, sd ingang, bluetooth, (wifi zou nog mooier zijn, om effe snel troep = mp3 erop et zetten) is all i need.
Maarja, voordat die dingen er zijn, zijn we al weer 5jaar verder.
Pioneer (of JVC) heeft er zo al een uit op de markt, met iPod dock, bluetooth en allerlei andere pimp shit, een maat van me heeft hem in zijn auto...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:22 schreef sjaak.trekhaak het volgende:alhoewel een ipod-autoradio zijn wel handig zijn, eindelijk geen )#%)(% CD's meer, radio, usb aansluitining, aux, sd ingang, bluetooth, (wifi zou nog mooier zijn, om effe snel troep = mp3 erop et zetten) is all i need.
Maarja, voordat die dingen er zijn, zijn we al weer 5jaar verder.
Die heb ik ookquote:
1) Ziet er beter uit dan zo'n Creative bakbeestquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:59 schreef Sextreme het volgende:
1) Smaken verschillen ()
2) Hang hem maar eens aan een PA met een versterker ()
3) Gotta hand that to ya...
Gelukkig ben je een vrouw en neem ik je dus niet serieusquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:58 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou als ze nu niet meer gemaakt worden...zal het dus ook wel niet zo goed zijn![]()
En gezien je avatar neem ik je IQ en dus je reactie met een korrel zout![]()
Ben ik et ook is met maikuuul eensquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:00 schreef Maikuuul het volgende:
Creative Zen Micro pwnage !
Lekker goedkoop 4gig en werkt perfect
Heb je dan altijd 2 apparaatjes bij je?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:34 schreef botkanker_bestrijder het volgende:
ik heb deze
[afbeelding]
fuck ipods....hdd audio en video vriend....je weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |