abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41422578
10 of 15 of heel misschien 20 seconden, het maakt weinig uit, is gaat veel en veel te snel.
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:18:53 #252
40645 Bregalad
Hm, Hoem.....
pi_41422759
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:56 schreef Hayek het volgende:

[..]

zie de video hierboven (http://www.youtube.com/watch?v=5O4nur1u_-o)

ik schat dat het zeker 20 sec was
Oh jij schat dat in, nee dan zullen jullie wel gelijk hebben en is 911 gewoon gegaan zoals het officiele verhaal ons verteld.

[..]
quote:
Het laat zien dat het gebouw onder zo'n eigen gewicht bezwijkt, je ziet geen explosie op het moment dat het in elkaar zakt
het gebouw was bestand tot 5 keer zijn eigen gewicht. is een feit.
Je hoeft geen explosie te zien, Leer eerst maar wat over Thermite.
[..]
quote:
*zucht* Ik leg uit hoe de constructie van het WTC is, en ik laat een video zien waarin men dit nog duidelijker laat zien, en inderdaad, het is te vergelijken met een Ikea kast, namelijk dat het voornaamste gewicht is opgehangen aan de buitenste stalen constructie, en die is niet bestand tegen een intense brand en een vliegtuiginslag.
Dit is de constructie van het WTC, niet zoals in jouw filmpje.

Doe thermite in het middelste gedeelte en je krijgt precies dat wat jij verkondigt de hele tijd. namelijk dit: http://video.google.nl/videoplay?docid=-8564772103237441151
quote:
Waarom laat je je leiden door obscure sites met bij elkaar gezochte fragmenten terwijl je ook gewoon naar de beelden kunt kijken van de bouw van het WTC, of zit de ontwerper van het WTC ook in het complot?
Obscure sites? welke obscure sites heb ik geplaatst dan? Dat wetenschappelijk artikel van Professor S. E. Jones?

Nee de Architect van het World Trade Centrer hoeft niet in het complot te zitten, het gebouw was jaren voor 11 september 2001 gebouwd hoor, wat heeft dat er mee te maken?"
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:22:32 #253
40645 Bregalad
Hm, Hoem.....
pi_41422864
oke het wordt te moeilijk voor jullie. geen probleem. jammer dat jullie niet gewoon kunnen toegeven dat het officiele verhaal niet klopt.
En ga nou niet met jahova bullshit aankomen. dat werkt ook niet meer.
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:28:19 #254
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_41423010
grapjurk
het thermite verhaal wetenschappelijk uitgelegd:
http://www.debunking911.com/thermite.htm
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:32:18 #255
40645 Bregalad
Hm, Hoem.....
pi_41423117
debunking911, kom op hey, je moet wel met wat beters komen hoor.

Why Indeed Did the WTC Buildings Collapse?
by Steven E. Jones, Ph.D.
pi_41423140
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 22:09 schreef Elusive het volgende:
ja hoor, komen ze met loose change aan, over het feit dat er bijv. geen brokstukken waren gevonden van vlucht 93
kansloos, maargoed, het is en blijft een 2vandaag docu dus dat was te verwachten

trouwens sneu dat BNN loose change volledig gaat uitzenden. krijg je straks nog meer van die IQ loze truth figuren die weer topics hier gaan openen over missles, pods, dat bush dom is, WTC7 niet beschadigd was, gaat zeuren over zogenaamde vijvers van gesmolten staal, en het pentagon niet geraakt is door een vliegtuig

toch moet ik credits geven aan de loose change crew, knap hoe ze met leugens zoveel mensen weten te brainwashen
tweevandaag laat alleen wat beelden zien van Loose change , en op hun site zie je links naar sites die het proberen te ontkrachten .

Feit ( ja een echt feit dat onweerlegbaar te onderbouwen is ) is dat de Bush Admin. ook bezig is met het brainwashen van mensen in het kader van de war on terror.
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:34:38 #257
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_41423165
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:32 schreef Bregalad het volgende:

laat maar jonge, het is wel goed zo, ik ga hier me tijd niet meer aan verprutsen
pi_41423298
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:11 schreef pberends het volgende:
10 of 15 of heel misschien 20 seconden, het maakt weinig uit, is gaat veel en veel te snel.
Hoezo gaat het te snel? Ten opzichte van wat? En hoe maak je dat op?

Wat ik grappig vind, complotgelovers zitten eigenlijk aan het eind van de (roddel)keten. Ik weet niet zeker, maakte iemand hier die vergelijking? Wat we vroeger op school deden, kids zitten in een kring in de klas, juffrouw verteld aan het 1e kindje een verhaal, kindje verteld het aan kindje 2, kindje 2 aan kindje 3 etc etc tot het laatste kindje het verhaal moet vertellen. Zie wat overblijft van het verhaal. Zo ook bij complotgelovers. De initiators van de complotten die met films komen en lezingen doen, ieder voor hun hebben zo hun beweegredenen bij het rondvertellen van de complotten, en iedereen hier papagaait die personen na. Helaas blijft het niet bij papagaaien, iedereen doet er nog een stukje bij, net zolang tot je in een cirkel van complottheorieen zit.

Maar goed, pberends, vertel me eens ten opzichte van wat die 10 of 15 of misschien 20 seconden te snel zijn? Hoe meet je dat, hoe zie je dat uberhaubt etc etc. Ik ben benieuwd hoe jij dat persoonlijk ziet. Want iets roepen is 1 ding, maar ook daadwerkelijk begrijpen wat je roept en wat de conclusies van wat je roept zijn is heel wat anders.
pi_41423398
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 12:48 schreef Bregalad het volgende:

[..]

hoe ik het ook zal noemen, voor ontkenners als jij zal niks als bewijs dienen, omdat je het hoe dan ook niet zult toegeven dat het officiele verhaal niet klopt...al weet je dat het zo is. nogmaals het is als met mijn nichtje, al ziet ze 5 sinterklazen staan dan zal ze nog zeggen dat er maar 1 echt is en die andere 4 hulpsinterklazen zijn. Halen ze allemaal hun baard eraf dan waren het gewoon alle 5 hulpsinterklazen. nooit maar dan ooit nooit zullen jullie gewoon eerlijk toegeven dat er andere mensen achter 9/11 zitten.

Neem dit nou punt, dit is gewoon alleszeggend:
Lees dit eens met je LOGISCH verstand, ipv met je EMOTINEEL verstand. denk hier eens over na, Zie dit eens voor je in gedachte.

Was de instorting van de Twin Towers op 11 september een “inside job”? Zo nee, hoe is het dan mogelijk dat die 110 verdiepingen net zo snel naar beneden kwamen als een van het dak gegooide baksteen nodig gehad zou hebben om de grond te bereiken, namelijk 10 seconden?
Dat is 11 etages per seconde. Hoeveel tijd hebben elf op elkaar neerploffende betonnen vloeren nodig om elkaar te verpletteren? In elk geval meer dan een seconde, zou men denken. Je kunt niet eens plofplofplofplofplofplofplofplofplofplofplof zèggen in één seconde. Anders gezegd: elke betonnen vloer heeft slechts 0,09 seconde de tijd gehad om het: (a) te begeven, (b) een meter of 3 naar beneden te vallen, en (c) zijn benedenbuurman te laten bezwijken. Zo’n sterk staaltje is alleen mogelijk als er een demolition squad aan te pas is gekomen, oftewel: als een gebouw met explosieven wordt opgeblazen.

Probeer het eens,... zeg eens 11 keer plofplofplof in 1 seconden..
ZOSNEL ging het naar beneden. en kom nou niet met het slappe pannekoekenverhaal want dat zou NOOIT zo snel zijn gegaan dan.
lol, is dat je vergelijking? Vergelijk het instorten van een gebouw met het nazeggen van de ploffen? Man, denk je echt dat een theorie gebaseerd op dat argument het houdt in een onderzoek? Je wordt vierkant uigelachen. Niets persoonlijk, maar het slaat natuurlijk helemaal nergens op.

Overigens hebben explosieven experts al aangegeven dat een dergelijke instorting niet eens dmv explosieven plaats kan vinden.

Net zoals ik pberend vraag, ten opzichte van wat gaat het te snel, hoe time je het, hoe zie je het, waaruit maak je dat op?
  zaterdag 2 september 2006 @ 15:21:48 #260
40645 Bregalad
Hm, Hoem.....
pi_41424265
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:43 schreef haaahaha het volgende:

[..]

lol, is dat je vergelijking? Vergelijk het instorten van een gebouw met het nazeggen van de ploffen?
Dat heet nou je logisch verstand gebruiken, in tegenstelling tot maar alles klakkeloos te geloven wat ons verteld word.
quote:
Man, denk je echt dat een theorie gebaseerd op dat argument het houdt in een onderzoek?
Heb je mij horen zeggen dat 1 argument alles bewijst?
quote:
Je wordt vierkant uigelachen. Niets persoonlijk, maar het slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Dat maak jij ervan. Ik denk van niet. Je hoeft alleen maar voor jezelf na te denken om te beseffen dat het niet mogelijk is op de manier dat ons is verteld.

hoe is het mogelijk dat die 110 verdiepingen net zo snel naar beneden kwamen als een van het dak gegooide baksteen nodig gehad zou hebben om de grond te bereiken, namelijk 10 seconden?
Dat is 11 etages per seconde. Hoeveel tijd hebben elf op elkaar neerploffende betonnen vloeren nodig om elkaar te verpletteren? In elk geval meer dan een seconde, zou men denken. Je kunt niet eens plofplofplofplofplofplofplofplofplofplofplof zèggen in één seconde. Anders gezegd: elke betonnen vloer heeft slechts 0,09 seconde de tijd gehad om het: (a) te begeven, (b) een meter of 3 naar beneden te vallen, en (c) zijn benedenbuurman te laten bezwijken. Zo’n sterk staaltje is alleen mogelijk als er een demolition squad aan te pas is gekomen, oftewel: als een gebouw met explosieven wordt opgeblazen.

Een heel logisch iets.
quote:
Overigens hebben explosieven experts al aangegeven dat een dergelijke instorting niet eens dmv explosieven plaats kan vinden.
Explosieven Experts van FEMA en FOX zeker?
quote:
Net zoals ik pberend vraag, ten opzichte van wat gaat het te snel, hoe time je het, hoe zie je het, waaruit maak je dat op?
Dat maak je op uit de wet van Newton.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bregalad op 02-09-2006 15:23:47 (typo) ]
pi_41424483
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:28 schreef Elusive het volgende:
grapjurk
het thermite verhaal wetenschappelijk uitgelegd:
http://www.debunking911.com/thermite.htm
Ook geen volledig verhaal , waarom wordt het begrip warmte capaciteit en de invloed van reactiesnelheid reactiesnelheid weggelaten ?
pi_41424593
Zelf zeg ik dat men er vooraf van wist en dat men vervolgens de weg heeft vrijgemaakt voor kapers .

Voor de genen die nog maar kort met dit vraagstuk bezig zijn :

Verdiep je eens echt in de politieke motieven van de huidige amerikaanse machthebbers , en wie het precies zijn ,te beginnen met het lezen van Rebuilding America's Defences of
http://www.newamericancentury.org/defense-20010730.pdf beide van voor 9/11
Dit is hier op het forum wel vaker behandeld maar het is aan sommigen voorbij gegaan.
pi_41424842
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 15:21 schreef Bregalad het volgende:

[..]

Dat heet nou je logisch verstand gebruiken, in tegenstelling tot maar alles klakkeloos te geloven wat ons verteld word.
[..]

Heb je mij horen zeggen dat 1 argument alles bewijst?
[..]

Dat maak jij ervan. Ik denk van niet. Je hoeft alleen maar voor jezelf na te denken om te beseffen dat het niet mogelijk is op de manier dat ons is verteld.

hoe is het mogelijk dat die 110 verdiepingen net zo snel naar beneden kwamen als een van het dak gegooide baksteen nodig gehad zou hebben om de grond te bereiken, namelijk 10 seconden?

Een heel logisch iets.
[..]

Explosieven Experts van FEMA en FOX zeker?
[..]

Dat maak je op uit de wet van Newton.
10 seconden?Hoe meet je dat? Ik zie door de rook de hele toren niet meer, ik kan het met geen mogelijkheid timen. Opzich wel apart dat jij precies weet hoe lang een baksteen wat je van het dak gooit erover doet.
Je hele argumentatie bestaat uit aannamens. Je neemt aan dat een toren er geen 10 seconden over kan doen, je neemt aan dat die baksteen van het dak er een x aantal seconden over zal doen. Allemaal aannamens.
Buiten dat, stel de toren zou dmv explosies neergehaald zijn, die explosies zijn dan op 1 verdieping geplaatst, de toren zou in dat geval ook op 1 punt zijn gaan instorten, waarom zou die instorting in dat geval anders moeten zijn? Of het initiele punt nu de brand of de explosies zijn, de toren stort in beide gevallen in. Het is dan heel raar dat de instorting in het ene geval een x aantal seconden in beslag zou nemen en in het andere geval een y aantal seconden.
pi_41424963
lol, het slaat als en tang op een varken een conclusie te trekken dat de tijdsperiode van een instorting niet zou kunnen omdat je in die tijdsperiode niet iets kan opzeggen.
pi_41424987
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 15:21 schreef Bregalad het volgende:
Jij bent degene die klakkeloos allerlei obscure sites en filmpjes gelooft, die gemaakt zijn door het bij elkaar knippen en plakken van stukjes getuigenverklaringen, uit hun verband gerukte overheidsdocumenten, foutieve berekeningen en bewuste misinterpretaties van uitspraken. Dit alles vaak ook nog voorzien van een spooky muziekje/commentaar.

Dit terwijl de meeste van die docu's en sites geen enkel bewijs leveren, maar alleen vraagtekens zetten bij gebeurtenissen, of verwijzen naar eerdere zaken die totaal los staan van 9/11.

En toch geloven conspiracydenkers liever dit soort sites en docu's, dan de mensen die er verstand van hebben, want jaaa die zitten ook in het complot natuurlijk.
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
pi_41425083
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 15:37 schreef atmosphere1 het volgende:
Zelf zeg ik dat men er vooraf van wist en dat men vervolgens de weg heeft vrijgemaakt voor kapers .

Voor de genen die nog maar kort met dit vraagstuk bezig zijn :

Verdiep je eens echt in de politieke motieven van de huidige amerikaanse machthebbers , en wie het precies zijn ,te beginnen met het lezen van Rebuilding America's Defences of
http://www.newamericancentury.org/defense-20010730.pdf beide van voor 9/11
Dit is hier op het forum wel vaker behandeld maar het is aan sommigen voorbij gegaan.
Dat is een plan om de defensie van amerika te versterken, nadat Clinton had lopen bezuinigen op een aantal legeronderdelen, heeft niets te maken met een inside job. Zou ook lekker handig zijn om dat publiekelijk in zo'n document te zetten denk je niet?
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
pi_41425269
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 00:22 schreef atmosphere1 het volgende:

[..]

Dat staat er niet !!
quote:
Als nou de helft van de New-yorkers geloofd dat de regering er de hand in heeft gehad ,wie ben jij dan om ze niet serieus te nemen ? Zij die erbij waren weten hoogstwaarschijnlijk meer dan jij hier in Nederland.
Wel bijzonder slecht geformuleerd, dan. En nog altijd gebaseerd op een drogreden.

Bregalad, hoepel eens een eind op.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_41425325
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 16:10 schreef Apropos het volgende:

Bregalad, hoepel eens een eind op.
dat mensen zulke dingen serieus beweren. 'zeg eens binnen 10 seconden pofpofpofpof, kun je niet, dus die instorting kan ook niet'
pi_41425570
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 16:12 schreef haaahaha het volgende:

dat mensen zulke dingen serieus beweren. 'zeg eens binnen 10 seconden pofpofpofpof, kun je niet, dus die instorting kan ook niet'
pi_41425667
Ik geloof overigens niet dat het WTC is opgeblazen.
pi_41425806
Nu op CNN een docu over binladen (vanavond 21:00 herhaling)
pi_41425826
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 08:14 schreef Crazy-M het volgende:
En in een simulatie die hier rondloopt zie je dat het een vliegtuig zonder vleugels moet zijn dat in de wtc is gevlogen.
Jaja. Rondlopende simulaties die bewijzen dat het WTC is geraakt door een vliegtuig zonder vleugels.
quote:
En ook bij het pentagon kon ook nooit een grote vliegtuig zijn.
''Grote'' vliegtuig? Ik denk bijna het ergste...
Maar goed,
quote:
Dus ja de tegenhangers van de complot theorie, kom maar met bewijzen dat het ECHT een aanslag was van mensen die zo gek zijn.
Wat is er dan met het grote vliegtuig gebeurd? Of ga jij alleen over de vragen?
quote:
Bush komt aan macht
Wtc aanslag
Oorlog in afganistan

Leg de link zelf.
Dank je voor de vrijheid van gedachte. Ik leg namelijk helemaal niet hetzelfde verband.
quote:
Zeker als je weet dat zn vader al oorlog wilde en dat bush gewoon het werk van zn vader afmaakt
Maar ik houd me dan ook verre van infantiele insinuaties.
  zaterdag 2 september 2006 @ 16:32:13 #273
40645 Bregalad
Hm, Hoem.....
pi_41425834
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 15:49 schreef haaahaha het volgende:

[..]

10 seconden?Hoe meet je dat?
nogmaals er zijn seismische rapporten van. dat is gewoon een FEIT, die bestaan gewoon. zijn gewoon te raadplegen.
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 15:56 schreef Hayek het volgende:

[..]

Jij bent degene die klakkeloos allerlei obscure sites en filmpjes gelooft, die gemaakt zijn door het bij elkaar knippen en plakken van stukjes getuigenverklaringen, uit hun verband gerukte overheidsdocumenten, foutieve berekeningen en bewuste misinterpretaties van uitspraken. Dit alles vaak ook nog voorzien van een spooky muziekje/commentaar.
Waar bazeer jij dit alles op?
zoals?
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 16:12 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. probeer het maar te verdraaien. Maakt mij niet uit. hoop lezers trappen hier niet in.

Anders gezegd: elke betonnen vloer heeft slechts 0,09 seconde de tijd gehad om het: (a) te begeven, (b) een meter of 3 naar beneden te vallen, en (c) zijn benedenbuurman te laten bezwijken. en dat 11 keer in ONGEVEER 1 seconden.

denk eens na...
pi_41425880
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 16:02 schreef Hayek het volgende:

[..]

Dat is een plan om de defensie van amerika te versterken, nadat Clinton had lopen bezuinigen op een aantal legeronderdelen, heeft niets te maken met een inside job. Zou ook lekker handig zijn om dat publiekelijk in zo'n document te zetten denk je niet?
ow , en meer staat er niet in ????? en die link die ik gaf is geen plan maar een artikel van de neoconservatieven (PNAC) van voor 9/11 waarin zij spreken over de in de VS aanwezige slapende terreurcellen van Osama Bin Laden en dat zij verwachen dat er een aanslag op eigen bodem gaat plaatsvinden .
12 leden van het PNAC kwamen daarna in de Bushadmin. terecht op hoge posities ( o.a. vice president ,minister v. Defensie)
pi_41425938
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 16:32 schreef Bregalad het volgende:

[..]

nogmaals er zijn seismische rapporten van. dat is gewoon een FEIT, die bestaan gewoon. zijn gewoon te raadplegen.
Precies. En die seismische rapporten spreken jou op z'n zachtst gezegd nogal tegen.
pi_41426072
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 11:39 schreef Hayek het volgende:

[..]

die zaken hebben geen reet met 9/11 te maken
En jij zegt dat je slim bent, echt geloogwaardiger vind ik je niet worden na deze reactie van je..
fefesff ere erfe
  zaterdag 2 september 2006 @ 16:47:41 #277
40645 Bregalad
Hm, Hoem.....
pi_41426188
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 16:31 schreef Hayek het volgende:
Nu op CNN een docu over binladen (vanavond 21:00 herhaling)
Ja ik heb hem gezien, zaten goeie stukken tussen, maar ook hoop propaganda.

Deze is ook goed, van de BBC.
BBC Docu deel 1
BBC Docu deel 2
BBC Docu deel 3
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 16:36 schreef Apropos het volgende:

[..]

Precies. En die seismische rapporten spreken jou op z'n zachtst gezegd nogal tegen.
3. SEISMOGRAFISCH BEWIJS EXPLOSIES TWIN TOWERS
Wetenschappers van diverse seismografische meetstations in de V.S. onderzochten of en in hoeverre de aanslagen op de Twin Towers tot afwijkende seismische signalen hebben geleid. Deze stations zijn gelegen in zuid New York, noord New Jersey, west Connecticut, en Pennsylvania. Het meest nabij gelegen station is Columbia University's Lamont-Doherty Earth Observatory bij Palisades (natuurpark) in Rockland County, New York. Het observatorium ligt 34 kilometer ten noorden van het WTC-terrein. Hier werd vlak voor de ineenstorting (duur: 10 seconden vanaf 9:59:04) bij de zuidtoren een aarschok gemeten met een kracht van 2,1 op de schaal van Richter.
De ineenstorting van de noordtoren (duur: 8 seconden vanaf 10:28:31)
liet in aanvang een schok zien van 2,3. Deze twee schokken waren velen malen sterker dan de trillingen die werden opgevangen tijdens de inslagen van beide Boeing-767 toestellen. Op de grafiek is dit goed te zien.

De hevigheid van de twee pieken is opzienbarend. Het toont de momenten waarop de grootste hoeveelheid energie op de grond is overgedragen. Deze met afstand grootste aardschokken werden telkens geregistreerd voordat een toren aan zijn vrije val zou beginnen. De korte en zeer hevige uitschieters suggereren een ander effect dan wat verwacht mag worden bij registratie van een tien seconden lange regen van vallend puin.

Bron: http://www.waarheid911.nl/

[ Bericht 0% gewijzigd door Bregalad op 02-09-2006 16:51:18 (typo) ]
pi_41426272
FACT: "There is no scientific basis for the conclusion that explosions brought down the towers," Lerner-Lam tells PM. "That representation of our work is categorically incorrect and not in context.

http://www.popularmechanics.com/science/defense/1227842.html?page=5&c=y

(Ik houd niet zo van het smijten met verwijzingen, maar ik kan het niet beter uitleggen in korte tijd.)
pi_41426315
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 16:02 schreef Hayek het volgende:

[..]

Je hebt gewoon niet de kennis en informatie om bepaalde links te leggen, dat betekent dat je je niet het verdiept in de materie.
Conclusie: Je moet je eerst verdiepen in de materie, maar dat doe je niet omdat je ervan uitgaat dat het allemaal onzin is.
fefesff ere erfe
pi_41426451
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 16:53 schreef motionknight het volgende:

[..]

Je hebt gewoon niet de kennis en informatie om bepaalde links te leggen, dat betekent dat je je niet het verdiept in de materie.
Conclusie: Je moet je eerst verdiepen in de materie, maar dat doe je niet omdat je ervan uitgaat dat het allemaal onzin is.
nogmaals, ik vind het wel aandoenlijk hoe jij hier de alwetende uithangt, en anderen voor dom en iq-loos uitmaakt.

Ik heb me in de materie verdiept, en het heeft me allerminst kunnen overtuigen. Wat ben ik nu? vertel jij het me maar.
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_41426472
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 16:51 schreef Apropos het volgende:
FACT: "There is no scientific basis for the conclusion that explosions brought down the towers," Lerner-Lam tells PM. "That representation of our work is categorically incorrect and not in context.

http://www.popularmechanics.com/science/defense/1227842.html?page=5&c=y

(Ik houd niet zo van het smijten met verwijzingen, maar ik kan het niet beter uitleggen in korte tijd.)
Het snijd geen hout, het baseert zich op conclusies van het nist, wat voor geen meter klopt.
fefesff ere erfe
  zaterdag 2 september 2006 @ 17:00:04 #282
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_41426475
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 16:58 schreef kollie het volgende:

[..]

nogmaals, ik vind het wel aandoenlijk hoe jij hier de alwetende uithangt, en anderen voor dom en iq-loos uitmaakt.

Ik heb me in de materie verdiept, en het heeft me allerminst kunnen overtuigen. Wat ben ik nu? vertel jij het me maar.
Een consumerend schaap.
pi_41426487
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 16:47 schreef Bregalad het volgende:

[..]

Ja ik heb hem gezien, zaten goeie stukken tussen, maar ook hoop propaganda.

Deze is ook goed, van de BBC.
BBC Docu deel 1
BBC Docu deel 2
BBC Docu deel 3
[..]

3. SEISMOGRAFISCH BEWIJS EXPLOSIES TWIN TOWERS
Wetenschappers van diverse seismografische meetstations in de V.S. onderzochten of en in hoeverre de aanslagen op de Twin Towers tot afwijkende seismische signalen hebben geleid. Deze stations zijn gelegen in zuid New York, noord New Jersey, west Connecticut, en Pennsylvania. Het meest nabij gelegen station is Columbia University's Lamont-Doherty Earth Observatory bij Palisades (natuurpark) in Rockland County, New York. Het observatorium ligt 34 kilometer ten noorden van het WTC-terrein. Hier werd vlak voor de ineenstorting (duur: 10 seconden vanaf 9:59:04) bij de zuidtoren een aarschok gemeten met een kracht van 2,1 op de schaal van Richter.
De ineenstorting van de noordtoren (duur: 8 seconden vanaf 10:28:31)
liet in aanvang een schok zien van 2,3. Deze twee schokken waren velen malen sterker dan de trillingen die werden opgevangen tijdens de inslagen van beide Boeing-767 toestellen. Op de grafiek is dit goed te zien.
[afbeelding]

De hevigheid van de twee pieken is opzienbarend. Het toont de momenten waarop de grootste hoeveelheid energie op de grond is overgedragen. Deze met afstand grootste aardschokken werden telkens geregistreerd voordat een toren aan zijn vrije val zou beginnen. De korte en zeer hevige uitschieters suggereren een ander effect dan wat verwacht mag worden bij registratie van een tien seconden lange regen van vallend puin.

Bron: http://www.waarheid911.nl/
Ik snap het niet. Zoals ik je net al vroeg, de torens zijn ingestort, welke oorzaak die instorting ook had. Er zijn 2 mogelijke oorzaken: 1) de brand als gevolg van vliegtuigcrash, 2) de explosieven geplaatst op die verdieping van de crash.
In beide gevallen is het begin van instorting die verdieping (en wellicht een paar verdiepingen rondom dat punt). In beide gevallen begint de instorting op die plek. Waarom zou er verschil moeten zijn in de snelheid van verdere instorting bij een gecontrolleerde explosieve instorting of instorting door brand?
pi_41426512
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 16:59 schreef motionknight het volgende:

[..]

Het snijd geen hout, het baseert zich op conclusies van het nist, wat voor geen meter klopt.
En jij, als ultiem exponent van verdieping, kunt mij uiteraard een gedetailleerde weerlegging aan de hand doen.
  zaterdag 2 september 2006 @ 17:03:01 #285
40645 Bregalad
Hm, Hoem.....
pi_41426544
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 16:51 schreef Apropos het volgende:

www.popularmechanics.com

Het beruchte Populair Mechanics.

Doet me denken aan dit radio programma (mp3)

Dit is Davin Coburn van het tijdschrift Populair Mechanics, hij heeft het net zo moeilijk met ontkennen als jullie. erg grappig.
pi_41426652
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 16:58 schreef kollie het volgende:

[..]

Ten eerste geloof ik niet je verdiept hebt, want in talloze tegen-argumenten is te merken dat je er geen kaas van gegeten hebt.
Misschien moet je er toch maar bij neerleggen dat verbanden leggen niet iets voor jou is.
fefesff ere erfe
pi_41426656
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 17:03 schreef Bregalad het volgende:

[..]

Dit is Davin Coburn van het tijdschrift Populair Mechanics, hij heeft het net zo moeilijk met ontkennen als jullie. erg grappig.
Dat is me allemaal van een hartverwarmend dedain, maar iets concreets zie ik niet. En vooralsnog heb je het tegen mij en niet tegen een groep, dus dat ''jullie'' is misplaatst.
pi_41426682
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 17:06 schreef motionknight het volgende:

[..]

Ten eerste geloof ik niet je verdiept hebt, want in talloze tegen-argumenten is te merken dat je er geen kaas van gegeten hebt.
Misschien moet je er toch maar bij neerleggen dat verbanden leggen niet iets voor jou is.
lol, op zo'n manier de discussie uitspelen is natuurlijk not-done. Het heeft weinig met inhoudelijk te maken.
  zaterdag 2 september 2006 @ 17:08:47 #289
40645 Bregalad
Hm, Hoem.....
pi_41426715
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 17:00 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Ik snap het niet. Zoals ik je net al vroeg, de torens zijn ingestort, welke oorzaak die instorting ook had. Er zijn 2 mogelijke oorzaken: 1) de brand als gevolg van vliegtuigcrash, 2) de explosieven geplaatst op die verdieping van de crash.
In beide gevallen is het begin van instorting die verdieping (en wellicht een paar verdiepingen rondom dat punt). In beide gevallen begint de instorting op die plek. Waarom zou er verschil moeten zijn in de snelheid van verdere instorting bij een gecontrolleerde explosieve instorting of instorting door brand?
Als het de eerste optie zou zijn (gevolg van vliegtuigcrash) en het officiele verhaal (pannenkoekeneffect) moet kloppen dan zou het natuurkundig gezien geen 10 seconden hebben geduurd. Daar zit het probleem.
pi_41426747
quote:

[..]

quote:
Waarom overal dingen achter te zien??? bouwfroude?
Hahaha, wat een kneus, hij schrijft ''fraude'' verkeerd! Haha! Nadenken is niets voor jou !

(Om ook eens een volstrekt irrelevante kat te geven.)
pi_41426748
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 17:08 schreef Bregalad het volgende:
Als het de eerste optie zou zijn (gevolg van vliegtuigcrash) en het officiele verhaal (pannenkoekeneffect) moet kloppen dan zou het natuurkundig gezien geen 10 seconden hebben geduurd. Daar zit het probleem.
Dus hoe heeft die instorting dan wel plaatsgevonden?
pi_41426775
Ik begrijp nog altijd niet wat voor ''natuurkunde'' er aan te pas komt bij het bepalen van die 10 seconden regel.
pi_41426820
quote:

[..]

kijk, dit bedoel ik nou. OP zo'n manier een discussie voeren is niet mogelijk. Maar goed, ik ga me maar niet tot jouw niveau verlagen, en je voor dom of zoiets dergelijks uitmaken. Iedereen mag z'n eigen overtuiging hebben, dus geloof jij maar wat je wilt Het getuigt echter van weinig intelligentie, de manier waarop jij hier een discussie (al kun je het zo niet eens noemen) tracht te voeren.
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  zaterdag 2 september 2006 @ 17:17:02 #294
40645 Bregalad
Hm, Hoem.....
pi_41426940
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 17:03 schreef Bregalad het volgende:

[..]

quote:
Op zaterdag 2 september 2006 17:07 schreef Apropos het volgende:

[..]

Dat is me allemaal van een hartverwarmend dedain, maar iets concreets zie ik niet. En vooralsnog heb je het tegen mij en niet tegen een groep, dus dat ''jullie'' is misplaatst.
Niet concreet maar wel goed!!
Herstel: hij heeft het net zo moeilijk met ontkennen als sommige van jullie. Erg grappig.

zo beter...
pi_41426972
Nee, nog steeds niet goed, bralleput.
  zaterdag 2 september 2006 @ 17:20:38 #296
40645 Bregalad
Hm, Hoem.....
pi_41427037
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 17:11 schreef Apropos het volgende:
Ik begrijp nog altijd niet wat voor ''natuurkunde'' er aan te pas komt bij het bepalen van die 10 seconden regel.
Je begrijpt het niet? ja sorry hoor maar wat kan ik daaraan veranderen?

[ Bericht 1% gewijzigd door Bregalad op 02-09-2006 17:34:07 (typo) ]
  zaterdag 2 september 2006 @ 17:23:27 #297
40645 Bregalad
Hm, Hoem.....
pi_41427125
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 17:18 schreef Apropos het volgende:
Nee, nog steeds niet goed, bralleput.
Oke, hij heeft het net zo moeilijk als JOU. nou goed?

........Ook hij probeert eroverheen te praten......

[ Bericht 10% gewijzigd door Bregalad op 02-09-2006 17:24:39 (smiley erbij gezet.) ]
pi_41427213
Bregalad, hoe heeft die instorting dan plaatsgevonden?
  zaterdag 2 september 2006 @ 17:32:55 #299
40645 Bregalad
Hm, Hoem.....
pi_41427405
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 17:26 schreef haaahaha het volgende:
Bregalad, hoe heeft die instorting dan plaatsgevonden?
Print deze gewoon eens een keer uit en lees het op je gemak.
Dit staat alleen maar vol met wetenschappelijke feiten. Serieuze materie, geen theorieën gedoe.
Why Indeed Did the WTC Buildings Collapse?
  zaterdag 2 september 2006 @ 17:34:32 #300
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_41427455
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 17:32 schreef Bregalad het volgende:

[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: